Gå til innhold

Foretrekker du en eldre eller yngre partner?


AnonymBruker

?  

77 stemmer

  1. 1. ?

    • Yngre enn meg
      14
    • Eldre enn meg
      31
    • Like gammel som meg
      15
    • Alder spiller ingen rolle
      17


Anbefalte innlegg

12 timer siden, fulladet skrev:

Jeg synes ikke det er en preferanse. Jeg har vært sammen med jevngammel, 5 år eldre og 5 år yngre. Den eldre viste seg å være en slitsom dott og det varte ikke særlig lenge. Den yngre var en reflektert og flott mann. Det betyr ikke at jeg foretrekker yngre, jeg foretrekker reflekterte flotte menn ;)

Dette!

Anonymkode: 1e5b3...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare vært sammen med yngre menn. Og liker best yngre menn. Synes eldre menn, blir litt for mye gubber. Men det gjelder selvfølgelig ikke alle. Og jeg har datet eldre menn og, så er åpen for både eldre og yngre. Har bare litt større tro på de yngre.

Anonymkode: 67ca7...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Rundt min egen alder, +- 5-6 år. Jeg er 40 år. Men det er mer som teller inn enn selve alderen. Det er viktig at han er på samme sted i livet som meg, og feks er helt ferdig med å få barn. Samtidig er jeg sprek for alderen og blir tatt for å være yngre enn jeg er, så det er ikke så aktuelt å gå mye opp i alder heller. Det skjer noe  med menn når de nærmer seg 50 altså...:roll:

Anonymkode: 97a7d...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennene bør være fra 30 og opptil max 50 år.  Kanskje det mest ideelle for meg er et sted mellom 38-45. Jeg er selv 34.

Anonymkode: 6ed54...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker en jeg har kjemi med jeg. :)  Gjør ikke dere det? 

Anonymkode: d2335...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle. De få mannfolka jeg har vært forelsket i har alle vært yngre, men dette er nok mer tilfeldighet enn mønster

Anonymkode: b3615...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 27 som synes kvinner i trettiåra er vakre og langt mer kvinnelige enn jenter som er yngre enn meg. Tror nok jeg lander på at det optimale, men er det den rette jenta så kan jeg strekke meg mot 35+ ;)

Anonymkode: 47257...4d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann på 27 som synes kvinner i trettiåra er vakre og langt mer kvinnelige enn jenter som er yngre enn meg. Tror nok jeg lander på at det optimale, men er det den rette jenta så kan jeg strekke meg mot 35+ ;)

Anonymkode: 47257...4d2

Godt å høre :) Jeg er 35 og dater en 27-åring. Han trodde først jeg var like gammel som han siden jeg ser yngre ut, men han ble ikke skremt da han så legitimasjonen min. Sånn ca min alder er vel egentlig det optimale, men møter man en bra person man trives med blir det for dumt å droppe det pga alder mener jeg. Og det gjelder så klart om jeg møter noen eldre og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngre menn :) Får ikke tenning på eldre menn, synes de ser litt stusselige ut. Menn holder seg dårlig, bare et fåtall som ser ok ut etter ca 37årsalderen.

Anonymkode: 58367...7f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder spiller ingen rolle for min del. Det er personlig kjemi og bejær som avgjør.

Tilfeldighetene har gjort at jeg har endt opp med en god del år yngre mann. Det er fordeler og ulemper med alt slik jeg ser det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig spørsmål. Jeg liker veldig godt den seksuelle tenningen og spenningen som følger med det å ha en yngre dame, men liker også de gode samtalene med eldre damer som er jordnære, erfarne og interessante. Det optimale ville vært å ha en av hver, så "ja takk, begge deler" fra meg.

Anonymkode: 0d27e...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Damer på samme alder som meg selv, takk! Ellers finner jeg damer fra 30 og opptil 55 seksuelt attraktive. 

Anonymkode: 58367...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...