Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 hours ago, Xmasclovn said:

Finner ikke boligannonsen. Har de satt ned prisen på hulen eller er de så lite utviklet i topplokket at de fortsatt tror den vil selges for 32 mill?!

Oh yes! Det var enormt griskt i utgangspunktet, og nå er markedet myyye verre enn det var da, og vil bli enda verre. Snakk om å falle for eget knep. De har alltid fremstått som ekstremt materialistiske og mindre smarte, viser det nok en gang i all tydelighet. (Og ja da, jeg godter meg litt, for jeg syns influencere som henne, CBE og den gjengen burde bli pressa til å gjøre noe mer samfunnsnyttig, i hvert fall ikke tjene penger på den forbruksspiralen de har støttet opp om.)

• Liker 10
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvalstad45 skrev (23 minutter siden):

Oh yes! Det var enormt griskt i utgangspunktet, og nå er markedet myyye verre enn det var da, og vil bli enda verre. Snakk om å falle for eget knep. De har alltid fremstått som ekstremt materialistiske og mindre smarte, viser det nok en gang i all tydelighet. (Og ja da, jeg godter meg litt, for jeg syns influencere som henne, CBE og den gjengen burde bli pressa til å gjøre noe mer samfunnsnyttig, i hvert fall ikke tjene penger på den forbruksspiralen de har støttet opp om.)

Signerer alt!

• Liker 5
Skrevet

Hva er det egentlig som rettferdiggjør en økning i pris på 12 millioner på de få årene de har bodd der? 😳

• Liker 12
Skrevet
Just now, koktreke said:

Hva er det egentlig som rettferdiggjør en økning i pris på 12 millioner på de få årene de har bodd der? 😳

Nei, det gir ingen mening! Helt fantasisum. Nå skal ikke jeg kjøpe i Asker, men den megleren der kunne ikke ha gitt seg selv dårligere reklame, virker totalt useriøst.

• Liker 14
Skrevet
koktreke skrev (1 minutt siden):

Ser du ikke det selv?! Den nydelige tapeten de har klæsja på, og soverommet som er inspirert av det å sove i telt❤️

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
23 minutter siden, Xmasclovn said:

Ser du ikke det selv?! Den nydelige tapeten de har klæsja på, og soverommet som er inspirert av det å sove i telt❤️

Her manlget latter-emoji-svarmuligheten :D :D

• Liker 4
Skrevet
hvalstad45 skrev (1 minutt siden):

🤣

Skrevet (endret)

Har sett hus i nabolaget der som er MYE finere til 16 millioner, t.o.m med egen utleie del...tror de virkelig at de får 32 millioner fordi selveste pilotfrua har bodd der? 😂😂😂😂

Endret av Carabilla
  • Liker 8
Skrevet
hvalstad45 skrev (2 timer siden):

Virkelig 😂

Skrevet

Har de gjort noen kostbare oppgraderinger siden de kjøpte? Fant ikke link til tidligere finn annonse.

Virker jo helt hinsides at de tror de skal selge til den prisen i dagens marked!

• Liker 2
Skrevet
koktreke skrev (16 timer siden):

Rent teknisk ifht verdi, verdistigning generelt og prisstigning - så er det ingenting som kan forsvare en så høy prisstigning. De har heller ikke brukt millioner i oppgradering på huset som kan forsvare en så høy prisøkning. Det er så åpenbart at ekteparet og megleren tror at pilotfrue er en A-kjendis som i seg selv vil "selge" huset til en latterlig kunstig høy pris. Åpenbart er absolutt ingen som kan kjøpe hus i den prisklassen imponert over at "selveste" pilotfrue har bodd i huset..

Her har megler bommet grovt..

• Liker 8
Skrevet (endret)
sirenas skrev (8 timer siden):

Har de gjort noen kostbare oppgraderinger siden de kjøpte? Fant ikke link til tidligere finn annonse.

Virker jo helt hinsides at de tror de skal selge til den prisen i dagens marked!

Fant den gamle annonsen etter litt tasting, så kan du vurdere prisøkningen https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=104078867&fks=104078867&nocache=1518512380104

Nå må jeg gå å bruke tiden på noe fornuftig for å veie opp for graving etter gamle boligannonser😆

Endret av Xmasclovn
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
36 minutter siden, Xmasclovn said:

Fant den gamle annonsen etter litt tasting, så kan du vurdere prisøkningen https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=104078867&fks=104078867&nocache=1518512380104

Nå må jeg gå å bruke tiden på noe fornuftig for å veie opp for graving etter gamle boligannonser😆

Wow, det var jo faktisk finere! Den tapetseringa deres er jo bare tragisk.  Fortsatt ikke min smak, men dette huset, for kanskje 23 mill, hadde sikkert blitt solgt i høst. Jeg kan ikke se de har gjort noe annet enn nedgraderinger. Hva i alle krever de ti mill for(!)

• Liker 10
Skrevet
Xmasclovn skrev (5 timer siden):

Wow! 

Er det virkelig samme hus? Tapeten som er satt opp tilfører ikke noe positivt spør du meg...

• Liker 3
Skrevet

Tapet man ikke liker er da en enkel billig sak å fikse opp i. 

• Liker 4
Skrevet
hvalstad45 skrev (8 timer siden):

Wow, det var jo faktisk finere! Den tapetseringa deres er jo bare tragisk.  Fortsatt ikke min smak, men dette huset, for kanskje 23 mill, hadde sikkert blitt solgt i høst. Jeg kan ikke se de har gjort noe annet enn nedgraderinger. Hva i alle krever de ti mill for(!)

Aner ikke hva de forventer 10 mill for, for de har absolutt ikke gjort noen synlige oppgraderinger. Jeg synes de tvert i mot har nedgradert kåken med de jævlige tapetene og den rotete stilen. Lykke til med salget!

• Liker 8
Skrevet
Roadrunner skrev (4 timer siden):

Wow! 

Er det virkelig samme hus? Tapeten som er satt opp tilfører ikke noe positivt spør du meg...

Nei, det har tvert i mot blitt styggere med de tapetene og endringene de har gjort. De fikk det for 2 mill under prisantydning den gang det så ok normalt ut, og nå skal de ha 12 mill mer for noen jævlige tapeter og hva da?!

• Liker 8
Skrevet
Melus skrev (2 minutter siden):

Det var virkelig mye penere og mer stilrent  før! 

Enig. Kanskje litt kalde vegger, men fortsatt myyyee bedre enn det sirkuset de har limt på.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...