Søtpotita Skrevet 28. november 2004 #1 Del Skrevet 28. november 2004 No har eg akkurat voksa vekk "barten" med sånne veet striper (blå). Og ser ganske raud ut...kor lenge pleier det vera raudt? Og skal ein kun bruka den servietten som følger med etterpå? Skal ein ikkje bruka vatn? Er redd det kjem til å sjå forjævelig ut...er det nokon her som har negative erfaringar med slike blå veet striper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 28. november 2004 #2 Del Skrevet 28. november 2004 No har eg akkurat voksa vekk "barten" med sånne veet striper (blå). Og ser ganske raud ut...kor lenge pleier det vera raudt? Og skal ein kun bruka den servietten som følger med etterpå? Skal ein ikkje bruka vatn? Er redd det kjem til å sjå forjævelig ut...er det nokon her som har negative erfaringar med slike blå veet striper? På pakken mener jeg det sto at du at kremen skal virke i vel 10 minutter før den fjernes, men tar du vekk hår ovr leppen, så bør du ikke la den virke mer enn 3-4 minutter. Man har mye mindre hår der, og huden er mye tynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #3 Del Skrevet 28. november 2004 No har eg akkurat voksa vekk "barten" med sånne veet striper (blå). Og ser ganske raud ut...kor lenge pleier det vera raudt? Og skal ein kun bruka den servietten som følger med etterpå? Skal ein ikkje bruka vatn? Er redd det kjem til å sjå forjævelig ut...er det nokon her som har negative erfaringar med slike blå veet striper? Det er viktig og tørke over med våtservietten for å fjerne voksrester. Rødheten går vekk over natten så det vil ta noen timer. alisia4: Det er lurt å lese innlegget skikkelig før du svarer. Hun spør om voks, ikke krem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå