Gå til innhold

Maser videre

Weebs

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Leopanter skrev:

Ja! Gardin rundt stolen! :hoho:Enn hvis det er samme salongen, da, det hadde vært et stilig sammentreff :Knegg:

Vet ikke om jeg hadde gjort det samme på nytt. Og i alle fall ikke i brystvorta! På en vanlig frisørsalong! :daane:

Vi later som om det er samme salong. Det må jo være det! High five for den :5:

20 minutter siden, HarleyQuinn skrev:

Den piercingen har funka for meg assa! Tok den før den blei hypa opp og jeg visste om den effekten,  men har ikke har migrene siden🤗  har hatt vanlig hodepine da. Den er veldig diskré og gjør vondt i ca 20 sekunder👍

Lykke til og håper du er like heldig😊

Hilsen snikleseren som tusler stille ut igjen..

Hei Sniki! Jeg husker deg nok ;) 

Så bra at den funket! Har ikke fått med meg noe hype jeg :fnise: Nå gleder jeg meg veldig! Har sett på YouTube-videoer og googlet i vei. Unngår å lese negative "anmeldelser". Jeg vil kun høre positive historier :biggrin: Takk for at du delte din! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy at det blir piercing! Både pga mulig effekt og fordi den er så fin :jepp:

Har i tragus og helix selv, og jeg er så fornøyd :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Småkjekset skrev:

Så gøy at det blir piercing! Både pga mulig effekt og fordi den er så fin :jepp:

Har i tragus og helix selv, og jeg er så fornøyd :nigo:

Ja, enig! Hadde den vært i øyenbrynet så tror jeg ikke jeg hadde tatt altså... :fnise:

Mannen foreslo jeg burde ta i tragus med det samme jeg er der siden jeg savner den sånn, men ærlig talt. To på én dag tror jeg holder :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de større bloggene (som er mor til tvillinger), tok den piercingen tidligere i år. Hun har virket ganske fornøyd! :) Jeg har trua, og om ikke annet ser de ganske stilige ut.

Kort oppsummert: Migrene som forsvinner/ikke tar like tak. 

Hvis du vil lese litt mer om hennes meninger anbefaler jeg innlegget "Oppdatering av migrenepiercing" og "Blødende migrenepiercinger". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Tonio skrev:

En av de større bloggene (som er mor til tvillinger), tok den piercingen tidligere i år. Hun har virket ganske fornøyd! :) Jeg har trua, og om ikke annet ser de ganske stilige ut.

Kort oppsummert: Migrene som forsvinner/ikke tar like tak. 

Hvis du vil lese litt mer om hennes meninger anbefaler jeg innlegget "Oppdatering av migrenepiercing" og "Blødende migrenepiercinger". 

Takk! Jeg fikk opp innlegget hennes der hun tok piercingen da jeg googlet for å finne ut hva i alle dager en migrenepiercing er, men har ikke lest de andre. Det skal jeg gjøre :) 

Nå kiler det skikkelig i magen når jeg tenker på det :fnise: Hilsen Weebs, 16 år :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Long time, no see! Til å være meg :P 

M har hatt et par veldig gode dager med mye soving. Det vil si jeg har jobbet aktivt for å lykkes med sovingen. Hun er så tidlig våken, så da forsøker jeg å gjøre dagen lettere med at hun i hvert fall er i godt humør. Så da triller jeg en del i stedet for å sette vogna inn. Funker fint :tongue: Rart å tenke på at hun pleide å ha fem korte lurer, nå har hun (ofte) to lange i stedet for. Ikke alltid da. Vil ikke jinxe. Det er ikke mange dager siden hun kjørte på med to på 30 minutt :P 

Jeg er skikkelig trøtt på kveldene nå. Sovner alltid når jeg ammer henne. Så våkner jeg av at mannen legger seg, da står jeg opp og tar medisiner og pusser tenner. Det er ikke en topp avslutning på kvelden, jeg liker best å ordne ting og tang før jeg legger meg sånn at jeg står opp til et "prikkfritt" hus. Mannen har ikke samme tankegang... Jeg har hatt planer om å lage kjøttgryte til M to kvelder nå, men det går jo aldri. I kveld må jeg! Hun elsker det.

Apropos tenner :fnise: Jeg var hos tannlegen i går, og siden jeg er over snittet opptatt av tennene mine er jeg alltid stolt av å få skryt over min fantastiske tannhygiene :hoho:  Nerd :plystre:

I natt var planen å ta annenhver oppvåkning. Den første mannen tok varte ganske lenge før han lyktes. Jeg trodde det skulle være lettere siden hun godtar han så kjapt på kveldene. Men jeg tror også han var litt kjapp med å legge henne fra seg når hun sluttet å gråte. Hun sover jo ikke med én gang hun er rolig :P Så da jeg merket frustrasjonen hans og spurte om jeg skulle ta over etter en halvtime sa han "nå har jeg fått henne til å sove fire ganger, og selv om hun snorker på skulderen min i et kvarter så våkner hun med en gang jeg legger henne ned!" 

Jeg er ikke kjempegod i hoderegning, men 15 minutt ganger fire, blir det en halvtime? :tongue: 

Uansett. Det tok én time med opp og ned før hun sovnet.  Etter én time våknet hun igjen, da tok plutselig jeg resten av natta :sjenert: Jeg er så jævlig dårlig på å høre henne skrike og lå lenge våken etter at hun endelig sovnet. Han snorket etter ett minutt. Jeg må psyke meg opp til i natt. Da prøver vi på nytt og nå skal han i hvert fall få prøve seg to ganger :P 

Neste uke skal jeg ut og spise på kvelden, da må han ta legging og holde fortet til, vet ikke, klokka elleve kanskje? Får se an stemningen. Jeg tenkte faktisk i to dager på om jeg skulle takke ja eller ikke. Prøvde å finne en unnskyldning for å ikke gå. Men jeg kom ikke på noen. Og jeg må lære meg å slippe taket mer. 

Mannen maser en del om at jeg ikke "har en plan" for hvordan hans permisjon skal bli. Jeg vet faktisk ikke hva han mener med plan lenger. Hun ammer nesten ikke på dagtid lenger, så i praksis trenger hun meg ikke :tongue: Kveldsskift blir kanskje litt mer "utfordrende", men han har jo fått til å legge henne flere ganger nå. Jo okei, det er først etter at jeg har ammet en del. Men jeg har troa på at det går bra uansett. Han må nok bysse og bære henne, men det takler de :P Så kommer jeg jo hjem før det blir skikkelig natt. Nattskift er vi akkurat begynt å forberede oss på :tongue: Jeg skal være flinkere i natt. Kors på halsen, ti kniver i hjertet :sukk:

I dag skal vi egentlig spille minigolf, men det er visst meldt regn hele dagen. Værmeldingen har forandret seg siden i går. Jækla vær.

Jækla mas. Jeg står i garasjen og triller fordi jeg glemte regnbukse, da ender det ofte opp med milevis lange innlegg. Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny runde i garasjen :fnise: Nå er det greit vær, så nå sitter jeg bare her fordi jeg er lat. Vi endte nemlig opp på minigolf likevel. Mannen påstod de hadde meldt noen timer opphold, så da stolte vi på det. Men da vi kom frem regnet det mer enn noensinne og vi fant ut at han hadde sett på feil værmelding. Kult. Jaja, de hadde heldigvis en del av banen innendørs, så da holdt vi oss der. Og siden vi var seks stykk så tok det litt tid og timingen ble perfekt med M sin soving. Hun satt litt i bæresele, ble bært på av forskjellige folk og presset i seg en grøtpose og noen skumpinner :P Prøvde å legge henne ned så hun kunne briefe med de sinnsyke krabbeskillsa sine, men det viste seg at hun synes kunstig gress er like ekkelt som vanlig gress. Det var jo litt synd :fnise:

Den ene buksa som jeg trodde passet viser seg å være for stor den også. Så nå har jeg én... Lurer på om jeg må kjøpe en ny. Jeg går sikkert opp til vanlig vekt igjen når jeg slutter å amme, så jeg kvitter meg ikke med de gamle, liksom. Men det er jo litt greit å kunne gå tre skritt uten å få rørleggersprekk :vetikke: Det hadde også vært kjekt med noe nytt til neste uke når jeg skal litt ut. Oooog til når jeg og mannen skal på romantisk date en kveld. Gleder meg skikkelig til det. 

Jeg begynner å trives med å ha usynlige bryn. Det er nesten "so bad, it's good" :Nikke: Blir ikke overrasket hvis jeg starter en ny trend nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Beccy87 skrev:

Hæsjtægg trendsetter der altså! Ser der for meg.  :fnise:

Håper dere fikk en fin kveld, med eller uten ny bukse ;)  

Bare vent, snart går hele Vestlandet rundt uten bryn ;) 

Det var ikke i går vi hadde romantisk date, men jeg må jo begynne å planlegge antrekket :fnise: Bestilte meg et par bukser i går. Så trenger jeg kanskje en ny overdel også? :lur: Tror jeg skal overraske mannen og kjøpe en som ikke er svart! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når M lærer seg noe nytt altså... Nå er greia å reise seg opp. Da er det viktig å gjøre det hele tiden! Så nå står hun og ammer. Prøver også å krabbe med strake bein, da havner vi ofte på trynet :ler: Satser på hun lærer snart. Når hun spiller (hamrer) på keyboardet sitt skal hun også stå. Så hun ser egentlig morsom/sinnsyk ut hele døgnet. 

Nå er det snart mandag! Bring har lovet meg at de skal komme med benken vår i morgen!! Bare ca én måned på overtid :P Så det gleder vi (jeg) oss til! Så skulle jeg selvsagt "stikke innom" og pierce meg :daane: Tenk om det er helt forferdelig vondt. Og jeg skal gjøre det to ganger! Går sikkert greit :Nikke:

I går kveld etter at vi hadde lagt oss hadde M en ny sånn "bli kvalt"-greie. Hun hostet opp slim og ordnet opp selv, men det er selvsagt ganske dritt. Det skjedde to ganger på en trilletur forrige uke. Vi skal til legen på tirsdag, så vi får nevne det. Mannen fikk ganske noia og sa vi måtte droppe sprinkelseng den natta :P Helt greit - mer søvn på mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt meg for nå gidder jeg ikke mer :fnise: Vi prøver å se Wonder Woman, men vi er ikke engang kommet halvveis og vi har allerede vært inne hos M tre ganger :P Så klok av skade (for én gangs skyld) ryddet jeg på kjøkkenet og gjorde meg klar for legging den ene gangen mannen var inne hos henne :Nikke:

Hun setter seg opp selv nå :) Først gjorde hun det på knærne, men nå sitter hun på rompa også. Det er veldig søtt! Sitter der med den tjukke magen sin :rodmer::fnise: Som visstnok ikke er tjukk nok, ifølge vekta :glare: Anyways. 

Men det er alltid noe med disse babyene! Hun har fått utslett rundt munnen i dag. Røde prikker på haka og en rød Hitler-bart på overleppa. Lurer på hva det er. Jeg smurte Canoderm på, så får vi se an status i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått både piercing og benk! Benken har jeg ikke fått pakket opp enda, men formen ser bra ut :tongue:

Piercing gikk også veldig bra! Kjente nervene kom litt da jeg satt der i stolen mens han gjorde klar nåler og smykker. Men ikke sånn ekstremt. Han snakket konstant, jeg vet ikke om det var en slags avledningsmanøver. Men jabba gikk i ett, og plutselig hadde jeg to nye hull i ørene :jepp: Når smerten er på en så liten plass så synes jeg det er helt greit. Og det er jo fort gjort. Det er etterpå arbeidet begynner. Rensing og tull og vas. Kjedelig :daane:

Etterpå stakk jeg på shopping. Hadde jo barnevakt :) Det er faktisk veldig vanskelig å shoppe når jeg ikke forstår meg på mote :fnise: Og det er vanskelig å ikke gjøre som jeg pleier - gå bort til stativet med svarte klær :P Så jeg endte opp med null klær. Kjøpte sko da! Bokstavelig talt det første paret jeg så. Det stod på utstilling ved inngangen til butikken, så jeg tenkte at de må sikkert være fine. Igjen, ingen peiling... Men jeg må ha sko som ikke er joggesko. De forrige ikke-joggeskoene mine ødela jeg i begravelse. Mistet sålen inni i kirka :ohmy: De var ganske gamle :plystre:

Men nå er jeg klar for nye begravelser (og romantisk date)! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista sålen inne i kirka..? :klo: Da var det i alle fall på tide med nye! 
Og jeg er helt enig i at shopping er kjempe vanskelig, er også i overkant glad i svarte klær... 
Noen ganger føler jeg meg eksperimentell og prøver å samle et antrekk som jeg finner på en utstillingsdukke og tenker at DET må da være bra siden det står der og lyser for alle. Men det er sjeldent det på min kropp i prøverommet, og de få gangene jeg greier å overbevise meg selv så er det i hvert fall ikke like kult hjemme foran mitt eget speil. :sprettoy:

Men piercingene så snasne ut da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Beccy87 skrev:

Mista sålen inne i kirka..? :klo: Da var det i alle fall på tide med nye! 
Og jeg er helt enig i at shopping er kjempe vanskelig, er også i overkant glad i svarte klær... 
Noen ganger føler jeg meg eksperimentell og prøver å samle et antrekk som jeg finner på en utstillingsdukke og tenker at DET må da være bra siden det står der og lyser for alle. Men det er sjeldent det på min kropp i prøverommet, og de få gangene jeg greier å overbevise meg selv så er det i hvert fall ikke like kult hjemme foran mitt eget speil. :sprettoy:

Men piercingene så snasne ut da! :jepp:

Det heter kanskje ikke såle når det er utenpå. Heter det hæl? :tongue: Jeg merker at noe hang og slang da vi gikk ut etter familien som bar kista. Kikket ned og så at bunnen på hælen (?) såvidt hang fast :fnise: Prøvde å slepe foten litt sånn at den skulle holde seg på plass, men da jeg kom til bilen var den borte vekk. Så ja. På tide med nye ;) 

Antrekk på utstillingsdukke var smart! Det har jeg ikke tenkt på. Skal gjøre det neste gang :jepp:

Ja, fornøyd med piercingene! De overlevde natten og alt. Merket egentlig ikke noe til dem siden de liksom er inni ørene. Men jeg glemte meg nettopp ut og klødde på den ene. Iik! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig hos legen. Der var det samme greia som vanlig. Én times venting. Men vi var forberedt med grøt på pose og pinner, så det gikk okei. Hun ble veldig lei inne hos legen, da brølte hun alt hun kunne :fnise: Weirdo, altså. 

Han var egentlig ikke i tvil om at det er refluks. Han hadde hatt to barn med det samme, og han kjente igjen alt vi fortalte om kvelden/natta. Mye svelging, slim i halsen, oppvåkning hver time. Vi ble henvist til barnelege, og hvis vi var heldige traff vi en som ville teste medisin før ph-måling. Han er som nevnt negativ til hele greia og han hadde ikke god erfaring med den testen selv. 

Så da får vi vente på brev.

Så vil jeg også sende en takk til mannen som glemte å vaske dassvåte fotballdrakter i går, så hele gangen lukter surt :tommelsmil: Og da han satt på en maskin i morges la han de våte klærne som jeg hadde vasket i en stor haug på tørkestativet. Takk skal du ha! Setter pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra han har henvist dere videre til utredning :) 1 times ventetid er alt for lenge, det er standarden her hos legen også. Jeg må skaffe barnevakt når jeg skal på min egen 6ukers kontroll, orker ikke å sitter der på et trangt venterom med hylende baby i en time :PEller kanskje jeg hadde fått sneket litt i køen da, for freden på venterommet sin skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sisti skrev:

Bra dere får henvisning videre! Håper dere slipper å vente altfor lenge. 

Flinke, flinke mannen din. :roll:

KG på mobil :hjerte:

Må si jeg ble ganske imponert, ja! Hvem elsker ikke lukten av surt tøy på morgenen? 

4 timer siden, Mumsy skrev:

Så bra han har henvist dere videre til utredning :) 1 times ventetid er alt for lenge, det er standarden her hos legen også. Jeg må skaffe barnevakt når jeg skal på min egen 6ukers kontroll, orker ikke å sitter der på et trangt venterom med hylende baby i en time :PEller kanskje jeg hadde fått sneket litt i køen da, for freden på venterommet sin skyld.

Anbefaler barnevakt :fnise:

Jeg har fått sneket i køen på butikken og posten på grunn av skrikende baby, men det er liksom ikke verdt det :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg må spørre mer om den piercingen jeg, altså. Gjorde det overkommelig vondt? Eller auisvartehelvettevondt? Er skikkelig gira på å herme litt... :sjenert:

Må til byen på hønesjekk snart, tenkte jeg kunne bruke piercing som belønning for strevet (...eller skrevet :Knegg: ):P Migrenepiercing i øret, altså , ikke høna, bare så det er avklart :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...