Gå til innhold

Jeg kjørte fra venninnen min, men det var hun som var en somlekopp og jeg sa hun måtte være klar da jeg kom.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem bruker over en time på å dolle seg opp til å gå på butikken etter kl 9 om kvelden?? Noen må roe ned på stæshinga.

Godt du bare kjørte hjem. Heretter sier du nei til å kjøre henne noe sted. Hun får GÅ.

Anonymkode: 15156...a50

Gå på butikken???

Anonymkode: a66b0...8fc

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh!!!!11

Hva faen er det som skjer for tiden ?? SyyyyYYkt.

Anonymkode: b9c96...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh!!!!11

Hva faen er det som skjer for tiden ?? SyyyyYYkt.

Anonymkode: b9c96...a14

Hæ?

Anonymkode: 2d469...5ae

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, hater somlekopper selv og har NULL tålmodighet til sånt. Jeg hadde dratt med en gang hvis jeg kom og hun ikke var klar som jeg sa hun skulle være. Respektløst rett og slett. Jeg skjønner ikke hvorfor hun må dolle seg så opp? Skulle tro at det var første gang de møttes og skulle møtes på byen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem spør venner om å kjøre dem til kjæresten sin, egentlig... syns det hele bare var en rar situasjon å lese om. Og så var hun ikke klar engang?! Altså vanlige folk tar buss.. og typen har vel både dusj og speil, hun kunne ordnet seg der? Evt gitt faen fordi det er kveld og man skal sove snart uansett.

Anonymkode: 8dc99...c73

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem bruker over en time på å dolle seg opp til å gå på butikken etter kl 9 om kvelden?? Noen må roe ned på stæshinga.

Godt du bare kjørte hjem. Heretter sier du nei til å kjøre henne noe sted. Hun får GÅ.

Anonymkode: 15156...a50

" Hun ringte meg i går i halv 9 tiden på kvelden og lurte på om jeg kunne kjøre henne til typen "

Typen, ikke butikken :P

Hadde kjørt etter 10min jeg.

Endret av Fluffe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uforskammet og respektløst av henne. Det er hun som oppførte seg dårlig.

Jeg tror jeg hadde svartpå hennes sms: Jeg ville være hyggelig å kjøre deg, men sa du måtte være klar. Det var du ikke. Jeg ventet lenge, men du kom ikke. Det er respektløst av deg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette var ikke dårlig gjort av deg. Hadde det dukket opp noe uforutsett som hadde stjålet tiden hennes så hadde det vært en ting (hunden stakk av, oversvømmelse på badet, bestemor stakk hodet inn døren osv osv osv) så kan man kanskje si at å måtte vente 10min er innenfor. Men 30min ekstra for å dolle seg opp for å besøke typen? Nei vettu hva.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du kjøre henne til kjæresten overhodet? Du var jo ikke engang invitert med på noe. Hun har da selv ansvar for å komme seg fra og til sine egne ærend. 

Bra du dro, men jeg ville overhodet ikke dratt dit. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 2.12.2016 den 16.15, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venninne som kan være en somlekopp. Det er så irriterende. Hun ringte meg i går i halv 9 tiden på kvelden og lurte på om jeg kunne kjøre henne til typen. Jeg sa ja, men da må du være klar når jeg kommer. Jeg må opp kl 6 i morgen og hsr noe jeg må gjøre før jeg legger meg. Jada, det skulle hun.

jeg kommer hjem til henne og hun er overhodet ikke klar. Hun måtte bare smøre seg inn med selvbruning, lakke negler og sminke seg mer. Etter 10 minutter,  så spør jeg om hun er ferdig snart og hun sier hun snart er ferdig. Jeg ventet og sa jeg ikke orker å vente mer, kan vi gå nå? Gi meg 5 minutter. Jeg må krølle håret :daane:Jeg venter og venter. Til slutt sa jeg bare at nå drar jeg. "Jammen kan du ikke vente litt til da? Jeg er snart ferdig"  "Nei jeg kan ikke det. Jeg sa du måtte være klar når jeg kom og nå har jeg ventet i snart en halvtime. Skal jeg kjøre deg, så får du komme nå. Setter meg ut i bilen"  Jeg satt meg i bilen og ventet 2 minutter. Hun kom ikke og jeg bare kjørte. 

Fikk en sur melding fra henne at dette var skikkelig dårlig gjort av meg. Jeg gadd ikke å svare. 

Var det virkelig så dårlig gjort? Hun sa jo at hun skulle være klar da jeg kom og jeg ventet i nesten en halvtime. Det tar 20 minutter å kjøre ut til han. 

Sånne mennesker gjør man en bjørnetjeneste dersom man alltid føyer dem. Det du har gjort er sunt. Neste gang sier avtaler du et klokkeslett, dukker 10 minutter opp "for sent" - og er hun klar og klager så sier du at det er bevisst fordi hun alltid er for sen. Er hun for sen så er det siste gangen du kan hente henne. 

Det eneste som er dårlig gjort er at du har vært kjip mot deg selv og ventet for lenge før du dro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jabx skrev:

Har du prøvd å forklare situasjonen for henne?

Forklart hva? Jeg synes ts forklarte godt at hun måtte være klar når hun kom og hadde ting å gjøre før ts la seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2. desember 2016 den 16.52, AnonymBruker skrev:

Rett skal være rett. 

Noen folk er kronisk trege, og ingen gjør noe med det. 

Har gått ifra ei venninne jeg også. Vi skulle på kino, hadde satt klokkeslett, avtalt buss og alt. Vi måtte begge ta et bussbytte, så vi møttes på bussholdeplassen og tok siste buss inn til byen/kinoen sammen.
Altså begge våre busser hadde et busstopp tilfelles, hvor vi da møttes for å ta siste buss sammen.

Sendte melding og sa ifra om at jeg var i rute og satt på bussen. Hun skrev at hennes gikk om 2 min og hun skulle løpe NÅ.
Jeg kom frem, og hun var ikke der. Hennes buss skulle ha vært der ca 3-4 min før min.  Tenkte ikke stort over det, for busser jo ofte for sen. 
Jeg sto der å ventet å ventet å ventet. To av hennes busser kom og gikk. Ringte henne og hun sa hun var litt sein ut, men bussen hennes gikk igjen om 15 min og hun var da hos meg om 30 min. 
Jeg ble forbannet og dritt lei. Det snødde, det var iskaldt ute, og jeg hadde ventet i nesten en time. 

Tok neste buss inn til byen, og så filmen. Slo av mobilen og ignorerte henne, fordi jeg var forbannet. Jeg hadde ikke tid til å utsette filmen, for jeg hadde et møte dagen etter. En kinotur som egentlig startet klokken 6, som så ble flyttet til 10.. det hadde jeg ikke tid til.  

Hun hadde brukt en hel dag. Fra hun våknet, til klokken halv 6 (da skulle hun ta bussen), på å dusje og sminke seg. 
Jeg hadde vært på jobb, og dusjet og spist mat da jeg kom fra jobb. Men rakk bussen for det, uten problemer.

Jeg gruer meg til å avtale ting med henne, for hun er alltid minst 2 timer for sen. Hun lærer aldri, og nekter å innse at det å være treg og sen irriterer andre. Jeg kan ikke kaste bort en hel dag på å vente på hun. Bare fordi hun er så himla treg til å ta seg en dusj, kle på seg og ta på maskara og foundation (det er all sminken hun bruker).
På skolen så måtte hun ha en lærer med seg inne i garderoben. For hun kom alltid for sen til timen, og da mener jeg ikke 10 min. Men flere skoletimer! De kunne ikke nekte henne å dusje, men noen måtte være der for å få hun til å gjøre seg ferdig på normal tid. 
Vi hadde vår egen garderobe (gikk restuarant og matfag på vgs). Så det var ikke slik at andre klasser måtte ha garderoben etter oss. 
Hun har mistet jobben på grunn av at hun ofte var for sen. 
Men lærer hun? Vil hun forandre seg? Glem det, for hun ser ikke at hun selv er problemet. Alle andre er problemet, og hun klarer ikke å forstå at det å alltid være så sen er galt.  

Har gått inn på kino, konserter og slike ting uten henne mange, mange, mange ganger. Sikkert flere ganger enn det hun har blitt med inn. Og hun syter og klager over at ingen orker å invitere hun med på ting lengre. Når jeg inviterer henne, så må jeg ha med en til. For ellers så ender jeg opp med å måtte gå in alene. Det å få sette oss ned i 1 time på et uteplass, før de stenger.. det er et mirakel. Så vi møtes på halvveien. Hjemmefest og vi venter på henne. Hun kommer når hun kommer.  
Hun er ei god venninne, bortsett fra dette problemet med tid. 

Anonymkode: ad9ed...86a

Be hun 2 timer tidligere en dere skal gå ut! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2. desember 2016 den 16.52, AnonymBruker skrev:

Rett skal være rett. 

Noen folk er kronisk trege, og ingen gjør noe med det. 

Har gått ifra ei venninne jeg også. Vi skulle på kino, hadde satt klokkeslett, avtalt buss og alt. Vi måtte begge ta et bussbytte, så vi møttes på bussholdeplassen og tok siste buss inn til byen/kinoen sammen.
Altså begge våre busser hadde et busstopp tilfelles, hvor vi da møttes for å ta siste buss sammen.

Sendte melding og sa ifra om at jeg var i rute og satt på bussen. Hun skrev at hennes gikk om 2 min og hun skulle løpe NÅ.
Jeg kom frem, og hun var ikke der. Hennes buss skulle ha vært der ca 3-4 min før min.  Tenkte ikke stort over det, for busser jo ofte for sen. 
Jeg sto der å ventet å ventet å ventet. To av hennes busser kom og gikk. Ringte henne og hun sa hun var litt sein ut, men bussen hennes gikk igjen om 15 min og hun var da hos meg om 30 min. 
Jeg ble forbannet og dritt lei. Det snødde, det var iskaldt ute, og jeg hadde ventet i nesten en time. 

Tok neste buss inn til byen, og så filmen. Slo av mobilen og ignorerte henne, fordi jeg var forbannet. Jeg hadde ikke tid til å utsette filmen, for jeg hadde et møte dagen etter. En kinotur som egentlig startet klokken 6, som så ble flyttet til 10.. det hadde jeg ikke tid til.  

Hun hadde brukt en hel dag. Fra hun våknet, til klokken halv 6 (da skulle hun ta bussen), på å dusje og sminke seg. 
Jeg hadde vært på jobb, og dusjet og spist mat da jeg kom fra jobb. Men rakk bussen for det, uten problemer.

Jeg gruer meg til å avtale ting med henne, for hun er alltid minst 2 timer for sen. Hun lærer aldri, og nekter å innse at det å være treg og sen irriterer andre. Jeg kan ikke kaste bort en hel dag på å vente på hun. Bare fordi hun er så himla treg til å ta seg en dusj, kle på seg og ta på maskara og foundation (det er all sminken hun bruker).
På skolen så måtte hun ha en lærer med seg inne i garderoben. For hun kom alltid for sen til timen, og da mener jeg ikke 10 min. Men flere skoletimer! De kunne ikke nekte henne å dusje, men noen måtte være der for å få hun til å gjøre seg ferdig på normal tid. 
Vi hadde vår egen garderobe (gikk restuarant og matfag på vgs). Så det var ikke slik at andre klasser måtte ha garderoben etter oss. 
Hun har mistet jobben på grunn av at hun ofte var for sen. 
Men lærer hun? Vil hun forandre seg? Glem det, for hun ser ikke at hun selv er problemet. Alle andre er problemet, og hun klarer ikke å forstå at det å alltid være så sen er galt.  

Har gått inn på kino, konserter og slike ting uten henne mange, mange, mange ganger. Sikkert flere ganger enn det hun har blitt med inn. Og hun syter og klager over at ingen orker å invitere hun med på ting lengre. Når jeg inviterer henne, så må jeg ha med en til. For ellers så ender jeg opp med å måtte gå in alene. Det å få sette oss ned i 1 time på et uteplass, før de stenger.. det er et mirakel. Så vi møtes på halvveien. Hjemmefest og vi venter på henne. Hun kommer når hun kommer.  
Hun er ei god venninne, bortsett fra dette problemet med tid. 

Anonymkode: ad9ed...86a

Be hun 2 timer tidligere en da dere egentlig skal ut. Det gjorde jeg med min venninne en gang og det funket :D

Anonymkode: 1c62b...c9d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2016 den 18.55, AnonymBruker skrev:

Hun er litt lat kan man si. Tar kun bussen hvis ingen kan kjøre henne.

Sånn blir det dessverre når foreldre kjører og henter barna/ungdommene sine overalt, da ender man opp med voksne som henne.

Anonymkode: 0aba4...fd4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
19 minutter siden, EK96 skrev:

Be hun 2 timer tidligere en dere skal gå ut! :D 

Be henne :Nikke:

Anonymkode: 0aba4...fd4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, December 02, 2016 den 16.15, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venninne som kan være en somlekopp. Det er så irriterende. Hun ringte meg i går i halv 9 tiden på kvelden og lurte på om jeg kunne kjøre henne til typen. Jeg sa ja, men da må du være klar når jeg kommer. Jeg må opp kl 6 i morgen og hsr noe jeg må gjøre før jeg legger meg. Jada, det skulle hun.

jeg kommer hjem til henne og hun er overhodet ikke klar. Hun måtte bare smøre seg inn med selvbruning, lakke negler og sminke seg mer. Etter 10 minutter,  så spør jeg om hun er ferdig snart og hun sier hun snart er ferdig. Jeg ventet og sa jeg ikke orker å vente mer, kan vi gå nå? Gi meg 5 minutter. Jeg må krølle håret :daane:Jeg venter og venter. Til slutt sa jeg bare at nå drar jeg. "Jammen kan du ikke vente litt til da? Jeg er snart ferdig"  "Nei jeg kan ikke det. Jeg sa du måtte være klar når jeg kom og nå har jeg ventet i snart en halvtime. Skal jeg kjøre deg, så får du komme nå. Setter meg ut i bilen"  Jeg satt meg i bilen og ventet 2 minutter. Hun kom ikke og jeg bare kjørte. 

Fikk en sur melding fra henne at dette var skikkelig dårlig gjort av meg. Jeg gadd ikke å svare. 

Var det virkelig så dårlig gjort? Hun sa jo at hun skulle være klar da jeg kom og jeg ventet i nesten en halvtime. Det tar 20 minutter å kjøre ut til han. 

Du gjorde helt riktig. Det var dårlig gjort av henne å la deg vente i over en halvtime når du presiserte at hun måtte være klar når du kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er min helt! Har ei venninne som er prikk lik, men jeg har sluttet å stille opp på tjenester, for når takken er sånn, får hun klare seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...