Gå til innhold

Foretrekker du en eldre eller yngre partner?


AnonymBruker

?  

77 stemmer

  1. 1. ?

    • Yngre enn meg
      14
    • Eldre enn meg
      31
    • Like gammel som meg
      15
    • Alder spiller ingen rolle
      17


Anbefalte innlegg

Foretrekker du at partneren din er yngre eller eldre?

Anonymkode: 43a11...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er en preferanse. Jeg har vært sammen med jevngammel, 5 år eldre og 5 år yngre. Den eldre viste seg å være en slitsom dott og det varte ikke særlig lenge. Den yngre var en reflektert og flott mann. Det betyr ikke at jeg foretrekker yngre, jeg foretrekker reflekterte flotte menn ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer hva som regnes som like gammel. For meg er +/- 5-6 år per definisjon "like gammel som meg".

Endret av Engel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Engel skrev:

Definer hva som regnes som like gammel. For meg er +/- 5-6 år per definisjon "like gammel som meg".

Er man begge samme 29 så er man like gammel

Anonymkode: 43a11...463

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Engel skrev:

Definer hva som regnes som like gammel. For meg er +/- 5-6 år per definisjon "like gammel som meg".

Jeg er enig i at 5-6 år er et helt greit aldersspenn, men det er likevel så mye at det merkes. Det gjør ingenting, men man opplevde alderstrinnene i ulike tidsperioder og assosierer litt ulikt pga det. Det kommer frem på en måte som det ikke gjør ved for eksempel 2-3 år. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge hun møter meg på modenhet, spiller alder liten rolle. Har vært med 12 år eldre og 12 år yngre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre. Har gjennomgående dårlig erfaring når det gjelder kjemi med jevnaldrende og yngre menn. Er 26 Selv.

Anonymkode: 7b2ea...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde selv jeg ville ha en yngre mann, så datet en stund bare menn som var yngre enn meg. Endte opp med en som var eldre enn meg og fant vel ut at det passer meg mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en 10 år yngre og en 13 år eldre...

Min første var 19 når jeg var 14.

Om de viktige tingene stemmer, er (for meg) alder ikke så viktig. Men ser at når jeg har blitt eldre, foretrekker jeg tilnærmet lik alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like gammel, da har man mer felles preferanser og mer på samme sted i livet.

Anonymkode: 1a693...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like gammel. Og for meg er det +/- to til tre år. Har aldri vært med noen som er mer enn to år yngre eller tre år eldre (er kvinne).

Anonymkode: 88479...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen spesielle preferanser på hverken alder eller andre faktorer når det kommer til partner. Kanskje fordi jeg aldri noensinne har lett etter en partner eller drevet med dating. Jeg har levd livet mitt og dumpet borti menn jeg har hatt kjemi med på veien. Eksen var godt og vel 5 år eldre enn meg og min nåværende samboer er 17 1/2 år yngre enn meg.

Endret av asterix
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da jeg var ung så foretrakk jeg eldre.  Så jevnet det seg mer og mer ut.  Nå er jeg gammal kjerring og foretrekker helt klart yngre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maks 3 år opp eller ned. Er ikke spesielt tiltrukket av eldre menn.

Anonymkode: 70af3...6fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrakk menn som gjerne var 5-11 år eldre enn meg da jeg var ung. Men nå foretrekker jeg menn som er omtrent på samme alder. ( noe jeg aldri gjorde før) ;) . Det er pga jeg har blitt en gammel kjerring på ca 40. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...