Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest Kaktuspotte

Det er mange blogger en ikke burde lese, men Sraad sin gir absolutt ingen mening - for meg. Og jeg leser den heller ikke lengre.

Jeg synes fsktisk at det er for jævlig at hun skal tjene penger på plastutgaven av seg selv, poseringen på tå med kryssa bein - og en masse, masse intetsigende  pjatt. 

Endret av Kaktuspotte
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var svenske sesong av PH i gang, og pierre fikk litt kos i senga  første kvelden gitt. Ironisk nok av sin nye PH partner som heter Isabelle. :P Verste er at oppi alt detta her så får jeg vondt av Isabelle som lå hjemme med knust hjerte og kjærlighetssorg, mens han var på PH og fikk seg en handjob første kvelden. Huff 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen er dørgende kjedelig. Helt utrolig hun enda er på topplisten. Men det er jo kun clickbaits som holder henne oppe. Det er bare det samme det går i hele tiden. Aldri noe nytt. 

9 minutter siden, Piruette skrev:

Da var svenske sesong av PH i gang, og pierre fikk litt kos i senga  første kvelden gitt. Ironisk nok av sin nye PH partner som heter Isabelle. :P Verste er at oppi alt detta her så får jeg vondt av Isabelle som lå hjemme med knust hjerte og kjærlighetssorg, mens han var på PH og fikk seg en handjob første kvelden. Huff 

Hvor ser du det hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, smalls skrev:

Bloggen er dørgende kjedelig. Helt utrolig hun enda er på topplisten. Men det er jo kun clickbaits som holder henne oppe. Det er bare det samme det går i hele tiden. Aldri noe nytt. 

Hvor ser du det hen?

viafree.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
25 minutter siden, neiognei skrev:

Hun skatter nå ikke 100% av disse klærne, så jo, vil si de er gratis. Vi andre må også betale skatt for pengene vi tjener. Også kjøpe varer for det vi sitter igjen med etter skatt.

Dette blir jo en diskusjon av begreper og matematikk. Gratis betyr å få noe uten å betale for det. Ja, hun betaler ikke noe for det til produsenten, så i så måte er det gratis. Men hun får en utgift knyttet til produktet som hun ikke ville fått dersom hun ikke tok i mot produktet, dermed er det ikke gratis. Hun skattes av produktet som om det var inntekt. Hvor stor prosent av verdien som hun skattes for kommer an på hvordan det regnskapsføres. 

I gode gamle bloggdager innrapporterte mange bloggere ikke mottatte produkter, men real skattesmell som konsekvens. Noen er kanskje fortsatt lemfeldig med innrapportering, og da kan man snakke om å få ting gratis. 

Litt usikker på hvordan et regnestykke ville sett ut hvis man sammenliknet en ikke-blogger med en blogger i forhold til kjøp av et produkt, men jeg står for påstanden om at produktene de får ikke er gratis i ordets rette forstand i det det ankommer bloggeren. 

På den annen side så vil nok faktisk Isabell Raad sitte i pluss  i forhold til de klærne hun får fra Nelly, slik jeg skisserte i innlegget du siterte. Jeg vil dog forståelsen av at bloggere som oversvømmes av gratis produkter til livs, fordi det sikkert motiverer en del bloggere i startgropen. Hvem vil ikke ha gratis varer liksom, men det funker altså ikke slik. Mottar du varer skal du skatte av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Piruette skrev:

Synes ikke synd på henne i det hele tatt, må jeg ærlig si...

Endret av Putti
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thejohan
1 time siden, Piruette skrev:

Jeg lo da Isabelle valgte han. Tenker han tenkte sitt da, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, thejohan skrev:

Jeg lo da Isabelle valgte han. Tenker han tenkte sitt da, ja..

Hva mener du? Vil du forklare? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ligger på 2 plass nå. Har vel kommet ut med ny clickbait tenker jeg,  men hun raser fort ned igjen heldigvis 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle klikke meg inn på IG profilen hennes, men trykket meg inn på bloggen med et uhell. Da tenkte jeg, jaja når jeg først er her kan jeg jo lese litt.

Hun har fått MYE kritikk på det innlegget om "marerittdøgnet" og er over 200 kommentarer. Hun har laget et nytt innlegg hvor hun ikke forstår all kritikken hun får. Hun må da få lov til å fortelle hvorden det var og hva hun opplevde. Hun misser poenget helt. Så klart skal hun få lov til det, men folk reagerer på at hun overdriver så sykt og mener dette var et stort mareritt. Alle synes det er kjipt at kofferten blir forsinket, men innlegget er bare fryktelig sutrete. Hun sier hun bare ville dø. Hun løp til feil gate og dumt å legge kamera, Mac'en og slike ting i kofferten da. Hun får nok kofferten tilbake, så er ikke helt katastrofalt. 

Hun tar ikke til seg noe av kritikken og har null selvinnsikt. Hun har noen støttekommentarer der folk sier vi som kommenterer negativt kun er sjalu :roll: Sjalusikorte er virkelig brukt opp og jeg finnes ikke sjalu! Siden hun ikke tåler kritikk, så får hun heller stenge kommentarfeltet.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, det er en fin ting å ha litt selvinnsikt😊 Noe du skal huske på når du frivillig eller ufrivillig har gitt henne et klikk, er at når du går fra innlegg til innlegg så teller også dette som klikk. Hun har betalt for sidevisninger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, TomineB skrev:

Enig, det er en fin ting å ha litt selvinnsikt😊 Noe du skal huske på når du frivillig eller ufrivillig har gitt henne et klikk, er at når du går fra innlegg til innlegg så teller også dette som klikk. Hun har betalt for sidevisninger også.

Dette er jeg fult klar over og leste kun 2 av hennes innlegg og kommentarfeltet. Jeg måtte jo få med meg litt av underholdningen når jeg først var så uheldig å klikke meg inn på bloggen, noe jeg aldri gjør ellers. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Christy89 skrev:

Dette er jeg fult klar over og leste kun 2 av hennes innlegg og kommentarfeltet. Jeg måtte jo få med meg litt av underholdningen når jeg først var så uheldig å klikke meg inn på bloggen, noe jeg aldri gjør ellers. 

🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

På 5.9.2017 den 12.28, smalls skrev:

Hvor ser du det hen?

Hva forventer du å lese i en fjortisblogg? Jeg fatter ikke hvorfor folk engang gidder å engasjere seg i disse menneskenes liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest thejohan
20 timer siden, Christy89 skrev:

Hva mener du? Vil du forklare? :)

For ifølge Isabel så forlot han henne til fordel for Paradise Hotel Sverige, og den første partneren han får når han kommer dit er Isabelle. Samme navnet som på exen. Derfor tror jeg det stakk litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...