Inga-pinga Skrevet 3. juni 2020 #9521 Del Skrevet 3. juni 2020 Der sluttet jeg å følge henne. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaisaa Skrevet 3. juni 2020 #9522 Del Skrevet 3. juni 2020 Hun får ganske mye hat i kommentarfeltet for bilde. De kommentarene blir vel slettet og brukerne som skrev de blir vel blokkert. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 3. juni 2020 #9523 Del Skrevet 3. juni 2020 Kan noen legge ut screenshot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstertapet Skrevet 3. juni 2020 #9524 Del Skrevet 3. juni 2020 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skjerpings Skrevet 3. juni 2020 Populært innlegg #9525 Del Skrevet 3. juni 2020 Gratulerer til Pilotfrue og mannen med den desidert mest tonedøve #blackouttuesday-posten! Det skal godt gjøres, men de greide det! Fy fader, det kan ikke være mange hjernecellene de to der har på deling. 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 3. juni 2020 #9526 Del Skrevet 3. juni 2020 Hun har redigert bildet nå og lagt ut en ny post med en «beklagelse». Som bare gjorde det enda verre. Hun får det bare ikke til. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 3. juni 2020 #9527 Del Skrevet 3. juni 2020 Og vips stiger antallet følgere. Trist. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SansaS Skrevet 4. juni 2020 #9528 Del Skrevet 4. juni 2020 Noen følger vel for å se hva hun legger ut neste sikkert. jeg trodde jeg hadde sett bunnmål derfra og at lite kunne overraske meg igjen, men denne her var en solid innertier på det mest ubetimelige og ignorante jeg har sett. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 4. juni 2020 #9529 Del Skrevet 4. juni 2020 Kan noen legge ut screenshot av det hun la ut etterpå? Vil ikke følge. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 4. juni 2020 #9530 Del Skrevet 4. juni 2020 (endret) 1 time siden, Jolanda skrev: Kan noen legge ut screenshot av det hun la ut etterpå? Vil ikke følge. https://imgur.com/a/EN3DS9C https://imgur.com/a/ZNr21Ev Endret 4. juni 2020 av Louiah 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 4. juni 2020 #9531 Del Skrevet 4. juni 2020 Noe mer hjernedødt enn det innlegget skal man vel lete lenge etter. Var det noen som sa navlebeskuende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SansaS Skrevet 4. juni 2020 #9532 Del Skrevet 4. juni 2020 (endret) så presterer hun å gjøre seg til et offer for dette når hun får kritikk. Og i stedet for å kommentere rasisme som er hele poenget med BLM så kommenterer hun bare demonstrasjonene. 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Endret 4. juni 2020 av SansaS 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 4. juni 2020 #9533 Del Skrevet 4. juni 2020 hvorfor bruke noe som skal forebygge hat til ordne mer hat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 4. juni 2020 #9534 Del Skrevet 4. juni 2020 Er det mulig... Hjelpe meg. Jeg er helt målløs. Jeg kjenner ikke til dama. Er dette en fylleglipp, eller er hun så dum til vanlig? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 4. juni 2020 #9535 Del Skrevet 4. juni 2020 43 minutter siden, youcancallmejune skrev: Er det mulig... Hjelpe meg. Jeg er helt målløs. Jeg kjenner ikke til dama. Er dette en fylleglipp, eller er hun så dum til vanlig? Det sistnevnte Og på toppen av det hele så har familien en Au Pair, hvor stereotypisk kan man bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 4. juni 2020 #9536 Del Skrevet 4. juni 2020 Jeg er helt målløs da jeg fikk opp blackouttuesday posten, også skal hun prøve og rette det oppigjen å legger seg i offerrollen. Årets pris går til?🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. juni 2020 #9537 Del Skrevet 4. juni 2020 Ja, men det er jo litt synd på henne. Hun kan seriøst ikke skjønne dette. Og så ble hun offeret? Kledelig. Ekte influencerllogikk der. OMg, just don't. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 4. juni 2020 #9538 Del Skrevet 4. juni 2020 Sykt at sånne mennesker får lov å uttale seg offentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. juni 2020 #9539 Del Skrevet 4. juni 2020 5 minutter siden, BethD skrev: Sykt at sånne mennesker får lov å uttale seg offentlig. ALLE har rett til å uttale seg. Det er liksom grunnlaget for et moderne demokrati. Det som er fint, er at vi andre har like mye rett til å si at vi mener det som blir sagt er feil, ubetenksomt eller hva har du. Det er ikke ulovlig å være stappteit. At hun velger å kaste seg gråtende i offerposisjon, er en ufin hersketeknikk. Hun kan si og poste hva hun vil - forutsetningen er at hun må tåle at folk ikke er enig og at de motsier henne. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 4. juni 2020 #9540 Del Skrevet 4. juni 2020 44 minutter siden, pøbelsara skrev: ALLE har rett til å uttale seg. Det er liksom grunnlaget for et moderne demokrati. Det som er fint, er at vi andre har like mye rett til å si at vi mener det som blir sagt er feil, ubetenksomt eller hva har du. Det er ikke ulovlig å være stappteit. At hun velger å kaste seg gråtende i offerposisjon, er en ufin hersketeknikk. Hun kan si og poste hva hun vil - forutsetningen er at hun må tåle at folk ikke er enig og at de motsier henne. Ja dessverre er det sånn... provoserer meg bare så voldsomt at det går an å være så ekstremt dum.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå