Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

IR langer ut mot Pierre i nytt innlegg. Hun var visstnok gravid osv. Jeg tenker to ting:

1. Hvis dette er arrangert - hvem utleverer kjæresten slik?

2. Hvis det er slutt - det finnes grenser for hva man deler. Jeg mener, hold svangerskap ute av bildet da vel? Det føles så utrolig privat. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kan det virkelig ikke være et PR stunt. Jeg fikk vondt av Isabel nå, men samtidig syntes jeg det er unødvendig å bruke graviditeten mot han på den måten. Noe holder man privat, ikke at jeg er imot abort, men det er en sår og personlig ting som man ikke skal bruke mot partner i en krangel - uansett om han ønsket å beholde. 

At hun ble gravid for 1,5 mnd siden har egentlig ingenting med noe å gjøre når hun tok valget om å ikke få barnet. Jeg kunne ha skjønt at hun skrev om det hvis hun valgte å beholde og var nå forlatt med barn i magen for at han skulle på PH, men at hun velger å bruke alle kortene hun har for å sverte han syntes jeg er uetisk av henne. Han har ingen mulighet til å forsvare seg, og noen ting kan man ta privat. Jeg forstår at hun ønsker å dele for å få sympati og for å ødelegge for han, men å bruke en graviditet mot han på den måten i offentligheten er smakløst. 

Dessuten skriver hun at han ønsket å beholde. Kanskje det gikk hardere inn på han at hun valgte abort når han ønsket barnet enn hun trodde? Man er på ingen måte tvunget til å forbli med en partner for evig kun fordi de en gang var gravid med ditt barn, spesielt når hun tar valget (mot hans vilje) om abort.

Endret av mjauritz
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, mjauritz skrev:

Nå kan det virkelig ikke være et PR stunt. Jeg fikk vondt av Isabel nå, men samtidig syntes jeg det er unødvendig å bruke graviditeten mot han på den måten. Noe holder man privat, ikke at jeg er imot abort, men det er en sår og personlig ting som man ikke skal bruke mot partner i en krangel - uansett om han ønsket å beholde. 

At hun ble gravid for 1,5 mnd siden har egentlig ingenting med noe å gjøre når hun tok valget om å ikke få barnet. Jeg kunne ha skjønt at hun skrev om det hvis hun valgte å beholde og var nå forlatt med barn i magen for at han skulle på PH, men at hun velger å bruke alle kortene hun har for å sverte han syntes jeg er uetisk av henne. Han har ingen mulighet til å forsvare seg, og noen ting kan man ta privat. Jeg forstår at hun ønsker å dele for å få sympati og for å ødelegge for han, men å bruke en graviditet mot han på den måten i offentligheten er smakløst. 

Dessuten skriver hun at han ønsket å beholde. Kanskje det gikk hardere inn på han at hun valgte abort når han ønsket barnet enn hun trodde? Man er på ingen måte tvunget til å forbli med en partner for evig kun fordi de en gang var gravid med ditt barn, spesielt når hun tar valget (mot hans vilje) om abort.

Hun nevner vel graviditeten/aborten fordi han ville så gjerne at hun skulle beholde barnet, og når han da gjør dette mot henne bare uker senere sier vel det veldig mye om han som person. Syns ikke folk skal være så hard mot henne nå, det er ikke lett å tenke klart når man finner ut at mannen i hennes liv har utnyttet og kanskje aldri elsket henne(?). Veien er kort til sosiale medier og bloggen når man føler det hun føler nå.. Hadde nok reagert på samme måte selv.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym2467 skrev:

Hun nevner vel graviditeten/aborten fordi han ville så gjerne at hun skulle beholde barnet, og når han da gjør dette mot henne bare uker senere sier vel det veldig mye om han som person. Syns ikke folk skal være så hard mot henne nå, det er ikke lett å tenke klart når man finner ut at mannen i hennes liv har utnyttet og kanskje aldri elsket henne(?). Veien er kort til sosiale medier og bloggen når man føler det hun føler nå.. Hadde nok reagert på samme måte selv.

Nei jeg syntes ikke at dette hører hjemme på en av norges mest leste blogger. En abort (spesielt når han ønsket barnet) er vondt, sårt og veldig personlig, og ikke noe man skriver om på denne måten for å sverte en annen person. Ingen vet hvordan han taklet det.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, forhold går ofte dukken når det består av to overfladiske mennesker. Ingen hadde vel forventet å høre kirkelokker og tassing av små barneføtter med det første her.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym2467 skrev:

Hun driver fortsatt en av Norges største blogger, så hun bør klare å holde seg i skinnet her. Jeg er enig med Mjauritz. Å bruke en graviditet mot han slik er ufattelig dårlig gjort. At et forhold går dunken etter at den ene vil beholde og den andre ikke, er vel ikke veldig rart. Kanskje han syns det var lettere å stikke fra det hele og reise til Mexico. Uansett hva som har skjedd, og uansett grunn, så syns jeg at å kjefte han ut foran flere tusen mennesker på en offentlig blogg og bruke et svangerskap mot han, er utrolig usmakelig.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Milio skrev:

Hun driver fortsatt en av Norges største blogger, så hun bør klare å holde seg i skinnet her. Jeg er enig med Mjauritz. Å bruke en graviditet mot han slik er ufattelig dårlig gjort. At et forhold går dunken etter at den ene vil beholde og den andre ikke, er vel ikke veldig rart. Kanskje han syns det var lettere å stikke fra det hele og reise til Mexico. Uansett hva som har skjedd, og uansett grunn, så syns jeg at å kjefte han ut foran flere tusen mennesker på en offentlig blogg og bruke et svangerskap mot han, er utrolig usmakelig.

Jeg sier ikke at det hun gjør er rett, jeg sier bare at jeg skjønner henne og at folk ikke skal være så hard mot henne når hun ikke tenker klart. Ja hun er en offentlig person som driver en stor blogg, men man kan lett se seg blind på rett og galt når følelsene koker over.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym2467 skrev:

Jeg sier ikke at det hun gjør er rett, jeg sier bare at jeg skjønner henne og at folk ikke skal være så hard mot henne når hun ikke tenker klart. Ja hun er en offentlig person som driver en stor blogg, men man kan lett se seg blind på rett og galt når følelsene koker over.

Jeg tror folk glemmer at blogg er business og man skal oppføre seg deretter. Blogg slutta å være dagbok den dagen du fikk tusenvis av følgere, annonseinntekter og sponsorer. Den dagen pengene begynte å strømme inn og du fikk en forbrukermakt ut av en annen verden.

Bloggen blir en arbeidsplass, og selv om innholdet er livet ditt, så holder man det private utenfor. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Alt dette skurrer noe ekstremt. Det er bare noe som ikke stemmer her...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Milio skrev:

Jeg tror folk glemmer at blogg er business og man skal oppføre seg deretter. Blogg slutta å være dagbok den dagen du fikk tusenvis av følgere, annonseinntekter og sponsorer. Den dagen pengene begynte å strømme inn og du fikk en forbrukermakt ut av en annen verden.

Bloggen blir en arbeidsplass, og selv om innholdet er livet ditt, så holder man det private utenfor. 

Det finnes ingen regler på at man skal holde det private utenfor når du driver en blogg! Det er helt og holdent opp til en selv! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Milio skrev:

Vel... Nå er vel bloggen "dagbok" for de aller største bloggerne i Norge, og nettopp derfor er de størst. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Det finnes ingen regler på at man skal holde det private utenfor når du driver en blogg! Det er helt og holdent opp til en selv! 

Feil. Du kan bli dømt for å henge ut andre på nettet. Æreskrenkelse, sjikane, hets, - det e'kke lov.

I følge straffelovens paragraf 390 kan man straffes for å krenke privatlivets fred ved å komme med opplysninger offentlig, som en annen person bør ha krav på bør forbli private.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sitronmelis skrev:

4 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Vel... Nå er vel bloggen "dagbok" for de aller største bloggerne i Norge, og nettopp derfor er de størst. 

Jeg har aldri sagt det en lov eller regler for hva som bør være innholdet på blogg. Jeg sier dette blir resultatet når grensen mellom privatliv og jobb blir visket ut.

Endret av Milio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, millelele skrev:

Feil. Du kan bli dømt for å henge ut andre på nettet. Æreskrenkelse, sjikane, hets, - det e'kke lov.

I følge straffelovens paragraf 390 kan man straffes for å krenke privatlivets fred ved å komme med opplysninger offentlig, som en annen person bør ha krav på bør forbli private.

Ja men nå mente jeg å dele private ting som at du har vært gravid og tatt abort. At Isabel valgte å dele det er ikke ulovlig. Selv om det kommer i en litt uheldig sammenheng..  Er fullt klar over at æreskrenkelse, hets osv er straffbart

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig barnslig å henge ut eksen sin på en plattform han ikke har mulighet til å svare på. Kan hun ikke bare vokse opp og slutte med dette dramaet.

Endret av Adalin
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet er når ekser henger hverandre ut på sosiale medier. Det er så unødvendig og barnslig! Voks opp.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ClickB4it

Nå håper jeg noen vettuge mennesker kan ta litt vare på Isabel og beskytte henne litt fra seg selv, for det trenger hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun har hatt gode, støttende mennesker rundt seg angående dette med aborten. Det ønsker man ikke for noen. 

Til saken om Pierre generelt så kan jeg ikke si annet enn at det var vel ganske forventet. Etter det ble slutt med Martine innrømmet han at han hadde vært utro med flere mens de var sammen. Martine sier Isabel var en av dem, Isabel sier at de ikke var sammen da de først lå sammen. Either way, så tok hun eksen til venninnen sin som hun vet har vært utro. (Selvom Isabel "så han først" inne på Paradise Hotel, hvilket i grunn er helt irrelevant etter hvordan hun la seg etter lorden.) Han har begått det ultimate svik, flere ganger. Hvorfor skulle han ikke begå en form for svik igjen? Syns egentlig det var ganske naivt i utgangspunktet å gå inn i et forhold med han. 

Det er også veldig dobbeltmoralsk hvordan hun nå henger ut Pierre på bloggen. Nå har han til og med ikke mulighet til å forsvare seg dersom det er sant at han spiller inn neste sesong til PH Sverige as we speak. At Martine postet alt utroskapsdramaet på sin blogg i utgangspunktet var teit, men da hadde både Pierre og Isabel anledning til å forsvare seg. Isabel var spesielt opptatt av hvor patetisk det var å dra dramaet til bloggen, at det er urimelig å henge ut Pierre på den måten selvom han gjorde det han gjorde osv. Nå gjør hun jo eksakt det samme som hun selv kritiserte så hardt for ikke altfor lenge siden. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Cærrråp skrev:

Det er også veldig dobbeltmoralsk hvordan hun nå henger ut Pierre på bloggen. Nå har han til og med ikke mulighet til å forsvare seg dersom det er sant at han spiller inn neste sesong til PH Sverige as we speak. At Martine postet alt utroskapsdramaet på sin blogg i utgangspunktet var teit, men da hadde både Pierre og Isabel anledning til å forsvare seg. Isabel var spesielt opptatt av hvor patetisk det var å dra dramaet til bloggen, at det er urimelig å henge ut Pierre på den måten selvom han gjorde det han gjorde osv. Nå gjør hun jo eksakt det samme som hun selv kritiserte så hardt for ikke altfor lenge siden. 

Lenge leve dobbelmoralen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Side2 har lagt Isabels to siste blogginnlegg øverst på forsiden sin. Altså, er det mulig å drive et nettsted mindre etisk forsvarlig? Har de ikke noe form for redaktøransvar? Her henges Pierre ut uten mulighet til å forsvare seg, noe som ikke er greit i henhold til Vær varsom-plakaten. Dette er karakterdrap av verste sort, og Side2 lukker ikke bare øynene for det, de publiserer innleggene hennes på egen forside. Jeg er rystet.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...