Gå til innhold

Maser videre

Weebs

Anbefalte innlegg

1 time siden, Sisti skrev:

Samme her, 25 000 føyk nettopp ut av felleskontoen... :haar: I tillegg drukner vi i bilder, mannen kunne sikkert tapetsert stua med bilder av mini hadde han fått lov. Han har fått lov til å tapetsere skapdørene på kjøkkenet da, det er han glad for. :ler: 

Tror det er lurt å gå i studio og se hva man liker. Tenke på hva som passer med stilen i huset. Og om bildene man liker passer i serie. Jeg synes serier er fint, med mindre man har 8 barn og derav 8 separate serier som skal på veggen. :P 

Det høres veldig kjent ut :hoho: Lurer på hvor mange bilder vi egentlig har av dattera fra de siste 2.5 årene!

-- 

Forresten, Weebs, så bruker jeg din dagbok som oppslagsverk nå som vi lurer på å kjøpe inn vognpose til nyebabyen og ny vinterdress til snuppis på black friday-salg :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, miore skrev:

Gratulerer på etterskudd! Håper selskapet ble hyggelig selv om opptakten var irriterende. Her i huset har mannen litt fotoutdannelse, så han tar alle bilder selv (og alle avgjørelser av type lerret eller bildeplate, som jeg heller ikke aner hva er). Man skulle kanskje tro vi sparte på det siden fotograf er så dyrt, men han føler det berettiger å kjøpe sykt mye dyrt fotoutstyr :fnise: 

Takk! 

Åh, skulle ønske vi også hadde peiling. Men det er mindre enn null. Vi har ikke et enkelt speilreflekskamera engang. Og det har vel alle! :fnise:

3 timer siden, Leviora skrev:

Hurra for M! :nordvesta: Helt sykt at hun er et helt år allerede. Du fødte jo i går! :bond: 

Jeg vet! Det var i går! :overrasket: Skal det fortsette å gå så fort hele veien? Vet ikke om jeg synes noe om det :fnise:

2 timer siden, Sisti skrev:

Samme her, 25 000 føyk nettopp ut av felleskontoen... :haar: I tillegg drukner vi i bilder, mannen kunne sikkert tapetsert stua med bilder av mini hadde han fått lov. Han har fått lov til å tapetsere skapdørene på kjøkkenet da, det er han glad for. :ler: 

Tror det er lurt å gå i studio og se hva man liker. Tenke på hva som passer med stilen i huset. Og om bildene man liker passer i serie. Jeg synes serier er fint, med mindre man har 8 barn og derav 8 separate serier som skal på veggen. :P 

Heldigvis ikke åtte unger her :ler: Hun sa hun gledet seg til å vise oss bildene så jeg håper det betyr at de er nyyydelige :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miore skrev:

Det høres veldig kjent ut :hoho: Lurer på hvor mange bilder vi egentlig har av dattera fra de siste 2.5 årene!

-- 

Forresten, Weebs, så bruker jeg din dagbok som oppslagsverk nå som vi lurer på å kjøpe inn vognpose til nyebabyen og ny vinterdress til snuppis på black friday-salg :fnise: 

Ååååå, nyebabyen :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladnatt! :duskedame: Det var ikke behov for meg! I hvert fall ikke før klokka fire. Jeg våknet på sofaen halv fire og fikk litt panikk siden jeg ikke hadde fått telefon fra mannen om at nå måtte jeg komme inn. Jeg prøvde å si til meg selv "det går fint, de sover sikkert", men likevel kom tanken "eller kanskje de har dødd!!!!!" :hoho: Så jeg måtte faktisk inn og sjekke. De levde :jepp: M hadde våknet sånn ca. like ofte som vanlig, men hadde sovnet igjen lett som en plett. Han hadde ikke trengt å løftet henne opp engang. Da hun våknet igjen klokka fire var jeg jo der, så da fikk hun (tre liter) melk. 

Tenk om dette fortsetter da! :biggrin:

Puppene er i sjokk, så nå sitter jeg her på jobb med to harde kuler :P Godt jeg skal hjem snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, miore skrev:

-- 

Iiiiiiiiiihh!!! :yvonne:

Har du ordna deg ny dagbok igjen som jeg ikke har fått med meg også, eller turer du bare rundt her og holder tankene dine for deg selv? :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Beccy87 skrev:

Iiiiiiiiiihh!!! :yvonne:

Har du ordna deg ny dagbok igjen som jeg ikke har fått med meg også, eller turer du bare rundt her og holder tankene dine for deg selv? :danse:

Jaa, 16 uker på vei i morgen, så det ser ut til å gå som det skal denne gangen!

Jeg lurker bare rundt i andres dagbøker nå :ler: Fikk litt dagboknoia etter sist gang. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen til M, veldig på etterskudd da :nordvesta:Fy flate tiden har flydd avgårde! Jeg husker så godt når du oppdaterte oss om at det muligens var fødsel på gang. Lurer på om jeg satt på legekontoret å ventet på 12ukers kontrollen min med Knerten da jeg leste det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, miore skrev:

Jaa, 16 uker på vei i morgen, så det ser ut til å gå som det skal denne gangen!

Jeg lurker bare rundt i andres dagbøker nå :ler: Fikk litt dagboknoia etter sist gang. 

Hurra!!! :strix:
Nå ble jeg kjempe glad på deres vegne!!! Så fantastisk! 

Synes du skal ordne deg dagbok igjen jeg da.. Du må i alle fall gi beskjed om du gjør det! :hjerte:

(Og sorry avsporing her @Weebs, men det vet jeg at du tåler ;) ) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Beccy87 skrev:

Hurra!!! :strix:
Nå ble jeg kjempe glad på deres vegne!!! Så fantastisk! 

Synes du skal ordne deg dagbok igjen jeg da.. Du må i alle fall gi beskjed om du gjør det! :hjerte:

Jeg skal si fra i strategiske dagbøker hvis jeg finner det for godt å starte igjen :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Mumsy skrev:

Gratulerer med dagen til M, veldig på etterskudd da :nordvesta:Fy flate tiden har flydd avgårde! Jeg husker så godt når du oppdaterte oss om at det muligens var fødsel på gang. Lurer på om jeg satt på legekontoret å ventet på 12ukers kontrollen min med Knerten da jeg leste det :fnise:

Takk! :biggrin:

Så gøy, da har vi gode minner fra den dagen begge to :danse:

12 timer siden, Beccy87 skrev:

Skjer det igjen så sletter jeg dagboka! :raven:

Nei, det er helt greit! Da har jeg noe å skylde på når den blir 4570 sider lang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går doblet vi dosen til M. Fikk beskjed om å gjøre det etter to uker av legen da vi var der. Lurer på om det resulterte i en ny runde magevondt, for i natt var det en del gråt. Men mannen holdt det gående til nesten fem før han ringte! Heldigvis - jeg kom meg ikke i seng (sofaen) før 12 :rolleyes: Det ser så fucking jævlig ut hjemme akkurat nå at jeg måtte rydde før jeg klarte å slappe av. 

Nå er jeg på jobb, men jeg må straks kjøre igjen for i dag er det legekontroll og vaksiner. Gleder meg iiiiiikke :riste: Det blir sannsynligvis en reaksjon på den vaksinen. Det var i hvert fall det jeg leste. Jo mer aktive de er (bruker lårmuskelen), jo større er sjansen for feber osv. Mannen spøkte om at kanskje vi kan forvente noen oppvåkninger og slikt da :klo: :fnise: Blir hardt :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Done. Sprøytene gikk relativt greit. Legesjekken etterpå derimot :ohmy: Legen måtte gi opp i slutten fordi hun protesterte så heftig. Hun er en sterk ung dame! Han ble helt stresset, stakkar. "Neeei, men hun ser jo frisk og fin ut, så det er sikkert okei!"

Helsesøster gav meg en erklæring der det står at jeg fremdeles ammer og anbefaler at arbeidsplassen legger til rette for meg :Nikke: Så får vi se hvordan dette går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil reaksjoner på vaksinen i går kveld. Måtte legge henne halv seks, og hun hikstet fremdeles i søvne. Jeg så for meg en million oppvåkninger, så jeg la meg jeg også. Netflix i senga, akkurat som i gamle dager :danse:

Hun våknet sånn halvveis tre ganger, meeeen hun sovnet igjen av seg selv  :hakeslepp: Så hun endte opp med å sove i litt over tre timer. Da mistet frøken Kløna fjernkontrollen så det smalt :P Etter det var natta egentlig ganske drit :fnise: Men, men. De tre timene imponerte så heftig at det går greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer :hoppe: Synes fortsatt det høres ganske drøyt ut med mange oppvåkninger da.. Man får vel gradvis utviklet den egenskapen med å glede seg over små steg når man er mor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 timer siden, Mumsy skrev:

3 timer :hoppe: Synes fortsatt det høres ganske drøyt ut med mange oppvåkninger da.. Man får vel gradvis utviklet den egenskapen med å glede seg over små steg når man er mor :fnise:

Får et litt annet syn på ting og tang :ler:

Hvem high fiver for tre timers søvn, liksom. We do ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bøyde tommelfingernagla så langt bakover at det begynte å blø skikkelig i morges da jeg skulle ta på ny bukse med altfor trang knapp! Faen, asså. Hoppet rundt i garderoben og hadde vondt :P Det er fremdeles vondt! Som trøst har jeg kjøpt meg ny telefon :biggrin:

Vi møtte primærkontakten vår i barnehagen i dag og fikk en omvisning. Det virker som en god barnehage. De har egen kokk som lager all mat fra bunn. Baker brød hver morgen. Jeg (M) fikk smake. Mmm! De var ikke strenge på legging, de trillet de som hadde behov for det. De minste hadde ofte to hviler, så da tok de hensyn til det. Yes, yes! 

Av og til får mannen helt munndiaré, det er så irriterende! Det skjedde i dag. Jeg hadde selvfølgelig tusen spørsmål, ikke sant! Men han bare "bla bla bla, når guttene gikk her så bla bla, slo ut tenner, bla bla", og jeg gav ham DET BLIKKET!!! Til slutt måtte jeg bare avbryte den kjedelige monologen hans. "Hvor mye er de minste ute? Hva gjør dere med de som ikke kan gå? Hvor mange voksne er dere på avdelingen til M? HVIS NOE SKJER MED HENNE SÅ DREPER JEG DERE!" 

M sover så nå skal jeg pakke ut telefonen min :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ. Bleieparty. Stakkars lille babyen min, måtte opp midt på natta og bytte både bleie og antrekk. Lurer på om dette er en forsmak på hva vi kan vente etter barnehagestart :P Hun har visst hatt en sånn fæl bleie i dag også, sier mannen. Jeg er på jobb i 12 timer. Håper hun har matlyst og han får i henne væske hvis dette fortsetter. Fader. 

Frokost i dag var Red Bull og iskaffe. Har en Red Bull med meg i tillegg :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primærkontakten vår i går sa at hun aldri hadde hatt barn på sin avdeling som ikke kunne gå :P Så hun hadde ikke noen tips til hvilke tøfler jeg kunne kjøpe til M. Noen myke som ikke er i veien når hun krabber rundt i rekordfart, men de må ikke skli når hun flyr rundt med gåvogn (eller whatever). 

HMMM! Jeg har bestilt noen skinntøfler på eBay, men jeg vet ikke. Det kan jo vise seg å være hva som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...