Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Hun skriver om fraværet av nye episoder av podkasten de to siste ukene. De vil helst sitte i et studio fremfor i bilen. Jeg tror ikke det hadde gjort så mye hvis de hadde lagt ned hele podden. Den har ikke utviklet seg til det bedre siden den startet for flere måneder siden 😬.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker at hun skriver at foreldre, barnehageansatte og leger har takket de for at de tør å si høyt at deres barn ikke skal være prøvekanin ved å sendes i barnehage. 

Samtidig har facebookgruppen "Mitt barn skal ikke være prøvekanin for Covid-19" hele 26.000 medlemmer😂🙈 

Nesten alle roper ut at de ikke tør å sende barn i barnehagen, så syntes ikke det er så fantastisk at de tør å si det heller.... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver i sitt nyeste blogginnlegg at hun nå tilbyr en etterspurt rabattkode hos nettbutikken Nelly.. Give me a break! Ørten andre bloggere/influensere tilbyr det samme. Den må du lenger ut på landet/sjøen med, Julianne 🙈. Luften blåser vi i siden Pilotmannen er permittert 😂.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror virkelig ikke at det er så stor etterspørsel på verken rabattkoder eller denne podden😂🙈

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun skriver i sitt nyeste blogginnlegg at hun nå tilbyr en etterspurt rabattkode hos nettbutikken Nelly.. Give me a break! Ørten andre bloggere/influensere tilbyr det samme. Den må du lenger ut på landet/sjøen med, Julianne 🙈. Luften blåser vi i siden Pilotmannen er permittert 😂.

8 minutter siden, SigridElise skrev:

Jeg tror virkelig ikke at det er så stor etterspørsel på verken rabattkoder eller denne podden😂🙈

Tviler sterkt på at hun snakker sant om akkurat det. Raad er dronningen av Nelly og har en samarbeidsavtale med dem. Når Raad ikke bombe insta med rabatt kode før andre bloggere rekker få det tilsendt. Så er det meget tvilende at Pilotfrue selv sitter på noen gyldene rabattkode som liksom har en stor etterspørsel.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SigridElise skrev:

Jeg elsker at hun skriver at foreldre, barnehageansatte og leger har takket de for at de tør å si høyt at deres barn ikke skal være prøvekanin ved å sendes i barnehage. 

Samtidig har facebookgruppen "Mitt barn skal ikke være prøvekanin for Covid-19" hele 26.000 medlemmer😂🙈 

Nesten alle roper ut at de ikke tør å sende barn i barnehagen, så syntes ikke det er så fantastisk at de tør å si det heller.... 

Hvis du leser litt på facebooksiden, så er det svært mange som argumenterer imot, men for å kommentere MÅ man være medlem, så 26 000 som er enig ???! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hvertfall veldig mange her i Norge  som tør å rope høyt om at de ikke vil sende i bhg . Så de er ingen helter.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julianne sa i podcasten at hun skal få nye tenner, hvorfor det? Må vel bare være av kosmetiske årsaker?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Julianne sa i podcasten at hun skal få nye tenner, hvorfor det? Må vel bare være av kosmetiske årsaker?

Huff, ja! Og hun som liksom skulle være et sunt forbilde for andre jenter?! Hun kunne jo latt være å nevne det offentlig..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, WhiteSwan skrev:

Bytte de ut, el fikse noe? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skallfasetter.. Så kun kosmetisk.

Skallfasetter koster 4.900-5.900 kroner per tann.. 

Endret av SigridElise
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SigridElise skrev:

Skallfasetter.. Så kun kosmetisk.

Skallfasetter koster 4.900-5.900 kroner per tann.. 

Høres vanvittig ut å slipe ned egne fine tenner for det...

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, SigridElise skrev:

Hun har sagt før at hun skal ha slike hollywood-porselentenner... 

Herregud for en nepe! Her har det gått en kortslutning et eller annet sted....

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes da ikke tennene hennes er så gæli, men om hun er så uhyre misfornøyd så ville jeg tenkt regulering i stedet. Den kan man også få på innsiden av tennene slik at den ikke synes ( om det skulle være et problem for frua) 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er tragisk at Pilotfruren uttaler seg om at bhg åpner opp igjen.  Hun har ingen faglig tyngde og bør heller holde kjeft

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tannbein

Jeg syns det er skikkelig dust å si at "mitt barn skal ikke være prøvekanin!" uansett.  Hva med alle de som MÅ levere i barnehage og skole fordi de ikke har råd til å slutte i jobben sin eller mulighet til hjemmekontor? Det man sier ved å lire av seg slikt er at JEG er en god mamma som ikke risikerer livet til barnet mitt og det er IKKE dere som leverer barna deres!! Altså, man skal faktisk høre på fornuft og forskning og ikke følelser som hører hjemme i rosabloggland! Det man kan si er at "jeg holder barnet mitt hjemme litt til fordi jeg er heldig nok til å ha muligheten til det, og så er det jo fint for alle de som  å levere at det ikke blir full bhg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein

... Og dersom Julianne var hjemme alene med barnet så hadde hun garantert hatt ham tilbake i bhg på fulltid. Men nå er de TRE voksne hjemme inkl au pair til å passe på én unge, så ja da skulle det ha tatt seg ut om hun leverte i bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG der var hun intervjuet av TV2-nyhetene. Når ble hun en autoritet på smittevern og barn, egentlig? 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pøbelsara skrev:

OG der var hun intervjuet av TV2-nyhetene. Når ble hun en autoritet på smittevern og barn, egentlig? 

Denne uken tydeligvis 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...