Gå til innhold

Å si hade til noen man egentlig vil ha

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går takket jeg farvel med en jeg har møtt et par ganger, og som jeg har hatt mitt livs beste sex med. Årsaken, jeg har blitt hun needy jenta som sikler etter en fyr som ikke kan gi henne det hun vil ha. Han har ikke tid. Livet hans er alt for hektisk. Det er barn, barn med spesielle behov hvor det må samarbeides med barnas mor på høyt nivå, det er karriere og to krevende jobber. Det han har gitt meg har vært fantastisk og bare godt, men jeg vet det ikke er nok, og at jeg ikke er lykkelig og tilfreds med det. Jeg vil sees oftere, snakkes mer. 

Derfor gjorde jeg det som føltes riktig for meg å la det fra meg for å kunne gå videre til grønnere marker.

Jeg er ikke interessert i å diskutere avgjørelsen, men søker trøst fra noen som kanskje kjenner seg igjen i at det tross alt føles dødskjipt og vondt. (og fyfaen jeg er litt deppa over at jeg ikke skal ha sex med han igjen, i dag! Holy crap for en mann!)

Anonymkode: 0802c...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare vær glad du avsluttet det så tidlig! Selv er jeg i ett sånt forhold på 2.året nå, og har ingen anelse hvordan jeg skal klare å gi slipp på han.. Livet hans er for hektisk, for mange faktorer som spiller inn og for mange å ta hensyn syn til, og jeg vil hele tiden ha mer. Lei av å fremstå som needy jeg også. Men jeg elsker han såååmye😔

Anonymkode: 24547...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønsket jeg gjorde det samme som deg for 5 år siden. Men i dag fikk jeg det siste svaret så nå er det over. 

Anonymkode: b9197...91f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2016 den 7.22, AnonymBruker skrev:

I går takket jeg farvel med en jeg har møtt et par ganger, og som jeg har hatt mitt livs beste sex med. Årsaken, jeg har blitt hun needy jenta som sikler etter en fyr som ikke kan gi henne det hun vil ha. Han har ikke tid. Livet hans er alt for hektisk. Det er barn, barn med spesielle behov hvor det må samarbeides med barnas mor på høyt nivå, det er karriere og to krevende jobber. Det han har gitt meg har vært fantastisk og bare godt, men jeg vet det ikke er nok, og at jeg ikke er lykkelig og tilfreds med det. Jeg vil sees oftere, snakkes mer. 

Derfor gjorde jeg det som føltes riktig for meg å la det fra meg for å kunne gå videre til grønnere marker.

Jeg er ikke interessert i å diskutere avgjørelsen, men søker trøst fra noen som kanskje kjenner seg igjen i at det tross alt føles dødskjipt og vondt. (og fyfaen jeg er litt deppa over at jeg ikke skal ha sex med han igjen, i dag! Holy crap for en mann!)

Ja ja... sånn er det bare med folk som har mye å gjøre. Da kan man fort komme i 2. rekke. Det er vel bare noe man får innfinne seg med. :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Det er vel bare noe man får innfinne seg med.

Avfinne seg med. Derimot må man kanskje innfinne seg før kl. 8 til en avtale.

Anonymkode: f9bbf...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avfinne seg med. Derimot må man kanskje innfinne seg før kl. 8 til en avtale.

Anonymkode: f9bbf...c5d

Ok. Sorry at jeg skrev et ord feil, men setningen "å finne seg i da", er det noe jeg kan bruke i svarene her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2016 den 8.22, AnonymBruker skrev:

I sommer brøt jeg med en mann etter er halvt år. Vi elsket hverandre. Jeg brøt av andre grunner enn deg, men de var enda mer uutholdelige. Det handler om å elske seg selv mer. 

Du har tatt rett avgjørelse og jeg kan råde deg null kontakt i noen uker. 

Stor klem, jeg vet hvor sykt vondt det gjør. 

Anonymkode: 2706e...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor respekt av å gjøre det du gjorde. Du vet at dette er det beste for dere begge, enda du mister han ut av livet ditt. Men, nå kan du møte en som faktisk kan gi deg den tiden og oppmerksomheten du fortjener! :)

Anonymkode: 12d2f...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...