Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Takket være Isabel var jeg på Maldivene i natt, en veldig behagelig natt! Kan anbefale å se storiesene rett før dere sovner hvis dere vil det samme 😅

• Liker 4
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ugresset skrev (1 minutt siden):

Takket være Isabel var jeg på Maldivene i natt, en veldig behagelig natt! Kan anbefale å se storiesene rett før dere sovner hvis dere vil det samme 😅

Nei takk, støtter ikke slike folk.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hivju skrev (1 time siden):

Men det er jo drittprodukter!🤡 hadde no hun tatt seg bryet med å lage noe ordentlig. But no. 

Har du brukt noen av dem? Altså de produktene som er på Vita og Lyko, snakker ikke om klærne.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (33 minutter siden):

Har du brukt noen av dem? Altså de produktene som er på Vita og Lyko, snakker ikke om klærne.

Trenger ikke å bruke produktene for å vite at produktene er dårlig,ingrediensene er ikke noe jeg vil ha på hud eller i hår,overprisa drittprodukter

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som alle prosjekter Reme er investor i,skal også Ivory donere 10% av overskuddet sitt.

Isabel har valgt å gi det til kvinner i nød/voldelige relasjoner,sier hun skal komme med mer info rundt dette.

Det syns jeg var en veldig fin (og viktig!!) sak å velge.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (1 time siden):

Trenger ikke å bruke produktene for å vite at produktene er dårlig,ingrediensene er ikke noe jeg vil ha på hud eller i hår,overprisa drittprodukter

Hvis produktene er dritt, så kommer folk til å slutte å kjøpe dem. Er ikke verre.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Jeg er utdannet både frisør og hudterapeut og jeg vil si jeg KAN ingredienser. Hvis dere jenter som kjøper alt Isabel produserer, fordi dere forguder henne og tror på alt hun sier….. begynne å les hva som står bakpå flaskene. Vet du ikke hva det betyr, fins det nok apper og steder på internett hvor du kan finne ut hva disse ingrediensene betyr. 
Hudpleieproduktene hennes inneholder det billigste av ingredienser du kan putte i et produkt. Hårprodukter er fulle av diverse typer silikon. (Det begynner vel å bli en del år siden vi ble advart mot å bruke hårprodukter med silikon).
I tillegg er det flere av ingrediensene i både hud-og hårprodukter som har hormonforstyrrende effekt. 
Jeg hadde ALDRI smurt noe av dette på huden min!!! 
Isabel er ingen kjemiker. Hun har inngått et samarbeid med et firma som tjener STORE penger på å selge produkter med influensere sitt navn på. Hvorfor tror dere «alle» influensere skal ha egne parfymer, egen hudpleieserie, eget duftlys osv. Det er kun penger det dreier seg om. Isabel er vel kun med på å bestemme hvordan emballasjen skal se ut og hvilke type produkter hun vil selge. Det er ikke tilfeldig at Sophie Elise, Annijor, Camilla Pihl, Amalie Olsen, Emma Ellingsen +++ alle har «egne» produkter. Det selger som hakka møkk fordi de er kjendiser. Et kjempe markedsførings triks!! Dere lar dere lure, og «kjendisene» ler hele veien til banken.

Ikke noe bedre at hun finansierer luksuslivet og (over)forbruket sitt ved å Snapchatte all day long heller! Skulle ønske det ikke var lov å tjene penger på sosiale medier i det hele tatt!! 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (10 minutter siden):

Jeg er utdannet både frisør og hudterapeut og jeg vil si jeg KAN ingredienser. Hvis dere jenter som kjøper alt Isabel produserer, fordi dere forguder henne og tror på alt hun sier….. begynne å les hva som står bakpå flaskene. Vet du ikke hva det betyr, fins det nok apper og steder på internett hvor du kan finne ut hva disse ingrediensene betyr. 
Hudpleieproduktene hennes inneholder det billigste av ingredienser du kan putte i et produkt. Hårprodukter er fulle av diverse typer silikon. (Det begynner vel å bli en del år siden vi ble advart mot å bruke hårprodukter med silikon).
I tillegg er det flere av ingrediensene i både hud-og hårprodukter som har hormonforstyrrende effekt. 
Jeg hadde ALDRI smurt noe av dette på huden min!!! 
Isabel er ingen kjemiker. Hun har inngått et samarbeid med et firma som tjener STORE penger på å selge produkter med influensere sitt navn på. Hvorfor tror dere «alle» influensere skal ha egne parfymer, egen hudpleieserie, eget duftlys osv. Det er kun penger det dreier seg om. Isabel er vel kun med på å bestemme hvordan emballasjen skal se ut og hvilke type produkter hun vil selge. Det er ikke tilfeldig at Sophie Elise, Annijor, Camilla Pihl, Amalie Olsen, Emma Ellingsen +++ alle har «egne» produkter. Det selger som hakka møkk fordi de er kjendiser. Et kjempe markedsførings triks!! Dere lar dere lure, og «kjendisene» ler hele veien til banken.

Ikke noe bedre at hun finansierer luksuslivet og (over)forbruket sitt ved å Snapchatte all day long heller! Skulle ønske det ikke var lov å tjene penger på sosiale medier i det hele tatt!! 

Er vel bedre å tjene penger på SC enn å selge "farlige" hudprodukter.

At silikon i håret ikke er anbefalt,er ikke en "advarsel om".

Men ingen har vel påstått hun er en kjemiker heller,det er forøvrig ikke du heller,selv med frisørkompetanse.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye å kritisere dama for, enig i det, men sjekket snapen hennes nå (egentlig for å se kvaliteten og hva som skal til for å holde på følgerne, dvs tjene penger i bøtter og spann.) Hun leverer, det vil jeg konkludere med. Virker naturlig foran kamera og deler mye. Skjønner at folk følger med, faktisk. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Nei, som flere skriver. Jeg trenger ikke bruke dem, ingrediensene bak sier meg alt. Kjøp heller cerave eller the ordinary hvis du vil ha rimelige GODE produkter😊 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Hvis produktene er dritt, så kommer folk til å slutte å kjøpe dem. Er ikke verre.

Det er jo nettopp det som ikke skjer. Ikke bare hva gjelder Isabel, men også andre influencere. Folk kjøper all slags mulig ræl, fra miljøfarlig til dårlig kvalitet fordi de er så indoktrinert og influenca langt inn i hjernebarken. Voksne, tilsynelatende oppegående, mennesker og ikke bare tenåringsjenter. Hvorfor aner jeg ikke. Det hadde vært interessant om noen valgte å forske på hvorfor noen mennesker er så lettpåvirkelig.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (1 time siden):

Jeg er utdannet både frisør og hudterapeut og jeg vil si jeg KAN ingredienser. Hvis dere jente

r som kjøper alt Isabel produserer, fordi dere forguder henne og tror på alt hun sier…..

Jeg er ingen jente, jeg er en voksen kvinne.

Jeg kjøper ikke "alt Isabel produserer fordi dere forguder henne". Forguder ikke dama en plass, hun er morsom å følge med på når man kjeder seg, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva hun selger. 

Kjære vene, tror du alle her inne på denne tråden er 18årige fangirls eller hva er greia? Jeg følger henne og Annijor på Snap, og ellers ingen andre steder - og jeg er ikke daglig innom å ser snappene deres og følger med på alt. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (7 timer siden):

Hun er rik på penger. Men ikke lykke. Og mening med livet. Det er så viktig. Materiell rikdom er uutholdelig uten mening. Og det synes jeg det er verdt å sette fokus på. La oss glemme klokken. Det har du rett i. Den underbygger bare det vi må kjempe mot i denne ødeleggende industrien. 

Å lykke kan ikke kjøpes for penger, Husker ei som var sammen med en med mye penger sa det i et intervju, ja de hadde mye penger men hun var ikke mer lykkelig av den grunn. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
J.. skrev (5 timer siden):

Er vel bedre å tjene penger på SC enn å selge "farlige" hudprodukter.

At silikon i håret ikke er anbefalt,er ikke en "advarsel om".

Men ingen har vel påstått hun er en kjemiker heller,det er forøvrig ikke du heller,selv med frisørkompetanse.

Når har jeg sagt at produktene hennes er farlig??? Vi har div lover og regler å følge i dette landet når det gjelder å produsere produkter, så ingenting er farlig 🙄Ja, hun bruker hormonforstyrrende ingredienser, men det er ikke farlig. Bare utrolig  unødvendig! Men igjen, det er billig. 
Jeg prøver bare å få inn i skolten deres at hun bruker de billigste ingrediensene som ikke samsvarer med prisene på produkter i det hele tatt!!! Kjøp noe bedre! 
Hvis du utdanner deg til hudpleier, må du ha både kjemi og fysikk, så jo, jeg har litt greie på dette, og jeg har jobbet i mange år nå. Hvis man er interessert i ting, så kan man også lese seg opp på ting. Vi er stadig på kurs for å lære om produkter og deres INGREDIENSER! 
Man trenger forsåvidt ikke være rakettforsker for å lese bak på flaskene og søke opp ingredienser heller 😅 

Dere kan bruke akkurat hva dere vil, både i fjes og i hår. Men dere kunne like godt brukt matolje og spenol… 🤷🏼‍♀️Ingrediensene gjør dere ingenting bra. Jeg anbefaler dere forresten å sjekke ut innholdet i lip oljen hennes…..

Nude beauty har forsøkt å komme inn på Vita leeeenge nå, men fått avslag. Men Vita blir jo bare mer og mer en butikk med influenser merker, så hun kommer nok før eller siden. Til og med Vita og Wanda klarte å komme seg inn på Vita….😆

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (2 minutter siden):

Når har jeg sagt at produktene hennes er farlig??? Vi har div lover og regler å følge i dette landet når det gjelder å produsere produkter, så ingenting er farlig 🙄Ja, hun bruker hormonforstyrrende ingredienser, men det er ikke farlig. Bare utrolig  unødvendig! Men igjen, det er billig. 
Jeg prøver bare å få inn i skolten deres at hun bruker de billigste ingrediensene som ikke samsvarer med prisene på produkter i det hele tatt!!! Kjøp noe bedre! 
Hvis du utdanner deg til hudpleier, må du ha både kjemi og fysikk, så jo, jeg har litt greie på dette, og jeg har jobbet i mange år nå. Hvis man er interessert i ting, så kan man også lese seg opp på ting. Vi er stadig på kurs for å lære om produkter og deres INGREDIENSER! 
Man trenger forsåvidt ikke være rakettforsker for å lese bak på flaskene og søke opp ingredienser heller 😅 

Dere kan bruke akkurat hva dere vil, både i fjes og i hår. Men dere kunne like godt brukt matolje og spenol… 🤷🏼‍♀️Ingrediensene gjør dere ingenting bra. Jeg anbefaler dere forresten å sjekke ut innholdet i lip oljen hennes…..

Nude beauty har forsøkt å komme inn på Vita leeeenge nå, men fått avslag. Men Vita blir jo bare mer og mer en butikk med influenser merker, så hun kommer nok før eller siden. Til og med Vita og Wanda klarte å komme seg inn på Vita….😆

Produktene hennes kom på Vita for noen dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...