Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #1 Del Skrevet 28. november 2004 Er det noen andre som har problemer med Lookfantastic for tiden? Jeg bestilte varer for to uker siden som jeg ikke har fått. Når jeg prøver å sjekke ordrestatus godtas ikke passordet mitt, og når jeg prøver å bestille nytt passord skjer det ingenting. Nå har jeg sendt en mail, men det ser ikke ut til at de har tenkt å svare. Er det noen som vet hva som skjer? De har jo oppført seg upåklagelig før... Trenger sjampo nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 28. november 2004 #2 Del Skrevet 28. november 2004 Kanskje pakken er stoppet i tollen? Jeg bestillte 2 pakker i sist uke, og begge to ble sendt dagen etter iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #3 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg har faktisk opplevd to ganger at penger blir trukket fra konto uten at noen pakke dukker opp. Sist det skjedde sendte jeg en mail da det var gått over en mnd siden jeg bestilte. Tre dager senere fikk jeg pakken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #4 Del Skrevet 28. november 2004 Hmmm..så rart. Har nettopp mottatt 2 pakker fra de nå jeg. De surret litt med pakkinga da. De pakka noen ting i den andre pakka, sånn at den ene antageligvis går over 200kr's grensa. Men så lenge de skriver ned verdien så gjør det ingenting Sendte de en mail ang. dette også, og de svarte meg innen få timer faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå