Onar Skrevet 1. desember 2016 #1 Del Skrevet 1. desember 2016 GRATULERER 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 1. desember 2016 #2 Del Skrevet 1. desember 2016 Hurra! 🙌 Ikke tror jeg at han blir tatt for doping i fremtiden heller! 👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 1. desember 2016 #3 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 1. desember 2016 #4 Del Skrevet 1. desember 2016 Et stort hurra for Magnus som forsvarte verdensmestertittelen for andre gang Ekstra moro at det skjedde på bursdagen hans. Definitivt hans tøffeste VM-match til nå, underdogen Karjakin imponerte stort med forsvarsspillet sitt og kan reise hjem til Russland med hodet hevet høyt. Jeg er trøtt i dag men det var definitivt verdt det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donatello Skrevet 1. desember 2016 #5 Del Skrevet 1. desember 2016 29 minutter siden, Ultiva skrev: Et stort hurra for Magnus som forsvarte verdensmestertittelen for andre gang Ekstra moro at det skjedde på bursdagen hans. Definitivt hans tøffeste VM-match til nå, underdogen Karjakin imponerte stort med forsvarsspillet sitt og kan reise hjem til Russland med hodet hevet høyt. Jeg er trøtt i dag men det var definitivt verdt det For tredje gang, vel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 1. desember 2016 #6 Del Skrevet 1. desember 2016 Jippi! Jeg kan ikke en dritt om sjakk, men all ære til de som liker sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 1. desember 2016 #7 Del Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, Donatello skrev: For tredje gang, vel? Det tenkte jeg også først Men han vant vel tittelen første gang, og så forsvarte den to ganger. Uansett: Gratulerer så mye til Magnus Carlsen! Veldig spennende å følge med, og ekstra imponerende å komme så sterkt tilbake etter 2. hurtigpartiet i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 1. desember 2016 #8 Del Skrevet 1. desember 2016 En fantastisk prestasjon! Han er helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 1. desember 2016 #9 Del Skrevet 1. desember 2016 6 timer siden, Donatello skrev: For tredje gang, vel? 5 timer siden, Keiserensnyeklær skrev: Det tenkte jeg også først Men han vant vel tittelen første gang, og så forsvarte den to ganger. Uansett: Gratulerer så mye til Magnus Carlsen! Veldig spennende å følge med, og ekstra imponerende å komme så sterkt tilbake etter 2. hurtigpartiet i går. Se over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donatello Skrevet 1. desember 2016 #10 Del Skrevet 1. desember 2016 22 minutter siden, Ultiva skrev: Se over Se trådens overskrift: Gratulerer Magnus med NOK en seier. Grtaulasjon på plass for alle tre☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 1. desember 2016 #11 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) 34 minutter siden, Donatello skrev: Se trådens overskrift: Gratulerer Magnus med NOK en seier. Grtaulasjon på plass for alle tre☺ Er du virkelig seriøs nå? Får jeg ikke lov til å gratulere Magnus med å ha forsvart VM-tittelen for andre gang? Oookei... Du får informere diverse nettaviser om at de gratulerer Carlsen på feil måte da: Sitat NEW YORK/OSLO (VG) (Magnus Carlsen – Sergej Karjakin 3-1) Bursdagsbarnet Magnus Carlsen (26) har forsvart VM-tittelen i sjakk for andre gang – takket være seier i hurtigsjakk i omspillet i New York. http://www.vg.no/sport/sjakk/carlsen-om-vm-triumfen-du-faar-det-ikke-mye-bedre-enn-det/a/23861055/ Endret 1. desember 2016 av Ultiva 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. desember 2016 #12 Del Skrevet 1. desember 2016 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donatello Skrevet 1. desember 2016 #13 Del Skrevet 1. desember 2016 16 minutter siden, Ultiva skrev: Er du virkelig seriøs nå? Får jeg ikke lov til å gratulere Magnus med å ha forsvart VM-tittelen for andre gang? Oookei... Du får informere diverse nettaviser om at de gratulerer Carlsen på feil måte da: http://www.vg.no/sport/sjakk/carlsen-om-vm-triumfen-du-faar-det-ikke-mye-bedre-enn-det/a/23861055/ Du skal selvsagt få lov til å "bare" gratulere Magnus med ha forsvart VM-tittelen for andre gang. Likeså må jeg få lov å gratulere Magnus med å ha seiret tre ganger. I Tv-2 nyhetene ble Magnus innledningsvis gratulert med den tredje strake seieren! Jeg er seriøs, Jf.trådens tittel😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donatello Skrevet 1. desember 2016 #14 Del Skrevet 1. desember 2016 47 minutter siden, Ultiva skrev: Er du virkelig seriøs nå? Får jeg ikke lov til å gratulere Magnus med å ha forsvart VM-tittelen for andre gang? Oookei... Du får informere diverse nettaviser om at de gratulerer Carlsen på feil måte da: http://www.vg.no/sport/sjakk/carlsen-om-vm-triumfen-du-faar-det-ikke-mye-bedre-enn-det/a/23861055/ Ps Nrk-nyhetene nå nettopp gratulerer også med den 3. seieren. Tror nok at diverse nettaviser finner ut av at han har vunnet tre seire uten at jeg må informere dem om noe som helst😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 1. desember 2016 #15 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donatello Skrevet 1. desember 2016 #16 Del Skrevet 1. desember 2016 15 minutter siden, visningsnamn skrev: Prøvde du ikke over her å si at han hadde forsvart tittelen for tredje gang, da? (Noe han ikke har gjort, for første gangen hadde han den ikke før matchen.) Jeg vet ikke, jeg er ikke så bevandret her inne, men mener å ha lest at når man skal svare,så skal man se til trådtittel. Det var det jeg prøvde på. Beklager for at jeg bommet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 1. desember 2016 #17 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) 1 time siden, Donatello skrev: Ps Nrk-nyhetene nå nettopp gratulerer også med den 3. seieren. Tror nok at diverse nettaviser finner ut av at han har vunnet tre seire uten at jeg må informere dem om noe som helst😀 Kjære vene. Når man forsvarer VM-tittelen for andre gang, så betyr det at man har vunnet tittelen tre ganger. Carlsen vant VM-tittelen for første gang i 2013, forsvarte den for første gang i 2014 og for 2. gang nå i 2016. Beklager om det ble for komplisert, var virkelig ikke meningen å forvirre. Her er nok et eksempel på en avis som benytter min talemåte: http://www.abcnyheter.no/nyheter/sport/2016/11/30/195260352/magnus-carlsen-forsvarte-vm-tittelen Sitat Aktuell: Forsvarte VM-tittelen sin for annen gang med seier over russiske Sergej Karjakin i New York. (©NTB) 1 time siden, Donatello skrev: Jeg vet ikke, jeg er ikke så bevandret her inne, men mener å ha lest at når man skal svare,så skal man se til trådtittel. Det var det jeg prøvde på. Beklager for at jeg bommet. Du gratulerte Magnus med seieren, det samme gjorde jeg. Det finnes ingen avsporing. Ha en fortsatt fin kveld, jeg forlater nå denne merkelige tråden.. Endret 1. desember 2016 av Ultiva 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 2. desember 2016 #18 Del Skrevet 2. desember 2016 Jeg vil anbefale alle å se dokumentaren om Magnus. Jeg kjøpte med VG+ ukesabonnement for å kunne se filmen, og det var det jammen meg verdt. Gratulerer til sjakkens Mozart. Han er virkelig noe utenom det vanlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 2. desember 2016 #19 Del Skrevet 2. desember 2016 Jeg syns han var veldig søt som barn i den dokumentaren når han hørte på Knutsen og Ludviksen med familien og viste seg fra sin sårbare side på skolen . Virker som han kommer fra en veldig sammenspleiset og fin familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 2. desember 2016 #20 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Ja, han var kjempesøt! Jeg så dokumentaren på kino. Anbefales! Endret 2. desember 2016 av Keiserensnyeklær Byttet ut et ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg