Djungelvrål Skrevet 7. mars 2017 #541 Del Skrevet 7. mars 2017 Hvor gammel er hun. Jeg tippet 35 da jeg så bildene på bloggen og en video på youtube, men hun er nok yngre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wishfull Skrevet 7. mars 2017 #542 Del Skrevet 7. mars 2017 Har problemer med å skjønne hvorfor raad skriver at dette ikke er prstunt og hvorfor at vi skal tro på det, NÅR hun lett lirer av seg dramatiske overskrifter på snapchat som nettopp går under betegnelsen prstunt. "Han går fra meg".. Og også at hun promoterer de siste innleggene så mye både på snap og instagram, er mer fokus på klikk virker det som. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. mars 2017 #543 Del Skrevet 7. mars 2017 7 minutter siden, Boomonster skrev: Hvor gammel er hun. Jeg tippet 35 da jeg så bildene på bloggen og en video på youtube, men hun er nok yngre. Hvem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2017 #544 Del Skrevet 7. mars 2017 1 minutt siden, smalls skrev: Hvem da? Hvem er det vi diskuterer? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 7. mars 2017 #545 Del Skrevet 7. mars 2017 På 6.3.2017 den 20.40, Smash00 skrev: Overse den rare quotingen,det er noe feil her. Isabel blir 23 i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2017 #546 Del Skrevet 7. mars 2017 2 minutter siden, Arabella3 skrev: På 6.3.2017 den 20.40, Smash00 skrev: Overse den rare quotingen,det er noe feil her. Isabel blir 23 i år. Ok, hun minnet meg om en Svensk Hollywoodfrue og de er jo dobbelt så gamle som henne. Litt herjet og det er tydelig at hun har brukt altfor mye botox og fillers. Hadde aldri i verden tippet henne så ung. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 7. mars 2017 #547 Del Skrevet 7. mars 2017 7 minutter siden, Boomonster skrev: Ok, hun minnet meg om en Svensk Hollywoodfrue og de er jo dobbelt så gamle som henne. Litt herjet og det er tydelig at hun har brukt altfor mye botox og fillers. Hadde aldri i verden tippet henne så ung. Hun er åpen om botox-bruk,så det er vel greit å si at, ja, det bruker hun. Får forresten vondt av henne nå,selv om jeg ikke er noe fan. Bruddet kom tydeligvis veldig brått på,og det må være tøft. I tillegg virket det som om hun virkelig elsket fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash00 Skrevet 7. mars 2017 #548 Del Skrevet 7. mars 2017 20 minutter siden, Arabella3 skrev: Hun er åpen om botox-bruk,så det er vel greit å si at, ja, det bruker hun. Får forresten vondt av henne nå,selv om jeg ikke er noe fan. Bruddet kom tydeligvis veldig brått på,og det må være tøft. I tillegg virket det som om hun virkelig elsket fyren. Bare bullshit. Tror ikke på det ho sier 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 7. mars 2017 #549 Del Skrevet 7. mars 2017 Dette viser iallefall at man ikke skal rope ulv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. mars 2017 #550 Del Skrevet 7. mars 2017 5 timer siden, Svartmaling skrev: Hun skrev i kommentarfeltet på det innlegget at de ble aborten var noe de ble enige om, om det stemmer eller ikke spørs Hun skriver jo i innlegget at han "gjorde alt han kunne for at jeg skulle ville beholde barnet." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartmaling Skrevet 7. mars 2017 #551 Del Skrevet 7. mars 2017 29 minutter siden, neiognei skrev: Hun skriver jo i innlegget at han "gjorde alt han kunne for at jeg skulle ville beholde barnet." Ja, men i kommentarfeltet skriver hun de ble enige rart hun ikke skriver det i innlegget når hun svarer noe annet når folk spør 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 7. mars 2017 #552 Del Skrevet 7. mars 2017 På 19.2.2017 den 22.44, Onbothsides skrev: Garantert! Det er så stille fra Isabel og det er kun fordi de ikke har tenkt gjennom at folk kan bli forbannet om de gjør et slikt stunt for å få klikk så nå stresser de med å finne ut av en løsning 🙈 Ingen som elsker hverandre så høyt en dag, så er det slutt den neste. Nei dette er pengeprat Det kan jo tenkes at de begge har spydd ut at de elsker hverandre, kun fordi de tror det og fordi de forventer det. Jeg hadde flørt som sa det etter en uke - fyren ante ikke hva det betyr eller hva han sa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 7. mars 2017 #553 Del Skrevet 7. mars 2017 På 5.3.2017 den 16.33, Linnpinn9 skrev: Fordi hun har lagt ut ørten clickbaits om det før? "Problemer i forholdet" eller "han går fra meg" er en klassiker. Hun får det alltid til å virke så dramatisk, men clickbaitene stemmer aldri med selve blogginnlegget. Da er det ikke rart folk lurer. Hun har ropt ulv mange ganger Hun har ropt ulv en milliard ganger, men folk går allikevel inn. leserne og klikk er med på å opprettholde atferden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 7. mars 2017 #554 Del Skrevet 7. mars 2017 2 minutter siden, verpesyk skrev: Hun har ropt ulv en milliard ganger, men folk går allikevel inn. leserne og klikk er med på å opprettholde atferden. Heldigvis er ikke jeg en av de. Men glad andre holder meg oppdatert 😉 Et halvt år siden jeg var på bloggen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 7. mars 2017 #555 Del Skrevet 7. mars 2017 23 timer siden, jentefranorge skrev: Jeg har veldig vanskelig for å tro at han dumpet Isabel for å dra på TV innspilling. Ja, jeg tror han er på en innspilling men jeg tror hele dett opplegget er planlagt av dem begge. Seriøst, tror dere virkelig at Pierre dumpet Isabel for å være med på TV i skjul... nei, vi snakker om verdens mest PR kåte par som gjør alt for å komme på TV og bli kjendiser. Hvis han er på en innspilling nå, så er det garantert at Isabel har vist dette han var villig til å være utro med isabell mot den så kalte bestevenninna hennes. han har tidligere uttalt at plastisk kirurgi er på moten, så hvorfor ikke. han er en kynisk fuckboi som ikke tenker lenger enn nesetippen. kanskje han misunner sraads suksess med bloggen (den er jo det selv om alle hatern, sjekk kontoen hennes liksom). han vant men det er hun som ble mest kjent! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 7. mars 2017 #556 Del Skrevet 7. mars 2017 Hvis jeg hadde blitt dumpet på den måten ville jeg fjernet alle bildene av typen fra Instagram, FB, osv. Isabel har ikke gjort det, ikke Pierre heller ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 7. mars 2017 #557 Del Skrevet 7. mars 2017 10 timer siden, mjauritz skrev: Nå kan det virkelig ikke være et PR stunt. Jeg fikk vondt av Isabel nå, men samtidig syntes jeg det er unødvendig å bruke graviditeten mot han på den måten. Noe holder man privat, ikke at jeg er imot abort, men det er en sår og personlig ting som man ikke skal bruke mot partner i en krangel - uansett om han ønsket å beholde. At hun ble gravid for 1,5 mnd siden har egentlig ingenting med noe å gjøre når hun tok valget om å ikke få barnet. Jeg kunne ha skjønt at hun skrev om det hvis hun valgte å beholde og var nå forlatt med barn i magen for at han skulle på PH, men at hun velger å bruke alle kortene hun har for å sverte han syntes jeg er uetisk av henne. Han har ingen mulighet til å forsvare seg, og noen ting kan man ta privat. Jeg forstår at hun ønsker å dele for å få sympati og for å ødelegge for han, men å bruke en graviditet mot han på den måten i offentligheten er smakløst. Dessuten skriver hun at han ønsket å beholde. Kanskje det gikk hardere inn på han at hun valgte abort når han ønsket barnet enn hun trodde? Man er på ingen måte tvunget til å forbli med en partner for evig kun fordi de en gang var gravid med ditt barn, spesielt når hun tar valget (mot hans vilje) om abort. Desperate tider krever desperate metoder. Uten at Isabel kanskje tenker over hva de vil si, så kan det hende at hun nevner graviditet for å vinne han tilbake. Jeg har flere kompiser som har gjort det slutt med dama si, for at de så kommer og sier at de kanskje er gravide. Og bruke det til å bygge opp et ørlite håp om at det skal bringe dem sammen igjen, enten hun er gravid eller ei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 7. mars 2017 #558 Del Skrevet 7. mars 2017 9 timer siden, Adalin skrev: Utrolig barnslig å henge ut eksen sin på en plattform han ikke har mulighet til å svare på. Kan hun ikke bare vokse opp og slutte med dette dramaet. Hun er hva da, 22 år, eller noe? Jeg trodde sjæl at jeg var ganske voksen og moden på den tiden, 6 år senere så ser jeg jo at jeg da bare var en umoden shitkid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 7. mars 2017 #559 Del Skrevet 7. mars 2017 1 time siden, Svartmaling skrev: Ja, men i kommentarfeltet skriver hun de ble enige rart hun ikke skriver det i innlegget når hun svarer noe annet når folk spør Dette er jo selvfølgelig bare en tanke,men det kan jo hende det at P hadde lyst på dette barnet,ikke var synonymt med hva hodet hans sa var lurt. Litt sånn "aww,babyer er såååå søte". Men har du egentlig mulighet til å ta vare på en baby? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash00 Skrevet 8. mars 2017 #560 Del Skrevet 8. mars 2017 Og der var Isabel på 1 plass på blogg.no. Er nok bare bullshit det ho skriver etter litt dårlige lesere i det siste. Folk er så naive 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå