Gå til innhold

Pinlige spørsmål


KalloRilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Faktisk ja, men det er lenge siden og han ble fort en eks og jeg hevna meg kan du si :sjarmor:

Har du noen gang havnet i en het situasjon med en person etter en fest, og trodd dere var alene, for etterpå og ha oppdaget at en av festdeltagerne satt i sofaen etterpå :legrine: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Kan ikke si ofte for jeg er ikke ofte der, men ofte av de gangene jeg er der så glemmer jeg det.

Har du blitt stoppa i en politikontroll av en betjent du har rota med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hufse-tufsa

:ler: Nei heldigvis. Var det mest pinlig for deg eller han? :sjarmor:

Har du noengang glemt igjen lommeboka di, men ikke oppdaget det før du skulle betale for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Neida, ingen egentlig.

Ja. Når det gjelder glemming og det å være distre, så har jeg kanskje gjort det meste :ler:

Har du betalt varene og gått fra dem på båndet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hufse-tufsa

jada. det er meg.

Har du noengang pantet flasker, stappet alle inn i maskinen og deretter gått uten å trykke på knappen og få pantelapp?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: NEI, det har jeg ikke. Kult :ler: (Her er det som regel ungene som panter for da får de pengene - ellers hadde jeg sikkert gjort det!)

Har du stoppet på grønt lys og kjørt på rødt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flere ganger. Det er som om hjernen kortslutter :legrine:

Har du stått nesten naken i ett prøverom og så har det kommet noen og dratt forhenget vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har sett en som kom ut fra do med halve rullen ned fra rompa. Var det deg kanskje? :ler:

Har du begynt å fnise under en begravelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det var ikke meg, men jeg så henne jeg også. Og så den fisefine dama :ler:

Og nei jeg har ikke det

Har du fått hostekule og ikke klart å stoppe under en teaterforstilling, der du sitter på første rad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hufse-tufsa

Ikke i teateret men andre steder der det ikke har passet.

Har du noengang kommet inn i en "nyseserie" ute et sted og du har ikke hatt noe å tørke nesa og hendene med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg har pollenallergi så jeg har alltid noe å tørke meg med :sur:

Har du noen gang forsnakket deg og røpt en hemmelighet, for så å oppdage at personen som fortalte deg hemmeligheten står rett bak deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har oppdaget at personen som hemmeligheten var om satt rett bak meg. :flau:

Har du sittet full på en full nattbuss alene, og hikket kjempehøyt og fnist veldig fjollete for hvert hikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Hele familien inkludert hjulene på barnvognen fikk hundedritt på seg på gravplassen på julaften. Skulle hjem og kose oss i noen timer med Disney og snop men endte opp med å vaske alle skoene, vognen, pedalene på bilen samt bagasjerommet. :frustrert:

Har du blitt kastet ut fra en pub?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...