Gjest TomineB Skrevet 7. september 2017 #1561 Del Skrevet 7. september 2017 Innlegget til Martine er ikke veldig gjennomtenkt. Mange selvmotsigelser der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 7. september 2017 #1562 Del Skrevet 7. september 2017 (endret) 44 minutter siden, TomineB skrev: Innlegget til Martine er ikke veldig gjennomtenkt. Mange selvmotsigelser der. Ser det er et gammelt innlegg, men helt enig med TomineB. Martine kom ikke noe bra ut av dette. Hersketeknikker og selvmotsigelser. Jeg er ingen fan av av IR, men dette var feig måte å håndtere problemstillingen. Dessuten er Sophie Elise verre, hun skjuler sine operasjoner med dårlige løgner og har det verste kroppsfokuset i Blogglandia . At hun har signert Sunn Fornuft er en stor fornærmelse. Endret 7. september 2017 av gjestgitt skrivefeil 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 7. september 2017 #1563 Del Skrevet 7. september 2017 45 minutter siden, gjestgitt skrev: Ser det er et gammelt innlegg, men helt enig med TomineB. Martine kom ikke noe bra ut av dette. Hersketeknikker og selvmotsigelser. Jeg er ingen fan av av IR, men dette var feig måte å håndtere problemstillingen. Dessuten er Sophie Elise verre, hun skjuler sine operasjoner med dårlige løgner og har det verste kroppsfokuset i Blogglandia . At hun har signert Sunn Fornuft er en stor fornærmelse. Anen🙏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 8. september 2017 #1564 Del Skrevet 8. september 2017 Tråden er ryddet for innlegg med tekst med opphavsrett, samt svar til dette. Viser til regelen om opphavsrett; Sitat * Tekster, bilder og annet materiale med opphavsrett. Du er selv ansvarlig for at du har de nødvendige tillatelser til å legge ut tekst, bilder, video eller annet innhold. Dark Angelina, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 10. september 2017 #1565 Del Skrevet 10. september 2017 Isabell viser seg "uten sminke" på snapchat..... "uten sminke" fjeset til Isabell inneholder: Snapchat filter Bryn som er nylig formet og farget Vippeextensions Hvordan er dette uten sminke? Alt dette blir det samme som sminke og sender ut helt feil signaler.. Du ser ikke slik ut!! Ta bort filteret som gjør huden perfekt, brynene som er farget og formet samt vippeextensions så begynner vi å snakke om litt naturlig. Helt naturlig blir det aldri, da må tiden skrues tilbake noen år... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 10. september 2017 #1566 Del Skrevet 10. september 2017 24 minutter siden, Anonym2467 skrev: Isabell viser seg "uten sminke" på snapchat..... "uten sminke" fjeset til Isabell inneholder: Snapchat filter Bryn som er nylig formet og farget Vippeextensions Hvordan er dette uten sminke? Alt dette blir det samme som sminke og sender ut helt feil signaler.. Du ser ikke slik ut!! Ta bort filteret som gjør huden perfekt, brynene som er farget og formet samt vippeextensions så begynner vi å snakke om litt naturlig. Helt naturlig blir det aldri, da må tiden skrues tilbake noen år... Åh, det er så teit med de som legger ut "usminka" bilder av seg selv,men så ser man tydelig de har photoshoppet bilde, tegna på bryn og har vippeexentcions.🙄 Blir for dumt for meg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 10. september 2017 #1567 Del Skrevet 10. september 2017 Så ikke veldig usminket ut der nei 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. september 2017 #1568 Del Skrevet 10. september 2017 5 timer siden, Anonym2467 skrev: Isabell viser seg "uten sminke" på snapchat..... "uten sminke" fjeset til Isabell inneholder: Snapchat filter Bryn som er nylig formet og farget Vippeextensions Hvordan er dette uten sminke? Alt dette blir det samme som sminke og sender ut helt feil signaler.. Du ser ikke slik ut!! Ta bort filteret som gjør huden perfekt, brynene som er farget og formet samt vippeextensions så begynner vi å snakke om litt naturlig. Helt naturlig blir det aldri, da må tiden skrues tilbake noen år... Du glemte fillers både her og der... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 10. september 2017 #1569 Del Skrevet 10. september 2017 27 minutter siden, Rosalie skrev: Du glemte fillers både her og der... Nei glemte det ikke.. Hun har både fillers og operert nese med og uten sminke, så det er ikke så relevant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 10. september 2017 #1570 Del Skrevet 10. september 2017 Blir spennende å se om Isabell knuser en ny telefon om Pierre ikke klarer å oppføre seg på PH Sverige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 11. september 2017 #1571 Del Skrevet 11. september 2017 Tråden er ryddet for innlegg med bilder som har opphavsrett, og svar til dette. Dark Angelina, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 12. september 2017 #1572 Del Skrevet 12. september 2017 Bloggere har det virkelig travelt! Jobber 24/7 og greier. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 12. september 2017 #1573 Del Skrevet 12. september 2017 1 time siden, Liima skrev: Bloggere har det virkelig travelt! Jobber 24/7 og greier. Jeg ser nå at min 100%-stilling virkelig ikke er noe i forhold til dette opplegget, ja... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 12. september 2017 #1574 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) Lurer på om frk. Raad må flytte hjem til sin mor pga sitt fall på Topplisten? Synes det ikke er lenge siden "JEG HAR BESTEMT MEG" e.l ble annonsert rundt på hennes some, men det var da altså bare hun som hadde bestemt seg for å bli boende hjemme i sin "nesten 20k i mnd rett ut vinduet"-leilighet etter å ha vært litt frem og tilbake om flytting, reising osv.. Nå har skuta plutselig snudd gitt, hvorfor det mon tro.. Endret 12. september 2017 av queensnella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. september 2017 #1575 Del Skrevet 12. september 2017 1 time siden, Liima skrev: Bloggere har det virkelig travelt! Jobber 24/7 og greier. Hvis dette er å jobbe masse, kommer hun til å få sjokk den dagen hun MÅ ut i det virkelige arbeidslivet 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. september 2017 #1576 Del Skrevet 12. september 2017 1 time siden, queensnella skrev: Lurer på om frk. Raad må flytte hjem til sin mor pga sitt fall på Topplisten? Synes det ikke er lenge siden "JEG HAR BESTEMT MEG" e.l ble annonsert rundt på hennes some, men det var da altså bare hun som hadde bestemt seg for å bli boende hjemme i sin "nesten 20k i mnd rett ut vinduet"-leilighet etter å ha vært litt frem og tilbake om flytting, reising osv.. Nå har skuta plutselig snudd gitt, hvorfor det mon tro.. Skulle ikke hun liksom kjøpe hus til 10 millioner i år da? 🙊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. september 2017 #1577 Del Skrevet 12. september 2017 1 time siden, Honey Dew skrev: Hvis dette er å jobbe masse, kommer hun til å få sjokk den dagen hun MÅ ut i det virkelige arbeidslivet Enig. Dette er jo ting folk gjør på fritiden når de ikke er på jobb. Tror hun kommer til å slite veldig med å opp tidlig (hun som ble sur når hun ble vekket kl 8 på en ukedag 🙄) og ha en 9 to 5 job 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 12. september 2017 #1578 Del Skrevet 12. september 2017 21 minutter siden, smalls skrev: Skulle ikke hun liksom kjøpe hus til 10 millioner i år da? 🙊 Hah. Lykke til med den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 13. september 2017 #1579 Del Skrevet 13. september 2017 7 timer siden, queensnella skrev: Lurer på om frk. Raad må flytte hjem til sin mor pga sitt fall på Topplisten? Synes det ikke er lenge siden "JEG HAR BESTEMT MEG" e.l ble annonsert rundt på hennes some, men det var da altså bare hun som hadde bestemt seg for å bli boende hjemme i sin "nesten 20k i mnd rett ut vinduet"-leilighet etter å ha vært litt frem og tilbake om flytting, reising osv.. Nå har skuta plutselig snudd gitt, hvorfor det mon tro.. Det har hun jo fortalt ganske så greit. Hun flyttet inn litt før da det driver noen å lusker utenfor leiligheten hennes. Hun skal være mye utenlands fremover og hun sparer til leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 13. september 2017 #1580 Del Skrevet 13. september 2017 9 timer siden, TomineB skrev: Det har hun jo fortalt ganske så greit. Hun flyttet inn litt før da det driver noen å lusker utenfor leiligheten hennes. Hun skal være mye utenlands fremover og hun sparer til leilighet I hvilket innlegg står dette? Jeg har ikke lest noe om at hun skal flytte til moren sin før nå plutselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå