Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

44 minutter siden, TomineB skrev:

Innlegget til Martine er ikke veldig gjennomtenkt. Mange selvmotsigelser der. 

Ser det er et gammelt innlegg, men helt enig med TomineB. Martine kom ikke noe bra ut av dette. Hersketeknikker og selvmotsigelser. Jeg er ingen fan av av IR, men dette var feig måte å håndtere problemstillingen.

Dessuten er Sophie Elise verre, hun skjuler sine operasjoner med dårlige løgner og har det verste kroppsfokuset i Blogglandia . At hun har signert Sunn Fornuft er en stor fornærmelse. 

Endret av gjestgitt
skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, gjestgitt skrev:

Ser det er et gammelt innlegg, men helt enig med TomineB. Martine kom ikke noe bra ut av dette. Hersketeknikker og selvmotsigelser. Jeg er ingen fan av av IR, men dette var feig måte å håndtere problemstillingen.

Dessuten er Sophie Elise verre, hun skjuler sine operasjoner med dårlige løgner og har det verste kroppsfokuset i Blogglandia . At hun har signert Sunn Fornuft er en stor fornærmelse. 

Anen🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg med tekst med opphavsrett, samt svar til dette. Viser til regelen om opphavsrett; 

Sitat

* Tekster,  bilder og annet materiale med opphavsrett. Du er selv ansvarlig for at du har de nødvendige tillatelser til å legge ut tekst, bilder, video eller annet innhold. 

Dark Angelina, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell viser seg "uten sminke" på snapchat..... 

"uten sminke" fjeset til Isabell inneholder:

Snapchat filter

Bryn som er nylig formet og farget

Vippeextensions

Hvordan er dette uten sminke? Alt dette blir det samme som sminke og sender ut helt feil signaler.. Du ser ikke slik ut!! Ta bort filteret som gjør huden perfekt, brynene som er farget og formet samt vippeextensions så begynner vi å snakke om litt naturlig. Helt naturlig blir det aldri, da må tiden skrues tilbake noen år... 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Snapchat filter

Vippeextensions

Hvordan er dette uten sminke? Alt dette blir det samme som sminke og sender ut helt feil signaler.. Du ser ikke slik ut!! Ta bort filteret som gjør huden perfekt, brynene som er farget og formet samt vippeextensions så begynner vi å snakke om litt naturlig. Helt naturlig blir det aldri, da må tiden skrues tilbake noen år... 

Åh, det er så teit med de som legger ut "usminka" bilder av seg selv,men så ser man tydelig de har photoshoppet bilde, tegna på bryn og har vippeexentcions.🙄 Blir for dumt for meg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym2467 skrev:

Snapchat filter

Vippeextensions

Du glemte fillers både her og der...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Rosalie skrev:

Du glemte fillers både her og der...

Nei glemte det ikke.. Hun har både fillers og operert nese med og uten sminke, så det er ikke så relevant.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Liima skrev:

Bloggere har det virkelig travelt! Jobber 24/7 og greier.

Screenshot_20170912-182501.png

Jeg ser nå at min 100%-stilling virkelig ikke er noe i forhold til dette opplegget, ja... 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om frk. Raad må flytte hjem til sin mor pga sitt fall på Topplisten? Synes det ikke er lenge siden "JEG HAR BESTEMT MEG" e.l ble annonsert rundt på hennes some, men det var da altså bare hun som hadde bestemt seg for å bli boende hjemme i sin "nesten 20k i mnd rett ut vinduet"-leilighet etter å ha vært litt frem og tilbake om flytting, reising osv..

Nå har skuta plutselig snudd gitt, hvorfor det mon tro.. :fnise:

Endret av queensnella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Liima skrev:

Bloggere har det virkelig travelt! Jobber 24/7 og greier.

Screenshot_20170912-182501.png

Hvis dette er å jobbe masse, kommer hun til å få sjokk den dagen hun MÅ ut i det virkelige arbeidslivet :pinar:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, queensnella skrev:

Lurer på om frk. Raad må flytte hjem til sin mor pga sitt fall på Topplisten? Synes det ikke er lenge siden "JEG HAR BESTEMT MEG" e.l ble annonsert rundt på hennes some, men det var da altså bare hun som hadde bestemt seg for å bli boende hjemme i sin "nesten 20k i mnd rett ut vinduet"-leilighet etter å ha vært litt frem og tilbake om flytting, reising osv..

Skulle ikke hun liksom kjøpe hus til 10 millioner i år da? 🙊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Honey Dew skrev:

Hvis dette er å jobbe masse, kommer hun til å få sjokk den dagen hun MÅ ut i det virkelige arbeidslivet :pinar:

Enig. Dette er jo ting folk gjør på fritiden når de ikke er på jobb. Tror hun kommer til å slite veldig med å opp tidlig  (hun som ble sur når hun ble vekket kl 8 på en ukedag 🙄) og ha en 9 to 5 job

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, queensnella skrev:

Det har hun jo fortalt ganske så greit. Hun flyttet inn litt før da det driver noen å lusker utenfor leiligheten hennes. Hun skal være mye utenlands fremover og hun sparer til leilighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, TomineB skrev:

Det har hun jo fortalt ganske så greit. Hun flyttet inn litt før da det driver noen å lusker utenfor leiligheten hennes. Hun skal være mye utenlands fremover og hun sparer til leilighet

I hvilket innlegg står dette? Jeg har ikke lest noe om at hun skal flytte til moren sin før nå plutselig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...