Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig enig med @Sausedyret mht kjøpepress. Damen har et overforbruk som er helt hinsides, det er store esker fra Nelly flere ganger i måneden. Holder nå også en knapp på at hun bidrar til kroppspress ved å reklamere for klær beregnet til barn/ungdom. 

Men så kommer der små gullkorn fra henne i blant da. I dag har hun lagt ut advarsel til sine følgere mot et produkt som i følge henne lurer folk, og skammer seg over at andre bloggere tjener penger på å reklamere for noe som ikke holder hva det lover. Prisverdig at hun sier fra om slikt. 

• Liker 5
Skrevet

Noen som vet hvilken produkt hun snakket om i dag på Instagrammen sin?

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hvilket produkt Isabel Raad disser i sin story nå? Ble så sykt nyskjerrig... og noen som vet hvilke andre influencere/bloggere som har promotert dette? 

AA83A166-143D-45CF-9270-A26F026451DE.png

• Liker 2
Skrevet

Skinmatch gjetter jeg på. 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, mammaemrik skrev:

Noen som vet hvilken produkt hun snakket om i dag på Instagrammen sin?

Tror det er Skinmatch. 

• Liker 2
Skrevet

Skkert tannbleking, de virker jo ikke.

• Liker 2
Skrevet

Den foundationen som koster 1kr

• Liker 2
Skrevet

Er skinmatch sin foundation til 1kr, de som selger er nesten anerkjente svindlere (kjapt Google søk), så reklamen fra aktuelle blogger på Instagram her for noen dager siden😂

• Liker 5
Skrevet

To tråder er slått sammen.

Måne, admin.

Skrevet

Er det noen som vet hva hun driver å filmer til?

Gjest Jegserdeg
Skrevet (endret)

Så bra at hun sier ifra om merket👏 Stort pluss at hun faktisk legger like mye ut nå med og uten vipper, ler godt og tenker bra at du viser den siden også at alt ikke er perfekt.

Endret av Jegserdeg
  • 2 uker senere...
Skrevet

Isabel har blitt syk og har mange symptomer på korona, i følge et innlegg på bloggen i dag. Jeg håper for all del det går bra med henne, men syns det er litt interessant at en person som skriver så offentlige om livet sitt kanskje har dette viruset. Det hadde vært fint å få en god og nøye beskrivelse på hvordan hun opplever sykdommen. Det er jo noen som har gått ut med hvordan de har hatt det i media, men jeg savner detaljer.

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, Arabella3 skrev:

Isabel har blitt syk og har mange symptomer på korona, i følge et innlegg på bloggen i dag. Jeg håper for all del det går bra med henne, men syns det er litt interessant at en person som skriver så offentlige om livet sitt kanskje har dette viruset. Det hadde vært fint å få en god og nøye beskrivelse på hvordan hun opplever sykdommen. Det er jo noen som har gått ut med hvordan de har hatt det i media, men jeg savner detaljer.

Hun vet jo ikke om det er det, og forklarer jo symptomene sine

Skrevet
2 timer siden, BethD skrev:

Hun vet jo ikke om det er det, og forklarer jo symptomene sine

Neida, men jeg håper hun deler mer om dette, spesielt hvis det viser seg å være korona. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
19 timer siden, Arabella3 skrev:

Det finnes mange historier med detaljer om du søker litt på nettet. 

Skrevet

ingen som vet hva hun filmer til?

• Liker 2
Skrevet

Sikkert sin egen serie, typ samme som sophie elise

• Liker 2
Skrevet

Synes det er irriterende at de ikke tester henne. Jeg synes det er for dårlig av myndighetene at så få blir testet. Tallene dems lyver om hvor mange som er smittet her i Norge. De har ingen kontroll. Håper ikke at Isabell har covid-19, men om hun har det kommer hun (som mange andre som ikke blir testet) til å smitte mange når hun blir symptomfri. 

Skrevet

Nå er det foreløpig begrenset med hvem som blir testes for covid-19. De har ikke mulighet til og teste hver enkelt med symptomer. Og hvis Isabel har de aller fleste symptomer men ikke symptomer som tungpustet eller sliter med pusten, så blir hun nok ikke testet. 

Jeg jobber i helsevesenet og bare der sliter man med og teste enkelte. Skal ansatte testet eller pasienter så går dette via ledelsen og tom da er det vanskelig og få til en test. Det syns jeg er drøyt, spesielt mtp jobben.

Isabel er selvstendig næringsdrivende og kan holde seg hjemme, hun har heler ikke samfunnskritisk jobb. Nå har jeg ikke lest hennes blogginnlegg mtp hvilke symptomer hun har. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...