Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Teflonhjernen skrev (3 minutter siden):

Ser ut som det er rundt NOK 50.000,- pr. natt. 
Helt sinnssvak pris… 

Jeg hadde vært fornøyd med den hytta hun har hatt rett på stranda, men den er sikkert svindyrt den også. Jeg kommer meg nok aldri til Maldivene, så da er det gøy å følge snappene til Isabel iallefall. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velinda skrev (2 minutter siden):

Er hun på Maldivene for å promotere å selge inn noe som ska lanseres snart?bruker å være med noe i kofferten slik at det kan føres som jobbreise

Tvilsomt. Hun lanserte nettopp noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dør at de tror dem er på ferie i Maldivene med hun det er skremmende hvor besatte dem er 🙈

IMG_9581.png

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes den vanlige hytta hun pleier å ha på Maldivene er tusen ganger finere og koseligere enn den hun er på nå

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og brukerangrep. 

Sol, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (På 17.10.2024 den 14.59):

Dårligste kolleksjonen for deg kanskje, beste for andre. 

Hvordan skulle hun ellers lagt fram invitasjonen til fashion show, vi inviterer dere alle? Når man har en SA så skal det gjøres personlig.

Hun fikk ikke parfyme.

Hun har ikke fått noe invitasjon til Fashion Show, siden du er så opptatt av å korrigere andre, så er det viktig at du selv snakker sant når du skriver.  Hun ble fortalt at de også tar med kundene sine på Fashion Show av sin SA, så sa Isabel "Invite me, I want to go, I am gonna buy more from you know". Vet ikke med deg, men godt mulig du ikke er så kjent med slike ting , men ingen SA gir invitasjon til en fashion show muntlig, du får det i posten og det er ikke SA som bestemmer hvem som blir invitert,  men motehuset i Frankrike. SA kan legge frem ønsker, men det er motehuset som til syvende og sist bestemmer hvem kunde som blir invitert fra hvilke butikker. 

Det at hennes SA nevner dette imens hun har Isabel inne på et prøverom, er et typisk salgstriks. Og man kan enkelt tenke seg fram til hvorfor..... Nettopp fordi hun vil ha Isabel til å handle mye, og hvorfor skulle hun ikke? Hun tjener jo provisjonen sin på at Isabel bruker mye penger. Dette er et kjent, men skittent salgstriks. Men jeg forstår og skjønner at du ikke skjønner det, og tror at dette er normalt og vanlig, men det skyldes nok at du ikke er vandt til denne livsstilen, og det nærmeste du kanskje kommer slikt er gjennom Isabels snap, så skal ikke dømme deg 😘.

Parfymeflaskene til Chanel ser like ut, så trodde det det var en parfyme, men skjønner ikke at det er noe å påpeke. Du leter bare etter ting å kritisere og lage en "diskusjon" ut av. Tydeligvis opptatt av å ha ett viss ekkokammer her, hehe...

Endret av xoxo1991
  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (4 timer siden):

Jeg hadde vært fornøyd med den hytta hun har hatt rett på stranda, men den er sikkert svindyrt den også. Jeg kommer meg nok aldri til Maldivene, så da er det gøy å følge snappene til Isabel iallefall. 

Hvorfor kommer du deg ikke til Maldivene, hva er det som hindrer deg i å kunne reise dit? Spør fordi jeg oppriktig er nysgjerrig. Alt er mulig, om man virkelig gidder å jobbe for det. Du som er die hard Isabel fan, får du ingenting ut av Mandagsmotivasjonen hun holder ?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (4 timer siden):

Er hun på Maldivene for å promotere å selge inn noe som ska lanseres snart?bruker å være med noe i kofferten slik at det kan føres som jobbreise

Hun skal lansere pysj på søndag 😅

Hun hadde ventet med det fordi hun ville gjøre det på Maldivene, haha. 

Blir spennende å se om hun gjør noe denne gangen da eller om det kommer unnskyldninger. Jeg hadde ikke klart å være et sånt sted i seks dager uten å finne på noe tror jeg (soling og bading er ikke å finne på noe 😅). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xoxo1991 skrev (15 minutter siden):

Hvorfor kommer du deg ikke til Maldivene, hva er det som hindrer deg i å kunne reise dit? Spør fordi jeg oppriktig er nysgjerrig. Alt er mulig, om man virkelig gidder å jobbe for det. Du som er die hard Isabel fan, får du ingenting ut av Mandagsmotivasjonen hun holder ?

Die hard Isabel fan 😂 Den var god. Jeg heier på Isabel, men mye jeg ikke er enig i, spesielt måten å shoppe på. Jeg skrev det muligens litt krøkkete dette med Maldivene. Jeg ville aldri ha prioritert å reise dit, derfor synes jeg det er gøy å se snappene. Jeg like meg best i Europa. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xoxo1991 skrev (40 minutter siden):

Eksen min dro til Maldivene, dyreste og kjedeligste ferien ever, påstod han. 
Det er sinnsykt dyrt der, selv om man ikke bor på de samme resortene som Isabel. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (1 time siden):

Hun skal lansere pysj på søndag 😅

Hun hadde ventet med det fordi hun ville gjøre det på Maldivene, haha. 

Blir spennende å se om hun gjør noe denne gangen da eller om det kommer unnskyldninger. Jeg hadde ikke klart å være et sånt sted i seks dager uten å finne på noe tror jeg (soling og bading er ikke å finne på noe 😅). 

Skjønte det.hun har vel ikke vert der uten å reklamere eller å selge noe,da blir det ny pysj på fangirlsa mens Isabel klapper i hendene å syns elsklingene er verdens beste veninner,Maldivene er kjempe kjedeligt,hadde ikke prioritert det stedet å feriert på nei men hun trives best liggende så sikkert ypperlig for henne der

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (På 15.10.2024 den 22.07):

Hun trengte en jakke iallefall. Kikket på Girls of Oslo s2 nettopp og hun møtte opp til en avtale i en miumiu skjorte mens de andre var kledd for ruskevær i Norge.

Ja, stakkars. Jakke mangler hun nok 😁

Er jo bare for å vise seg frem at hun droppa jakke.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest winterchild
Pås skrev (På 17.10.2024 den 15.11):

Jeg har sett IR sin snap i dag, og jeg må si meg mektig imponert over hva hun har fått til. Det forholdet hun har opparbeidet seg til sine følgere må jo være unikt? Jeg aner ikke om disse følgerne tror de er venninner på ekte eller ei, men måten hun snakker på virker jo som hun snakker til venninner. Hun lever et svært glamorøst liv i Dubai, med private visninger hos Chanel som hun inviterer "venninnene" sin med på, klart mange har lyst å følge med på dette.

Hun fremstår rett og slett som en drivende dyktig forretningskvinne! Litt bismak hos meg når Raadsquad spør om hun kan forlenge tiden tilbudet gjelder til trygden kommer, men at IS har fått til noe er det ingen tvil om.

She's a queen 👑❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det 6 dager Isabel skal være på M altså? Jeg gidder ikke klikke meg inn for å se innhold jeg har sett ørten ganger før så da vet jeg at det blir en uke uten snapper derfra 🥱

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (4 timer siden):

Er det 6 dager Isabel skal være på M altså? Jeg gidder ikke klikke meg inn for å se innhold jeg har sett ørten ganger før så da vet jeg at det blir en uke uten snapper derfra 🥱

Ja, seks dager med det samme innholdet. 200.000 har hun betalt for de seks dagene 🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (4 minutter siden):

Ja, seks dager med det samme innholdet. 200.000 har hun betalt for de seks dagene 🤯

Kommenter gjerne om det faktisk skjer noe nytt disse dagene, ellers kan jeg spare for meg for syklingen, eggs benedicte til frokost hver morgen, posting av innholdet i en matmeny hvor hun aldri avviker fra de samme drikkene/samme maten (så kjedelig, jeg skjønner ikke vitsen med å filme all maten tilgjengelig og all menyinnholdet når hun selv ikke prøver ut maten - DET hadde lagt til ekstra innhold som hadde vært verdt å se), hvor "Dave" er i form av en fugl viser seg osv osv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Kommenter gjerne om det faktisk skjer noe nytt disse dagene, ellers kan jeg spare for meg for syklingen, eggs benedicte til frokost hver morgen, posting av innholdet i en matmeny hvor hun aldri avviker fra de samme drikkene/samme maten (så kjedelig, jeg skjønner ikke vitsen med å filme all maten tilgjengelig og all menyinnholdet når hun selv ikke prøver ut maten - DET hadde lagt til ekstra innhold som hadde vært verdt å se), hvor "Dave" er i form av en fugl viser seg osv osv.

Er lite jeg også gidder å se disse dagene på Maldivene. Faktisk så er det mye jeg ikke får med meg. Klikker bare kjapt gjennom mye av det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (40 minutter siden):

Er lite jeg også gidder å se disse dagene på Maldivene. Faktisk så er det mye jeg ikke får med meg. Klikker bare kjapt gjennom mye av det. 

Oppriktig nysgjerrig.. hvorfor klikke seg i gjennom i det hele tatt.?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Consita skrev (34 minutter siden):

Oppriktig nysgjerrig.. hvorfor klikke seg i gjennom i det hele tatt.?

Fordi noe kan være gøy/interessant å høre på og det kommer som regel noe som er gøy å se. Men, lange seanser om naboen osv. orker jeg ikke høre på. Eller da hun lager iskaffe. Er hun f.eks i Oslo hvor det skjer noe så ser jeg på.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...