Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
panzerpølsa skrev (13 minutter siden):

Nyttige idioter. Tenk at folk støtter dette. Uansett om du er en stille følger, bidrar du til økonomisk vekst i firmaet Pilotfrue. Hva får følgerne egentlig ut av å følge kontoen? Annet enn reklame, flashing av all luksus og en og annen rabattkode på noe du definitivt ikke trenger. 

Ja det er skremmende, de oppfører seg som kjendiser og fremstiller seg som om de gir noe nyttig tilbake til følgerne. Det er jo så masse inspirasjon i julekalenderen må vite og dette deler de helt «gratis» 

Det er mange som kritiserer ulike influencere for det ene og det andre, men det beste virkemiddelet er og avfølge. Tenk hvor morsomt hvis hun våknet opp med 50 000 færre følgere og ikke noen skarve 300. Ville kanskje nådd media og gitt disse kjendis selgerene noe å tenke på. Makten må tas tilbake, da kan man ikke passivt følge og tenke at min ene følger gjør ikke noe fra eller til. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Drizzt skrev (21 minutter siden):

Jeg mistenker at det er nettopp det som skjer her. PR-stunt gikk skeis og nå prøver hun å redde ansikt ved å si noe folk flest oppfatter som positivt. 

Jeg følger ingen influensere. 

Nja, for prisen av en iPhone fikk de reklame for firmaet verdt noen hundre tusen. De vet nok at kun noen få avfølger. 

• Liker 10
Skrevet
mimmis25 skrev (4 minutter siden):

Dette var første gang jeg har blitt så provosert av noen at jeg avfølger. Ble rett og slett uvel da jeg så den iPhonen…

Jeg lurer oppriktig på hvorfor noen følger instagrammerne i utgangspunktet, hva er så interessant med influencerne at de i det hele tatt følges av noen som helst. Hva er det som overhode er interessant med dem? Rabattene får man jo uansett feks. Fatter ikke. Og nå tenker jeg mest på de gamle bloggerne, det finnes sikkert nye influencere som har et godt, nyttig og lærerikt budskap feks. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Justlooking skrev (5 minutter siden):

Jeg lurer oppriktig på hvorfor noen følger instagrammerne i utgangspunktet, hva er så interessant med influencerne at de i det hele tatt følges av noen som helst. Hva er det som overhode er interessant med dem? Rabattene får man jo uansett feks. Fatter ikke. Og nå tenker jeg mest på de gamle bloggerne, det finnes sikkert nye influencere som har et godt, nyttig og lærerikt budskap feks. 

Man følger vel kanskje de man føler «gir» deg noe positivt eller interessant. I dette tilfellet har jeg fulgt Julianne siden de prøvde å få barn. Det er mye hun legger ut som jeg ikke er interessert i, men dette var altså det som fikk meg til å slutte og følge. 

• Liker 3
Gjest NordreSving
Skrevet

https://pilotfrue.blogg.no/1460642018_jeg_er_glad_for_at_je.html

Pilotfrue har jo lang tradisjon for å skrive provoserende innlegg for å få oppmerksomhet. Hun er ærlig om det i dette innlegget. Dette med iphone i kalendergave er 100% med overlegg for å få medietid. Alt er kalkulert. 

En dame som med overlegg lyver om hvor godt et produkt er til følgerne mot betaling har ingen skrupler. 

Skrevet

Ufattelig at de ikke skjønner hvor sprøtt det er å gå 2-åringen en iPhone i julekalenderen FØR de gjorde det. Nå må de forklare 2-åringen at «beklager, du får ikke julekalender, likevel». 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (32 minutter siden):

Ufattelig at de ikke skjønner hvor sprøtt det er å gå 2-åringen en iPhone i julekalenderen FØR de gjorde det. Nå må de forklare 2-åringen at «beklager, du får ikke julekalender, likevel». 

De får nok både kalender og julegaver så det holder. Dette var nøye planlagt, og ett pr stunt. 

Endret av panzerpølsa
  • Liker 20
Skrevet
Justlooking skrev (28 minutter siden):

Er man ute etter rabattkoder kan man følge rabattkoder.no på Instagram. Hvilke nye influencere har et godt, nyttig og lærerikt budskap? De bør man i såfall fremheve slik at folk kan avfølge alt det andre vaset der ute. 

• Liker 4
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (1 time siden):

Nå har bare 1 av mine barn fått nyeste iPhone som første telefon, hvilken tlf kommer an på barnet. Det kommer litt an på hvilken apper de trenger.

TikTok er bannlyst og tlf tid er overvåket og tracket til de er myndige.

Mine to på 19 og 23 år kjøpte seg sine første nye iPhone 14 ny nå.. kjøpt og betalt for egne penger. De har kun hatt brukte til nå. Å gi det til en på 2 år er helt bak mål

• Liker 4
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

Mine to på 19 og 23 år kjøpte seg sine første nye iPhone 14 ny nå.. kjøpt og betalt for egne penger. De har kun hatt brukte til nå. Å gi det til en på 2 år er helt bak mål

Kjøper ikke nyeste til meg selv engang selv om jeg har råd til det. De er jo overpriset og den nest nyeste modellen synker alltid i pris når ny lanseres. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Surikatt skrev (24 minutter siden):

Ingen tror vel noe på dette? De kommer selvfølgelig til å få hele julekalenderen sin. Det legges bare ikke ut. 

Blir spill for galleriet på Snap. Men positivt at foreldrene må finne på gratis sprell fra Rampenissen. Barna passiviseres med skjerm i det huset 24/7, og nå må foreldrene faktisk gjøre ting med de. 

• Liker 8
Skrevet
NordreSving skrev (28 minutter siden):

https://pilotfrue.blogg.no/1460642018_jeg_er_glad_for_at_je.html

Pilotfrue har jo lang tradisjon for å skrive provoserende innlegg for å få oppmerksomhet. Hun er ærlig om det i dette innlegget. Dette med iphone i kalendergave er 100% med overlegg for å få medietid. Alt er kalkulert. 

En dame som med overlegg lyver om hvor godt et produkt er til følgerne mot betaling har ingen skrupler. 

Dette! Sikkert stygt å si men når man ser hvordan hun bevisst provoserer for å få klikk kan man egentlig begynne å lure på om stakkars Julianne egentlig hadde så store problemer med å få barn : ref to barn på kort tid…

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jaja, dette blir to bortskjemte og utakknemlige barn pga foreldrene... en iPhone til en 2 åring, og gaver i hytt og pine? Snakk om å ødelegge gleden med gaver

• Liker 6
Skrevet
Cuddlegirl skrev (5 minutter siden):

Jaja, dette blir to bortskjemte og utakknemlige barn pga foreldrene... en iPhone til en 2 åring, og gaver i hytt og pine? Snakk om å ødelegge gleden med gaver

Fikk litt bakoversveis når jeg så at minste er ikke fylt to år en gang.

• Liker 6
Skrevet

Det var godt hun fikk eksponert seg litt igjen. Dette var jo selvfølgelig planlagt, først gjøre noe sjokkerende og deretter vise frem hvor godt hjerte hun egentlig har med å snu det til at hun er en giver. Det er bare det at en sann giver gir uten å vise det frem for andre. De gjør det ikke for å få honnør selv eller noe form for beundring/ oppmerksomhet. Denne damen er ei kynisk forretningskvinne som har blitt kjent ene og alene pga sin ekstravagante livsstil. Det lyser overfladisk av henne og det eneste som er beundringsverdig er at denne egentlig talentløse ( kan hun noe egentlig utover å eksponere seg selv til det patetiske?) damen med et ufordragelig falskt smil har klart å få en hel masse nyttige idioter til å støtte henne og innkassere grovt på det. Sitter på en stol i luksusvillaen sin og promper i vei om ting vi burde drite i alle sammen. Denne dama fortjener ikke mer oppmerksomhet,  hun er en nobody. Irriterende og ufyselig i mine øyner. Håper dere alle boikotter. Sjeldent jeg går så hardt ut. Har ikke angrepet andre influensaen, ikke Sophie Elise en gang. Men hun her synes jeg oppriktig talt er et ufyselig menneske og hun irriterer meg virkelig. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Sfr skrev (27 minutter siden):

Dette! Sikkert stygt å si men når man ser hvordan hun bevisst provoserer for å få klikk kan man egentlig begynne å lure på om stakkars Julianne egentlig hadde så store problemer med å få barn : ref to barn på kort tid…

Om hun hadde det eller ikke vet vi ikke. Men hun og mannen driter penger og kunne betalt for behandling i det uendelige. I sådan sammenheng representerte ikke hun den gjengse kvinne som sliter med dette. Hun slapp den angsten rundt det økonomiske. 

• Liker 7
Skrevet
Hummingbird2 skrev (13 minutter siden):

Snakk om hjernedødt par, først sier de at de skal ha betalt for en reportasje, deretter ikke, det var en misforståelse.....javel, akkurat ja, de er så pengegriske, men at noen skal betale disse for noenting som helst er uhørt. De er bare noen nobodies som ikke fortjener en eneste krone

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Skrottefar skrev (3 minutter siden):

Snakk om hjernedødt par, først sier de at de skal ha betalt for en reportasje, deretter ikke, det var en misforståelse.....javel, akkurat ja, de er så pengegriske, men at noen skal betale disse for noenting som helst er uhørt. De er bare noen nobodies som ikke fortjener en eneste krone

Ja, de skal ha dekket inn den lille donasjonen sin til Mads Hansens innsamling og vel så det😅

(Jeg skriver lille donasjonen siden alt er relativt. Og donasjonen var mindre enn minste ungen fikk i kalendergave samme dag) 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Fy fader. Hun prøver å gjøre seg mer attraktiv ved å tilby å stille med ungene i en “julereportasje“  

Media ville bare ha en kommentar ikke en reportasje😂 snakk om å bruke ungene. Så grusomt at jeg ikke har ord

4C33E19E-EA97-4214-BF17-74D34A480C2A.thumb.png.68ee3c494bc3f20c6fa47ca976eaece7.png

• Liker 23
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...