spirå12 Skrevet 12. oktober 2023 #9301 Del Skrevet 12. oktober 2023 Sitat Hun ser jo virkelig ikke frisk ut... 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 12. oktober 2023 #9302 Del Skrevet 12. oktober 2023 spirå12 skrev (1 time siden): Jeg reagerte på det samme bildet på snap.😦 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 12. oktober 2023 #9303 Del Skrevet 12. oktober 2023 Oj, man kan vel ikke rapportere på snap? 🤯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 12. oktober 2023 #9304 Del Skrevet 12. oktober 2023 Rufs skrev (32 minutter siden): Oj, man kan vel ikke rapportere på snap? 🤯 Tror ikke det, desverre... Her må vi bare bruke forbrukermakt og kontakte annonsører. Skremmende ! Jeg håper hun logger av og får hjelp. Jeg er virkelig bekymret for hvordan hun påvirker unge jenter med denne thinspo'en. Vi vet nå at etter pandemien har spiseforstyrrelser økt urovekkende. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 13. oktober 2023 #9305 Del Skrevet 13. oktober 2023 spirå12 skrev (4 timer siden): Tror ikke det, desverre... Her må vi bare bruke forbrukermakt og kontakte annonsører. Skremmende ! Jeg håper hun logger av og får hjelp. Jeg er virkelig bekymret for hvordan hun påvirker unge jenter med denne thinspo'en. Vi vet nå at etter pandemien har spiseforstyrrelser økt urovekkende. Jo da, man kan rapportere på snap. Øverst til høyre i bildet er det noen prikker. Der kan man rapportere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 13. oktober 2023 #9306 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 13. oktober 2023 #9307 Del Skrevet 13. oktober 2023 5 hours ago, BareSiri said: Jo da, man kan rapportere på snap. Øverst til høyre i bildet er det noen prikker. Der kan man rapportere. Jeg har ikke de prikkene, er det fordi jeg ikke følger henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 13. oktober 2023 #9308 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet 13. oktober 2023 #9309 Del Skrevet 13. oktober 2023 Wald86 skrev (35 minutter siden): Jeg får opp prikker, men kan ikke sende inn fordi jeg ikke har snap. Jeg velger å gå mot annonsør, Zara Home. Annonsør? Det er en screenshot av en video hvor hun viser frem ting hun har kjøpt på Zara Home? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 13. oktober 2023 #9310 Del Skrevet 13. oktober 2023 Wald86 skrev (38 minutter siden): Jeg får opp prikker, men kan ikke sende inn fordi jeg ikke har snap. Jeg velger å gå mot annonsør, Zara Home. Ro ned, dette er ikke et bilde, det er en screenshot fra en film på Snapchat. Tingene hun viste frem fra Zara Home er ikke et samarbeid/reklame, det er ting hun har kjøpt til leiligheten for egne penger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 13. oktober 2023 #9311 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet 13. oktober 2023 #9312 Del Skrevet 13. oktober 2023 Wald86 skrev (1 minutt siden): Så hun gjør "Haul" gratis? Ja. Hun vlogger hele dagene sine på snap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 13. oktober 2023 #9313 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet 13. oktober 2023 #9314 Del Skrevet 13. oktober 2023 Wald86 skrev (9 minutter siden): Ok. For jeg ser flere av hennes poster siste året har #zarahaul #zarahome #dubai sammen. Men de er ikke sponsor? Er det sponsorer/reklame skal det merkes tydelig med "reklame", feks, ikke kun hashtagger for butikken/bedriften. Zara Home shopper hun hos med egne penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 13. oktober 2023 #9315 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet 13. oktober 2023 #9316 Del Skrevet 13. oktober 2023 Wald86 skrev (58 minutter siden): Og samme regler gjelder i Dubai? Jeg vet ikke, så spør, takk som svarer! Jeg finner det vanskelig å tro at en influencer fremmer produkter så tydelig ute å få noe igjen, men tror på det du sier altså. Nei, det vet jeg ikke. Men hun har vel fortsatt norsk pass, og usikker på om hun har meldt flytting til Dubai eller om hun kanskje har addresse hos mor eller lignende..? Uansett, alt som er sponset ellers, og reklame for merkene sine merker hun tydelig. Jeg har ikke bevis for hånden, men jeg mener bestemt at det er egne penger hun bruker på Zara Home. Følgerne ble med på shopperunden og hun kommenterte på at det ble veldig dyrt. Jeg synes hun har en veldig fin kontakt med følgerne sine på snap, og det virker som hun har en genuin lyst til å ta oss med på alt i livet, både spons og "reelt liv". Blant annet tok hun "oss" med på alle visninger, og også en tur i en leilighet i Burj Kalifa som var milevis unna hennes budsjett, men bare på gøy for å ha vært der og sett det. En kan si mye om henne, men absolutt alt hun gjør er ikke for penger, tro det eller ei. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 13. oktober 2023 #9317 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 13. oktober 2023 #9318 Del Skrevet 13. oktober 2023 PissiPus skrev (1 time siden): Nei, det vet jeg ikke. Men hun har vel fortsatt norsk pass, og usikker på om hun har meldt flytting til Dubai eller om hun kanskje har addresse hos mor eller lignende..? Uansett, alt som er sponset ellers, og reklame for merkene sine merker hun tydelig. Jeg har ikke bevis for hånden, men jeg mener bestemt at det er egne penger hun bruker på Zara Home. Følgerne ble med på shopperunden og hun kommenterte på at det ble veldig dyrt. Jeg synes hun har en veldig fin kontakt med følgerne sine på snap, og det virker som hun har en genuin lyst til å ta oss med på alt i livet, både spons og "reelt liv". Blant annet tok hun "oss" med på alle visninger, og også en tur i en leilighet i Burj Kalifa som var milevis unna hennes budsjett, men bare på gøy for å ha vært der og sett det. En kan si mye om henne, men absolutt alt hun gjør er ikke for penger, tro det eller ei. Hun får betalt for det i form av penger fra Snapchat på antall klikk med reklame. Jo lengre storyen er, desto mer reklame = mer betalt. Zara home har ikke noe med dette å gjøre nei, men en slik haul som er såpass lang, gir henne mange klikk og mye penger inn. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 13. oktober 2023 #9319 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 13. oktober 2023 #9320 Del Skrevet 13. oktober 2023 ‘Scrollet’ gjennom Nrk serien Cammo. Kort oppsummering: Livet som influenser er stort sett tomt og handler om meg meg. Bakgrunnen for at personer har behov for å bli sett er ofte noe fra barndom/oppvekst; en fraværende mor, en mor som ‘lever seg inn i datterens liv’ i mangel av eget og for egen del legger jeg til at de ikke har fått bok selvfølelse/kjærlighet og kompenserer på en usunn måte. Altså, influensere er noe man ikke bør trakte etter, men som likevel de unge gjør i hopetall, derfor tjener mange rått for å reklamere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå