Gå til innhold

Maser videre


Weebs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen til M! :strix: Vi er på randen til skilsmisse hver gang vi skal ha familieselskap :ler: Seriøst, neste bursdag får mannen ansvar for alt. Jeg streiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Marimba skrev:

Hurra for M! :yvonne:

Satser på en strålende dag fra nå av :) lykke til med dusjing og rydding og alt. 

Hurra hurra! :biggrin:

Takk! Det gikk greit :fnise: Jeg tror jeg tok rekord i kjappeste dusjen noensinne, og litt klumpete maskara er vel bare sjarmerende :tongue:

4 timer siden, Småkjekset skrev:

Hipp hurra for M! :strix:

Wiii :hoppendeglad:

1 time siden, A4-livet skrev:

Gratulerer med dagen til M! :strix: Vi er på randen til skilsmisse hver gang vi skal ha familieselskap :ler: Seriøst, neste bursdag får mannen ansvar for alt. Jeg streiker

Takk, sier (snorker) hun :nigo:

Det gikk seg til, på et vis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, A4-livet skrev:

Gratulerer med dagen til M! :strix: Vi er på randen til skilsmisse hver gang vi skal ha familieselskap :ler: Seriøst, neste bursdag får mannen ansvar for alt. Jeg streiker

Samme her :fnise:

Det eneste mannen bidro med var å bestille noen partyeffekter på nett, ellers fikset jeg alt! :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med selskap og alle er fornøyde. Alle mann måtte bidra! Heldigvis startet vi med husarbeid/ukelønn i sommer, så ungene lærte seg hvordan en støvsuger fungerer. De fikk i oppdrag å støvsuge den ene etasjen. De vinner ikke akkurat førstepremie i nøyaktighet, men det ble godt nok :fnise:

"Rydding" ble til "gjem vekk rotet" :P Det er egentlig noe dritt. Nå ser det veldig fint ut her, men problemene oppstår når vi skal bruke alt vi har lagt vekk. Det ligger jo fremme av en grunn :danser:

Anyways. 

M! Ett år! What. The. Fuck.

Jeg nekter å tro det. Hvordan kan den lille hikkende babyen som vi tok med oss hjem fra sykehuset I GÅR, ha blitt et helt år? Hele dagen har gått i fødsel. "Nå kom den andre jordmoren, nå tok hun vannet, nå begynte jeg å presse, nå var det kaos, husker du det??" Fy søren, M. Jeg blir helt rørt. Hun er så fin, og hun er min. 

Nå må jeg stå opp og rydde vekk alle kakene. Eller kanskje mannen har tatt ansvar. Han er en ganske flink vert. Det skal han ha. Jeg og M satt på gulvet og pakket opp gaver mens han kokte kaffe og styrte på med sånne voksengreier :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lovebird skrev:

Hipp hurra for M :nordvesta:

 

4 minutter siden, Carouselle skrev:

Hipp hipp hipp hurra hurra hurra for M! :nordvesta:

Jaaa :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sisti skrev:

Gratulerer så mye! Ja det er helt vilt hvor fort tiden går! Bare å begynne å planlegge konfirmasjon! 

Takk! 

Jeg er allerede begynt å spare til bunad :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Beccy87 skrev:

Gratulerer med dagen til M! :nordvesta:

 

11 timer siden, Mirabella76 skrev:

Gratulerer med dagen til M.! :strix:

 

11 timer siden, sitronkake skrev:

Hipp hurra for M! :nordvesta::skya:

 

2 timer siden, Pentu skrev:

Hipp hipp hurra for M:hoppendeglad:

Tusen takk, tusen takk :takke::yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har vi fått prisliste hos fotografen. Iiiiik. Det var mange nuller :fnise: Det var ganske dyrt å få bildene digitalt. Men det vil jeg ha. Er ikke det greit? :klo:

Pluss et svææært bilde til å ha på veggen, seff ;) Ser vi kan velge mellom lerret og bildeplate. Har ingen aning hva bildeplate er, men hun har sikkert et eksempel i studio. Vil vi ha ett stort, eller flere, som en serie? Jeg vet ikke. Vi burde tenke gjennom det på forhånd, men jeg er blank. Egentlig vil jeg ha tusen bilder på alle veggene i huset :Nikke: Men det tar seg ikke ut :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer på etterskudd! Håper selskapet ble hyggelig selv om opptakten var irriterende. Her i huset har mannen litt fotoutdannelse, så han tar alle bilder selv (og alle avgjørelser av type lerret eller bildeplate, som jeg heller ikke aner hva er). Man skulle kanskje tro vi sparte på det siden fotograf er så dyrt, men han føler det berettiger å kjøpe sykt mye dyrt fotoutstyr :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, miore said:

Gratulerer på etterskudd! Håper selskapet ble hyggelig selv om opptakten var irriterende. Her i huset har mannen litt fotoutdannelse, så han tar alle bilder selv (og alle avgjørelser av type lerret eller bildeplate, som jeg heller ikke aner hva er). Man skulle kanskje tro vi sparte på det siden fotograf er så dyrt, men han føler det berettiger å kjøpe sykt mye dyrt fotoutstyr :fnise: 

Samme her, 25 000 føyk nettopp ut av felleskontoen... :haar: I tillegg drukner vi i bilder, mannen kunne sikkert tapetsert stua med bilder av mini hadde han fått lov. Han har fått lov til å tapetsere skapdørene på kjøkkenet da, det er han glad for. :ler: 

Tror det er lurt å gå i studio og se hva man liker. Tenke på hva som passer med stilen i huset. Og om bildene man liker passer i serie. Jeg synes serier er fint, med mindre man har 8 barn og derav 8 separate serier som skal på veggen. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...