Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fyogfy skrev (2 timer siden):

Er nesten ikke så jeg tror det jeg hører! Nå har Isabel på toppen av alt annet gått offentlig ut og bekreftet i sosiale  medier at hun skal operere brystene! Det var bare det som manglet nå!

Hun fikk kommentar for et par dager siden om at puppene gjorde henne gammel. 

Silikonpupper må uansett byttes hvert 8-10. år. 

• Liker 3
Skrevet

At hun skal operere puppene er ikke sjokkerende, hun har lenge angret og vært åpen om det. Hun har også vært åpen om at hun ikke gjorde som hun skulle i etterkant, og derfor ble ikke operasjonen «vellykket». At hun vil fikse dette flere år senere tenker jeg er helt normalt. Silikon skal som andre nevner byttes ut etter 10 år. Vil mest sannsynlig være veldig stor endring, så folk ville sett det, og sikkert kommet med krass kritikk for at hun ikke har fortalt om det. Kan sjeldent vinne når man er i søkelyset. 

Jeg ser hun er en god del tynnere, men hun har jo ikke hatt mye å gå på da hun alltid har vært tynn/slank. Lite matlyst, sykdom o.l kan fort gjør at man går ned noen kilo. Og noen kilo på en allerede tynn kropp kan ha ganske mye å si. Er uansett ikke vår sak hvorfor hun er tynnere nå enn for 10mnd siden, alt dette snakket om kropp til henne mater isåfall den spiseforstyrrelsen noen mener hun har tilbakefall i. Jeg har hatt anoreksi selv, og hver gang noen sa til meg hvor tynn jeg var (selv om de mente det negativt/var bekymret) så ga det meg mer motivasjon til å forbli så tynn- eller bli tynnere. Fordi jeg var syk. Jeg tenkte aldri «shit jeg må legge på meg» for å si det slik. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
J98 skrev (3 minutter siden):

Jeg har hatt anoreksi selv, og hver gang noen sa til meg hvor tynn jeg var (selv om de mente det negativt/var bekymret) så ga det meg mer motivasjon til å forbli så tynn- eller bli tynnere. Fordi jeg var syk. Jeg tenkte aldri «shit jeg må legge på meg» for å si det slik. 

Hva er det som hjelper da?

• Liker 2
Gjest NordreSving
Skrevet
J98 skrev (7 timer siden):

At hun skal operere puppene er ikke sjokkerende, hun har lenge angret og vært åpen om det. Hun har også vært åpen om at hun ikke gjorde som hun skulle i etterkant, og derfor ble ikke operasjonen «vellykket». At hun vil fikse dette flere år senere tenker jeg er helt normalt. Silikon skal som andre nevner byttes ut etter 10 år. Vil mest sannsynlig være veldig stor endring, så folk ville sett det, og sikkert kommet med krass kritikk for at hun ikke har fortalt om det. Kan sjeldent vinne når man er i søkelyset. 

Jeg ser hun er en god del tynnere, men hun har jo ikke hatt mye å gå på da hun alltid har vært tynn/slank. Lite matlyst, sykdom o.l kan fort gjør at man går ned noen kilo. Og noen kilo på en allerede tynn kropp kan ha ganske mye å si. Er uansett ikke vår sak hvorfor hun er tynnere nå enn for 10mnd siden, alt dette snakket om kropp til henne mater isåfall den spiseforstyrrelsen noen mener hun har tilbakefall i. Jeg har hatt anoreksi selv, og hver gang noen sa til meg hvor tynn jeg var (selv om de mente det negativt/var bekymret) så ga det meg mer motivasjon til å forbli så tynn- eller bli tynnere. Fordi jeg var syk. Jeg tenkte aldri «shit jeg må legge på meg» for å si det slik. 

Så lenge hun er en stor offentlig profil er det ikke en privatsak hva hun legger ut. I den andre enden sitter det følgere som blir påvirket av det hun legger ut. De kaller seg influensere og selger påvirkningskraften sin til de som ønsker. Alt de legger ut påvirker. Hensynet til IR veier slett ikke mer enn hensynet til de 338.000 følgerne som hun har. Om bare en brøkdel av dem trigges av innholdet hennes så er det altfor mange. Syk eller ikke har hun et ansvar og når hun ikke tar det ansvaret så mottar hun rettmessig kritikk. 

Å legge henne i fosterstilling og mene at det er viktigere at hun beskyttes enn det store antallet hun påvirker negativt er hinsides. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg liker veldig godt å følge Isabel, hun er morsom og rar, men å stå å filme seg selv mens hun poserer i speilet på apoteket er bare for kleint.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Motelvibes skrev (17 timer siden):

Hun fikk kommentar for et par dager siden om at puppene gjorde henne gammel. 

Silikonpupper må uansett byttes hvert 8-10. år. 

Nei, det må de ikke. Om man har fått av den nyere sorten så må de ikke byttes hver 8 til 10 år, hvor har du du dette fra?! De må kontrolleres etter 10, men ikke nødvendigvis byttes ut. Jeg har mine på 13 året, etter vektoppgang pga graviditet, vellykket amming uten problemer, og vektnedgang, er de omtrent der de var, 0.5mm lengre ned, men tyngdekraften kommer man ikke unna ;) Dette avhenger selvsagt av volum man legger inn, og genetikk. Huden strekker seg jo med åra.

https://www.aleris.no/plastisk-kirurgi/tema-plastisk-kirurgi/sporsmal-og-svar-om-silikon/?gclid=Cj0KCQjwi7GnBhDXARIsAFLvH4nJZhgUW0LR2c8fJ98h_nWNJfCisejOoaGgZfetVgltUOz9kJ8Bb04aAsVMEALw_wcB

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Hatsumomo skrev (17 timer siden):

Hva er det som hjelper da?

Oppsøke profesjonell hjelp hjelper i veldig mange tilfeller! 

• Liker 3
Skrevet
MacBeth skrev (2 minutter siden):

Nei, det må de ikke. Om man har fått av den nyere sorten så må de ikke byttes hver 8 til 10 år, hvor har du du dette fra?! De må kontrolleres etter 10, men ikke nødvendigvis byttes ut. Jeg har mine på 13 året, etter vektoppgang pga graviditet, vellykket amming uten problemer, og vektnedgang, er de omtrent der de var, 0.5mm lengre ned, men tyngdekraften kommer man ikke unna ;) Dette avhenger selvsagt av volum man legger inn, og genetikk. Huden strekker seg jo med åra.

https://www.aleris.no/plastisk-kirurgi/tema-plastisk-kirurgi/sporsmal-og-svar-om-silikon/?gclid=Cj0KCQjwi7GnBhDXARIsAFLvH4nJZhgUW0LR2c8fJ98h_nWNJfCisejOoaGgZfetVgltUOz9kJ8Bb04aAsVMEALw_wcB

Silikon er silikon og er «ferskvare» og kapsler seg inn og blir hardt etter x antall år uansett hva du har blitt fortalt. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
MacBeth skrev (20 minutter siden):

Oppsøke profesjonell hjelp hjelper i veldig mange tilfeller! 

Vel ja, men det skjer jo ikke i et kommentarfelt. Det skjer to ting:

Man kommentere negativt på den sykelig kroppsvekt= blir tatt positivt av den som er syk.

Man kommentere positivt på den sykelige kroppsvekten = blir tatt positivt av den som er syk.

Ingenting hjelper med andre ord før personen tvangsinnlegges av noen i familien eller venner som slår alarm. Og det skjer ikke i et kommentarfelt.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Skrevet
Motelvibes skrev (2 timer siden):

Silikon er silikon og er «ferskvare» og kapsler seg inn og blir hardt etter x antall år uansett hva du har blitt fortalt. 

Dette er feil.

Silikon har ikke kapsling som en default,slik du påstår.

Det er noe som KAN skje,ikke som SKAL skje.

Wald86 skrev (1 time siden):

Logge av sosiale medier kan hjelpe. Ikke fokusere så mye på egen kropp og oppmerksomhet rundt den.

La oss ikke glemme at SF har eksistert mange 100 år før SoMe.

Men denne fjerndiagnotiseringen her i tråden er heslig.

Rapportert.

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Skrevet

Hun ignorerer det ikke. På snap i går så la hun ved noen som poengterte at hun hadde gått ned i vekt, og da skrev hun at hun "ville snakke om det. Det mentale var ikke på plass til det. "

Noe i den duren.

Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og spekulasjoner. 

Sol, admin. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Gjest Pheromosa
Skrevet

Jeg liker Isabel og ønsker henne det beste. Men hun trenger kanskje å strammes opp litt. Er Mads Hansen på ferie i jungelen uten nett? Eller var det like greit at han var bortreist da hun presterte å sable ned sine lovnader på direktesendt TV på søndag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...