EtLiteTroll Skrevet 31. mars 2019 #3982 Skrevet 31. mars 2019 5 timer siden, Fjellmonkey skrev: Kan jo være at det du skriver stemmer, hun har jo ikke nevnt han noe på bloggen og seher.no har heler ikke skrevet noe om de. Raad reiser jo til LA nå og ifølge han Joss sin IG skal han også en uke til LA nå Ja, føler i grunn Newa og kusina hennes "reklamerer" veldig for dette forholdet, de filmer og legger ut når han er romantisk med henne. Jeg tror ikke det er helt vanlig å filme andre venners kjæresteforhold og dele det med tusenvis av fremmede, så det bekrefter jo den mistanken for meg bare enda mer. 7
Pust Skrevet 6. april 2019 #3983 Skrevet 6. april 2019 På 31.3.2019 den 3.24, EtLiteTroll skrev: Tror dere det er kjæresten? Det virker jo ikke genuint, de fester litt her og der? Og de der rosebladene, det var jo ekstremt tilgjort. De har vell begge noe å vinne med å få flere følgere av hverandre. Jeg tror ene og alene dette er et avtalt forhold på sosiale medier. Man må ikke glemme, at de lever av sosiale medier. Man trenger ikke sluke alt man får servert. Det er jo tydelig de tjener penger på å vise fram en glamorøs livsstil. Ser jo også hvordan hun skal få fram inntrykket av å være en yetsetter. Dersom de tuller, så har det jo virket, vedder på at begge har fått flere følgere. Så, godt jobba. 👍 Sraad er kanskje den bloggeren som lever mest glamorøst for tiden, med luksusshopping, dyre reiser og et utseende verdt noen hundre tusen. Når hun slipper unna massiv kritikk på en livsstil som - med tanke på utseendefiksering og et miljøperspektiv - er helt forkastelig, er det fordi hun alltid er blid og glad, sutrer aldri (selv om hun har mye hun kunne sutret for) og ser ut til å være både snill og raus. Jeg har inntrykk av at de bloggerne som klager og sutrer og er frekkest i kommentarfeltene, er også de som får mest kritikk mot seg, så der har Sraad noe å lære bort. 13
Viking-girl Skrevet 8. april 2019 #3984 Skrevet 8. april 2019 Utrolig så mye hun shopper i Vegas! 😳 LV koffert, Hermés armbånd, pose på pose fra LV som hun drasser med seg på flyplassen og skal fly videre. I stedet for å pakke de nye tingene i en koffert kommer hun altså fullt nedlesset med oransje LV og H poser som skal ombord. Skal fortolles når hun kommer hjem om en uke også.... 7
Summ Skrevet 8. april 2019 #3985 Skrevet 8. april 2019 3 timer siden, Viking-girl skrev: Utrolig så mye hun shopper i Vegas! 😳 LV koffert, Hermés armbånd, pose på pose fra LV som hun drasser med seg på flyplassen og skal fly videre. I stedet for å pakke de nye tingene i en koffert kommer hun altså fullt nedlesset med oransje LV og H poser som skal ombord. Skal fortolles når hun kommer hjem om en uke også.... I fare for å bli mistenkt for at Isabel betaler meg; herregud slapp av. La jenta kose seg! Og den kofferten, den så vi bare når hun skulle velge seg en, er ikke 100% sikkert at hun kjøpte den. Selvfølgelig vil hun vise tingene sine! Altså hun har handlet for sykt mye, og er i land som de tingene og merkene er status! Hun kan jo få seg venner ved å gå rundt med slikt! Når hun kommer til Norge, vil de tingene bety lite, hun vil bli sett ned på, folk tenker det er unødvendig og klysete, og de tenker forbrukslån, og dum liten jente som sløser med penger. Nå er hun i USA, og hun liker seg. Slike kjøp kan gi henne bekjentskaper og status der.... 12
Erika; Skrevet 8. april 2019 #3986 Skrevet 8. april 2019 På 6.4.2019 den 11.40, Pust skrev: Dersom de tuller, så har det jo virket, vedder på at begge har fått flere følgere. Så, godt jobba. 👍 Sraad er kanskje den bloggeren som lever mest glamorøst for tiden, med luksusshopping, dyre reiser og et utseende verdt noen hundre tusen. Når hun slipper unna massiv kritikk på en livsstil som - med tanke på utseendefiksering og et miljøperspektiv - er helt forkastelig, er det fordi hun alltid er blid og glad, sutrer aldri (selv om hun har mye hun kunne sutret for) og ser ut til å være både snill og raus. Jeg har inntrykk av at de bloggerne som klager og sutrer og er frekkest i kommentarfeltene, er også de som får mest kritikk mot seg, så der har Sraad noe å lære bort. Enig med deg egentlig. Hun virker utrolig raus og snill, generelt godhjertet. Samtidig lever hun her og nå og tenker lite på miljøet og fremtiden. Synes hun er søt men det er litt voldsomt med den livsstilen hun lever. 7
Dr. Ops Skrevet 10. april 2019 #3987 Skrevet 10. april 2019 Det er en kommentar av isabel som jeg har bitt meg merke i. Hun har skrevet at hun ikke skal ha en fremtidig kjæreste som kritiserer klesstilen hennes. Altså at hun "tiltrekker seg for mye oppmerksomhet". Hun mener hun skal få kle seg som hun måtte ønske. Det er forsåvidt en grei og ærlig sak, men lurer om det eksisterer en (dobbel)moral bak utsagnet? Har hun kommentert hva hun ville ha ment dersom hennes kjæreste tiltrakk seg for mye oppmerksomhet? 2
Honey Dew Skrevet 10. april 2019 #3988 Skrevet 10. april 2019 På 9.4.2019 den 0.35, Summ skrev: I fare for å bli mistenkt for at Isabel betaler meg; herregud slapp av. La jenta kose seg! Og den kofferten, den så vi bare når hun skulle velge seg en, er ikke 100% sikkert at hun kjøpte den. Selvfølgelig vil hun vise tingene sine! Altså hun har handlet for sykt mye, og er i land som de tingene og merkene er status! Hun kan jo få seg venner ved å gå rundt med slikt! Når hun kommer til Norge, vil de tingene bety lite, hun vil bli sett ned på, folk tenker det er unødvendig og klysete, og de tenker forbrukslån, og dum liten jente som sløser med penger. Nå er hun i USA, og hun liker seg. Slike kjøp kan gi henne bekjentskaper og status der.... Da blir det isåfall overfladiske venner. Ekte venner ser på personligheten, ikke på lommeboken. 4
Summ Skrevet 10. april 2019 #3989 Skrevet 10. april 2019 1 time siden, Honey Dew skrev: Da blir det isåfall overfladiske venner. Ekte venner ser på personligheten, ikke på lommeboken. Ja, men det er jo det hun vil ha! Andre venner med penger, for å ha folk å besøke, og få bloggverdige venner, og gratis overnatting i forskjellige land osv 2
EtLiteTroll Skrevet 10. april 2019 #3990 Skrevet 10. april 2019 https://www.seher.no/video/isabel-raads-nye-flamme-sjokkerer-med-sexvegg/LSjEEmmo Her ser man "kjæresten". Ikke mye kjærestemateriale vell? Nei, det er nok et spill for galleriet, en avtale de har Det at hun går med disse posene rundt forbi, er jo for å vise seg fram som velstående. Hun tjener penger på det, fordi vi fatter interesse for den livsstilen hennes. Det er da vi trykker oss inn. Jeg følger henne på sosiale medier fordi jeg synes det er morsomt å se hvor mye hun går inn får å lage en illusjon av glamorøs livsstil. Og det er vell det som skiller henne ut fra mange andre. Det er ikke typisk norsk å leve på den måten, og vi blir nyskjerrige. Vi vil se mer. Jeg synes hvert fall det er litt gøy med et slikt innblikk. For det er så langt fra hverdagen min og alle jeg kjenner. Når hele ferien dokumenteres i detaljer, så er det jo for å vise seg fram og tjene penger. 2
EtLiteTroll Skrevet 10. april 2019 #3991 Skrevet 10. april 2019 På 9.4.2019 den 0.41, Erika; skrev: Enig med deg egentlig. Hun virker utrolig raus og snill, generelt godhjertet. Samtidig lever hun her og nå og tenker lite på miljøet og fremtiden. Synes hun er søt men det er litt voldsomt med den livsstilen hun lever. Har hun alltid vert så snill og søt? Jeg har fått inntrykk av at hun kopierer Kim Kardashian. Hun har jo sagt selv at hun er blodfan. Og Kim Kardashian virker jo som verdens snilleste og søteste. Og Kim Kardashian virker veldig gavmild og knyttet til sin familie. Jeg har fått inntrykk at Isabelle Raad ble snill og smilende nå de siste par årene? Jeg fikk jo ikke særlig godt inntrykk av henne når hun var med første gangen i Paradise Hotell. Hun var ikke mye smilende da, og kunne være nokså drøy i snakkemåten? MEN.. Hun var jo ung da. Kan være hun har blitt søt og snill med alderen. Og at hun rett og slett har funnet ut at hun kommer lenger med det. Folk godtar jo også Isabelle langt bedre nå etter det kom fram ting om oppveksten hennes. Og etter hun sluttet å blogge om at andre bloggere mobbet henne. Og når man først er inne på familien.. Isabelle filmer aldri moren sin lenger? Og mammaRaad poster aldri noe på instagram lenger, hva kan grunnen til det være? 5
Cocogirl Skrevet 10. april 2019 #3992 Skrevet 10. april 2019 13 minutter siden, EtLiteTroll skrev: Har hun alltid vert så snill og søt? Jeg har fått inntrykk av at hun kopierer Kim Kardashian. Hun har jo sagt selv at hun er blodfan. Og Kim Kardashian virker jo som verdens snilleste og søteste. Og Kim Kardashian virker veldig gavmild og knyttet til sin familie. Jeg har fått inntrykk at Isabelle Raad ble snill og smilende nå de siste par årene? Jeg fikk jo ikke særlig godt inntrykk av henne når hun var med første gangen i Paradise Hotell. Hun var ikke mye smilende da, og kunne være nokså drøy i snakkemåten? MEN.. Hun var jo ung da. Kan være hun har blitt søt og snill med alderen. Og at hun rett og slett har funnet ut at hun kommer lenger med det. Folk godtar jo også Isabelle langt bedre nå etter det kom fram ting om oppveksten hennes. Og etter hun sluttet å blogge om at andre bloggere mobbet henne. Og når man først er inne på familien.. Isabelle filmer aldri moren sin lenger? Og mammaRaad poster aldri noe på instagram lenger, hva kan grunnen til det være? Familien er ikke på talefot lengre... mye skjer bak ’’scene’’ 2
queensnella Skrevet 10. april 2019 #3993 Skrevet 10. april 2019 17 minutter siden, Cocogirl skrev: Familien er ikke på talefot lengre... mye skjer bak ’’scene’’ Hva mener du? 1
Cocogirl Skrevet 10. april 2019 #3994 Skrevet 10. april 2019 15 minutter siden, queensnella skrev: Hva mener du? Ingen av de nevner hverandre mer.. alle kan se det. 2
Justlooking Skrevet 10. april 2019 #3995 Skrevet 10. april 2019 3 timer siden, EtLiteTroll skrev: Har hun alltid vert så snill og søt? Jeg har fått inntrykk av at hun kopierer Kim Kardashian. Hun har jo sagt selv at hun er blodfan. Og Kim Kardashian virker jo som verdens snilleste og søteste. Og Kim Kardashian virker veldig gavmild og knyttet til sin familie. Jeg har fått inntrykk at Isabelle Raad ble snill og smilende nå de siste par årene? Jeg fikk jo ikke særlig godt inntrykk av henne når hun var med første gangen i Paradise Hotell. Hun var ikke mye smilende da, og kunne være nokså drøy i snakkemåten? MEN.. Hun var jo ung da. Kan være hun har blitt søt og snill med alderen. Og at hun rett og slett har funnet ut at hun kommer lenger med det. Folk godtar jo også Isabelle langt bedre nå etter det kom fram ting om oppveksten hennes. Og etter hun sluttet å blogge om at andre bloggere mobbet henne. Og når man først er inne på familien.. Isabelle filmer aldri moren sin lenger? Og mammaRaad poster aldri noe på instagram lenger, hva kan grunnen til det være? Så en gladnyhet nå. Kim K vil bli advokat, kanskje de som er fan av henne også etterhvert vil tenke på å ta en utdannelse? https://www.vg.no/rampelys/i/OpkvPO/kim-kardashian-studerer-for-aa-bli-advokat 5
Christina82 Skrevet 11. april 2019 #3996 Skrevet 11. april 2019 Ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner, samt tilsvar. Ninab82, mod
Kattepus111 Skrevet 11. april 2019 #3997 Skrevet 11. april 2019 Jeg tror hun og Sofie Nilsen ikke lenger omgås. Hvis jeg husker rett så har de ikke nevnt hverandre/snappet siden Sofie dro hjem fra LA etter ukjent grunn 3
Fjellmonkey Skrevet 12. april 2019 #3998 Skrevet 12. april 2019 Da er Raad og Joss sammen da.. Får se hvor lenge det varer 😜 1
Jordbærkake34532 Skrevet 12. april 2019 #3999 Skrevet 12. april 2019 15 timer siden, Kattepus111 skrev: Jeg tror hun og Sofie Nilsen ikke lenger omgås. Hvis jeg husker rett så har de ikke nevnt hverandre/snappet siden Sofie dro hjem fra LA etter ukjent grunn Så de både smilte og prate sammen på en video Morten la ut da han var DJ på et arragement for noen uker siden.
Crossfitter Skrevet 13. april 2019 #4000 Skrevet 13. april 2019 Nå er det en artikkel ute på tv2.no som bekrefter at Isabel leier leiligheten hun bor i. Koster "bare" 29.000kr i mnd uten strøm 😅 Det står også at hun ikke kjøper seg egen bolig fordi hun ikke vet hva hun skal se etter.. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå