Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og hets.

Sol, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatsumomo skrev (6 timer siden):

Kommenter gjerne om det faktisk skjer noe nytt disse dagene, ellers kan jeg spare for meg for syklingen, eggs benedicte til frokost hver morgen, posting av innholdet i en matmeny hvor hun aldri avviker fra de samme drikkene/samme maten (så kjedelig, jeg skjønner ikke vitsen med å filme all maten tilgjengelig og all menyinnholdet når hun selv ikke prøver ut maten - DET hadde lagt til ekstra innhold som hadde vært verdt å se), hvor "Dave" er i form av en fugl viser seg osv osv.

Delfinsafari i morgen i alle fall etter frokost, med jetski ettersom jeg forstod. Også har hun booket seg inn på en sånn "undervannsbåt".. vet ikke om den bare er gjennomsiktig på bunn? Vet ikke hvilken dag. Kan skrive om jeg husker/får med meg 😅👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Har hun lagt ut Lyko rabatt kode? 

At your service 😂🫡

Screenshot_20241019_215303_Snapchat.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (7 minutter siden):

Delfinsafari i morgen i alle fall etter frokost, med jetski ettersom jeg forstod. Også har hun booket seg inn på en sånn "undervannsbåt".. vet ikke om den bare er gjennomsiktig på bunn? Vet ikke hvilken dag. Kan skrive om jeg husker/får med meg 😅👍

Hun stå på jetski? Skjer aldri 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (31 minutter siden):

At your service 😂🫡

Screenshot_20241019_215303_Snapchat.jpg

Takker og bukker 🥹

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (54 minutter siden):

Hun stå på jetski? Skjer aldri 😂

Hun skal nok sitte på vannskuteren:)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (På 6.10.2024 den 19.57):

Er det vanlig å holde på slik når en er passert 30?
Er dating livet så komplisert når en blitt så voksen? For meg så hørtes alt det der ut som noe som kunne skjedd i 18-20 års alderen.  

Hun er programmert til å velge feil type menn, fordi hun var vitne til og ble utsatt for vold som barn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det over med naboen. Får se hvor lenge det varer…blir nok mye intriger og frem og tilbake  vil jeg tro. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok litt fram og tilbake med naboen når hun kommer hjem. 

Jeg reagerte på hvor interessert hun var i han som satt på et bord i restauranten igår. Når hun viser så stor interesse for andre menn så er hun ikke så interessert i naboen. 100 % ikke forelsket i naboen, og det kommer ikke til å bli de 2. 

Skjønner også menn blir litt skremt av Isabel, når de ser hvordan hun lever. 

Endret av Really
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har noen tid til å høre gjennom alle snappene? Det må da være hundrevis pr dag. Jeg prøvde å klikke meg gjennom hele rekka da jeg ikke fikk sove i natt, men selv om jeg bare klikket bort 2/3 inkludert neste alle hun bare snakker på, så kom jeg altså ikke til endes. Det må da ta timer?

Jeg syns Isabell er smart som smir mens jernet er varmt, men hun bør tenke på å skaffe seg enda mer content som Chanelvisningen og engelandsturen. Det blir kjedelig for alle andre enn blodfansen med alle de repeterende snappene om å re sengen, lage iskaffe og pakke opp postordrepakker. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Hvordan har noen tid til å høre gjennom alle snappene? Det må da være hundrevis pr dag. Jeg prøvde å klikke meg gjennom hele rekka da jeg ikke fikk sove i natt, men selv om jeg bare klikket bort 2/3 inkludert neste alle hun bare snakker på, så kom jeg altså ikke til endes. Det må da ta timer?

Jeg syns Isabell er smart som smir mens jernet er varmt, men hun bør tenke på å skaffe seg enda mer content som Chanelvisningen og engelandsturen. Det blir kjedelig for alle andre enn blodfansen med alle de repeterende snappene om å re sengen, lage iskaffe og pakke opp postordrepakker. 

Blir nok mer content nå da det er slutt med naboen og ser jo ut til at hun skal gjøre litt forskjellig på Maldivene. 
Men, jeg skjønner heller ikke hvordan noen har tid/lyst til å se alt. Tar jo en haug med tid…..kjedelig blir det jo også. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (5 timer siden):

Så da er det over med naboen. Får se hvor lenge det varer…blir nok mye intriger og frem og tilbake  vil jeg tro. 

Enig, det blir nok fram og tilbake inntil det dukker opp en skikkelig forelskelse. Hun har vært hard tidligere å kutte bånd, men han her har ikke gjort noe galt og hun liker ham som venn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (5 timer siden):

🎯

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (På 18.10.2024 den 18.36):

Ser ut som det er rundt NOK 50.000,- pr. natt. 
Helt sinnssvak pris… 

Du og meg, som privatpersoner, måtte betalt dette av våre private penger. Turene I tar tilrettelegges som promotering av et eller annet produkt (jfr. snakket om pyjamasen) og utgiftsføres i sin helhet på firmaet (samtlige utgifter). Slik at regnestykket ved årsskiftet kun blir til gangs for I og med mulig til å ta mest mulig ut av firmaet til "lønn". 

Divadramadama er shoppinggal og tjener på de som lever gjennom hennes shopping og reisevirksomhet. Ingen vinn-vinn situasjon på et livsløp perspektiv, men særdeles innbringende for I her og nå. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (På 18.10.2024 den 18.44):

Tvilsomt. Hun lanserte nettopp noe nytt.

Promotering av pyjamas - det har hun allerede snakket om, for sååååå mange har jo spurt om denne pyjamasen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (5 timer siden):

Blir nok mer content nå da det er slutt med naboen og ser jo ut til at hun skal gjøre litt forskjellig på Maldivene. 
Men, jeg skjønner heller ikke hvordan noen har tid/lyst til å se alt. Tar jo en haug med tid…..kjedelig blir det jo også. 

Jeg fikk aldri med meg hvorfor det er slutt (var de noen gang ‘på’?)?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, dette er faktisk en av de første gangene jeg oppriktig tror hun lyver. Hvordan kan hun være så oppegående dersom hun har kranglet med naboen og ikke sovet et eneste sekund hele natten? De andre gangene hun har døgnet har hun jo omtrent kollapset klokken 8 om morgenen (forståelig nok. Nå er hun i hundre og tjue på yoga, delfinsafari, snakker med skillpadden, nå skal hun drikke matcha osv. Det virker bare ikke sannsynlig at hun snakker helt sant her. Jeg har dog ikke sett hele dagen, stoppet nå for å bitche her inne i denne tråden 😅

Altså, mye mulig hun har kranglet med naboen og våknet tidlig, men tror dere på at hun ikke har sovet et sekund eller overdriver hun maks?  Helt ærlig spiller det jo ingen rolle, merket bare at dette irriterte meg litt. Nei, jeg har ikke noe liv tydeligvis 🙈

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (13 minutter siden):

Jeg fikk aldri med meg hvorfor det er slutt (var de noen gang ‘på’?)?

De var for forskjellige. En av dem var nødt til å forandre seg ganske mye for at det skulle funke og det var ingen av dem egentlig villige til.

F.eks er Isabel VM i spontan, mens Naboen liker å planlegge ting seks måneder i forveien. Sier jo seg selv at de to personlighetene er en krasj.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (2 minutter siden):

Ok, dette er faktisk en av de første gangene jeg oppriktig tror hun lyver. Hvordan kan hun være så oppegående dersom hun har kranglet med naboen og ikke sovet et eneste sekund hele natten? De andre gangene hun har døgnet har hun jo omtrent kollapset klokken 8 om morgenen (forståelig nok. Nå er hun i hundre og tjue på yoga, delfinsafari, snakker med skillpadden, nå skal hun drikke matcha osv. Det virker bare ikke sannsynlig at hun snakker helt sant her. Jeg har dog ikke sett hele dagen, stoppet nå for å bitche her inne i denne tråden 😅

Altså, mye mulig hun har kranglet med naboen og våknet tidlig, men tror dere på at hun ikke har sovet et sekund eller overdriver hun maks?  Helt ærlig spiller det jo ingen rolle, merket bare at dette irriterte meg litt. Nei, jeg har ikke noe liv tydeligvis 🙈

Hun sier jo at hun er letta over avklaringen, og at det føles greit. Samtidig som hun selvfølgelig er litt trist. Og at "kræsjen" etter døgninga nok kommer utover dagen. Hun er jo i hundre over delfinene, da sovner man ikke.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dennyy skrev (7 timer siden):

Det som er vanlig pprat med I. ikke kom her og gi meg den oppførselen, takk hun du! gå lek i traffiken

Går det bra med deg?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...