Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Elisabethw skrev:

Er det bare jeg som synes at snappene fra byturene hennes blir i overkant kleint?

Absolutt ikke. 

Skulle akkurat skrive et innlegg etter å ha sett snapper fra gårdagens/nattens tur på byen. 

Hun prøver så hardt å skal gi inntrykk til alle følgerne og Pierre, at hun har det bra, men lyser ut av henne at hun absolutt ikke har det bra. 

Og skal alltid poengtere at hun betaler for masse drikke. 

Helt ærlig, hennes oppførsel og væremåte er skremmende.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, orfeus skrev:

Hun og Sofie Elise oppfører seg likt foran skjermen på mobilkamera. De er forelsket i eget speilbilde. Det er kleint, klamt og sjukt.

Sofie-Elise har ikke i nærheten så stort behov for å vise seg frem, og prøve å vise at hun lever et fantastisk liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
23 minutter siden, Putti skrev:

Sofie-Elise har ikke i nærheten så stort behov for å vise seg frem, og prøve å vise at hun lever et fantastisk liv.

Ikke festingen, men seg selv i kleine positurer ...

At Sraad viser festlivet er sikkert for å vise eksen at hun klarer seg uten ham. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Putti skrev:

Jeg synes SE er like ille når det kommer til å vise seg fram (spesielt etter hun fikk større rumpe) men hun driver aldri å flasher penger og skal vise alle hvor fantastisk hun har det, men hun er like klein. Spesielt alle de rumpebildene hun alltid legger ut.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ut som at Isabel er på vei ned med bloggen. 5 dagen på rad under 20k følgere, og 4.dagen på rad ho er på 6.plass på blogg.no.

Martine Lunde fra årets PH tatt over tronen fra hun, 26k følgere og 3.plass på blogg.no.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Sofiegj skrev:

Kan se ut som at Isabel er på vei ned med bloggen. 5 dagen på rad under 20k følgere, og 4.dagen på rad ho er på 6.plass på blogg.no.

Martine Lunde fra årets PH tatt over tronen fra hun, 26k følgere og 3.plass på blogg.no.

Nja vi får se. Hun har alltid klart å klatre seg opp igjen når hun mister lesere. Hun må nok komme med noen saftige clickbaits og drama for å komme opp igjen. Hun klart å holde seg der oppe i 2 år nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, orfeus skrev:

Hun og Sofie Elise oppfører seg likt foran skjermen på mobilkamera. De er forelsket i eget speilbilde. Det er kleint, klamt og sjukt.

De må nå bli møkklei av hele tiden å fotografere seg selv i diverse positurer...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Honey Dew skrev:

De må nå bli møkklei av hele tiden å fotografere seg selv i diverse positurer...

Skulle tro det men......

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://sraad.blogg.no/1480288194_nr_forholdet_tar_slut.html

å herregud som hun skrev om seg selv nå i dette innlegget :alice:

innlegget ble skrevet i desember 

til dere som ikke vil klikke så handler den om at med engang et forhold tar slutt så fester jentene hverdag og drikker for mye alkohol  og har på utfordrende klær osv osv for å få oppmerksomhet fra exen igjen

Og hun ANGRIPER sånn type oppførsel fot det "bakfirer" og gir avsmak til eksen som hun skriver

hun GJØR jo nettopp alt hun har skrevet i innlegget wtf

hun og SE er så dobbeltmoralske at jeg ikke har ord as

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, jentefranorge skrev:

Og btw; lukter clickbit LANG vei; "fryktelig opplevelse" på bloggen. Noen prøver å komme opp på topplisten igjen, ikke gå inn og les 😝

Hihi ja, hun er desperat nå :fnise: 

Hvis alle bare kan slutte å klikke seg inn på bloggen hennes, så daler hun nedover listen 

Endret av Snuppah00
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Det morsomme i det siste innlegget er at hun syns det er så fælt at noen har tatt snap av henne i smug. Se gjennom hennes  snapper - hvor hun selv filmer andre i smug. 

Endret av Onbothsides
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall følgere henger ikke helt i tråd med antall likes, jeg har vel 10% av antall følgere som det hun har, men like mange likes på bildene... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
9 timer siden, orfeus skrev:

Litt sånn Kylie Jenner wannabe :laugh: Som de sier: Kan Kylie kan jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Nathalie skrev:

http://sraad.blogg.no/1480288194_nr_forholdet_tar_slut.html

å herregud som hun skrev om seg selv nå i dette innlegget :alice:

innlegget ble skrevet i desember 

til dere som ikke vil klikke så handler den om at med engang et forhold tar slutt så fester jentene hverdag og drikker for mye alkohol  og har på utfordrende klær osv osv for å få oppmerksomhet fra exen igjen

Og hun ANGRIPER sånn type oppførsel fot det "bakfirer" og gir avsmak til eksen som hun skriver

hun GJØR jo nettopp alt hun har skrevet i innlegget wtf

hun og SE er så dobbeltmoralske at jeg ikke har ord as

😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, Sofiegj skrev:

Haha hun tar 50 minutter sol?? Sjekk mystorien. 50 min x2 denne uka.

Er ikke det VELDIG mye sol?

Det syntes jeg og? Jeg tar maks 15-20 minutter om gangen, og da koker jeg. Må jo brenne seg i ræva og og ligge der så lenge...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Breakeven skrev:

Det syntes jeg og? Jeg tar maks 15-20 minutter om gangen, og da koker jeg. Må jo brenne seg i ræva og og ligge der så lenge...

Kan ikke silikonen bli skadet av all den solingen til Isabel?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Kan ikke silikonen bli skadet av all den solingen til Isabel?

Kan den? :klo: Har jeg aldri hørt om før. Hvorfor skulle silikonen bli skadet?

Endret av Snuppah00
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...