AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Del Skrevet 3. desember 2016 Hvordan håndterer dere venner eller familie som blir ansett som dysfunskjonelle? Anonymkode: 08ab7...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Del Skrevet 3. desember 2016 Man "håndterer" det ikke. Man bare akseptere de folka man har her i verden og gjør det beste ut av det. Alle er dysfunskjonelle på en eller annen måte eller på områder, men alle har noe å bidra med allikevel. Ingen folk er bare feil eller bare bra. Skjønner ikke problemstillinga. Anonymkode: bba07...909 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #3 Del Skrevet 3. desember 2016 Du velger selv hvem du vil ha i livet ditt og hvem du ikke vil ha der. Har null med dysfunksjonalitet å gjøre. Selv har jeg kuttet ut mesteparten av bioligisk familie feks, noen gjør fortsatt forsøk på å komme inn i varmen men skjønner ikke at de har tråkket langt over grenser for lenge siden og klarer visst ikke å gi slipp. Gi slipp, la de få leve livet sitt i fred. Anonymkode: 9aecd...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #4 Del Skrevet 3. desember 2016 Det er det dessverre ikke så mye å gjøre med er min erfaring. Å kutte ut familie er veldig vanskelig. Anonymkode: 1bf8f...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Del Skrevet 4. desember 2016 Har familiemedlemmer som åpenbart er seg svært bevisst sin egen fortreffelighet. De er utelukkende opptatt av fasade og status og ser ikke medmenneskene som dem de egentlig er. Jeg blir så sliten av å være med dem og man blir på en måte dratt inn i sfæren demses da de tar føringen i enhver setting og jeg kjenner det stresser meg enormt. Vil ikke bli som dem og miste litt av meg selv da de tar så stor plass og venter ikke på svar men valser i vei på sitt sedvanlige vis i sosiale settinger. De baktaler oss og kaller oss dysfunksjonelle siden vi har kontakt med vårt eget følesesliv. Vi har distansert oss fra dem,sakte men sikkert. Anonymkode: 04722...600 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #6 Del Skrevet 4. desember 2016 Jeg har minst mulig kontakt med dem. . Anonymkode: 5481c...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå