Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Finlay
Skrevet
14 timer siden, Mummy1 skrev:

Og her inne er "damene som ikke er misunnelige " i full gang med drittslengingen ja ?

Og nå kommer standard svaret : Jeg ville aaaaldri bytta ut mitt liv med hennes. Nei så overfladisk et ikke jeg ! Fysjamei! Så grusomt å ha aupair! Hun må helt sikkert jobbe masse! 🤣💤💤💤

Tenker at aupair sikkert passet godt i livet de hadde FØR corona. Piloten mye hjemmefra, fruen opptatt med diverse skjønnhetsbehandlinger, lunsj med venninner og annen luksus. Litt blogging. Ikke så glad i husarbeid og matlaging, barnet sover ikke om natten, skal bringes og hentes i barnehage. Aupairen avlaster og hjelper.

Sånn som det er NÅ må det jo være et mareritt! Herr og fru Pilot med barn hjemme på ubestemt tid, begge med en usikker økonomisk framtid og dyrt hus. Mye tyder på at den mildt sagt anstrengte tonen fra podcasten eksisterer også i hjemmet. Nå med et fremmed menneske i huset, som de skal ta hensyn til, lære norsk kultur, og betale lønn til. Hun skal med på sommerferie i båten. Greit at båten er stor, men når man kanskje ikke kan gå i land, ikke skal krangle, barnet vil ikke sove, man skal skal spise, dusje og LEVE der. Da blir det likevel trangt for fire mennesker!

Jeg ville syntes det var grusomt å ha aupair nå, hvis jeg var dem. 

Skrevet

Jeg liker ikke pilotfrue,hun er så opptatt av status,penger penger atter penger🤮🤮🤮🤮

• Liker 14
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. 

Sol, admin.

Skrevet

De vippene hadde jo ikke vokst 1 mm... dårlig reklame nok en gang

• Liker 9
Skrevet (endret)
På 4.4.2020 den 15.09, Finlay skrev:

Tenker at aupair sikkert passet godt i livet de hadde FØR corona. Piloten mye hjemmefra, fruen opptatt med diverse skjønnhetsbehandlinger, lunsj med venninner og annen luksus. Litt blogging. Ikke så glad i husarbeid og matlaging, barnet sover ikke om natten, skal bringes og hentes i barnehage. Aupairen avlaster og hjelper.

Sånn som det er NÅ må det jo være et mareritt! Herr og fru Pilot med barn hjemme på ubestemt tid, begge med en usikker økonomisk framtid og dyrt hus. Mye tyder på at den mildt sagt anstrengte tonen fra podcasten eksisterer også i hjemmet. Nå med et fremmed menneske i huset, som de skal ta hensyn til, lære norsk kultur, og betale lønn til. Hun skal med på sommerferie i båten. Greit at båten er stor, men når man kanskje ikke kan gå i land, ikke skal krangle, barnet vil ikke sove, man skal skal spise, dusje og LEVE der. Da blir det likevel trangt for fire mennesker!

Jeg ville syntes det var grusomt å ha aupair nå, hvis jeg var dem. 

Piloter generelt har et veldig utsatt yrke for tiden. Spesielt de i norwegian for de var jo også på konkursens rand før corona. Reiselivsbransjen ligger brakk og det vil nok ta lang tid å komme seg tilbake. 

Endret av Justlooking
Trykkleif
  • Liker 8
Skrevet

Er U permittert? 

• Liker 4
Gjest Tannbein
Skrevet (endret)
2 timer siden, reiseglad skrev:

Er U permittert? 

Ja det tror jeg at han er. Jeg hører på podcasten deres hver mandag og de sier at Ulrik er veldig mye hjemme nå pga coronakrisen og at de tidvis blir veldig lei av hverandre. De har jo alltid vært tydelige på at de trenger en del tid vekk fra hverandre 🙈 Han liker å dra og pusse på båten deres. De har også sagt at de har vært i kontakt med banken uten å gå nærmere inn på det og jeg regner med at de har bedt om avdragsfrihet på lånene sine. Det er veldig mange i Norge som har det tøft nå pga permittering og totalt endret økonomi. Trøsten må være at det er veldig mange som gjennomgår det samme nå 😔 Kanskje paret nå etter hvert lærer seg å bli litt mindre materialistiske og merke-kåte? Kanskje de lærer seg å lage mat og å vaske sitt eget tøy? Kanskje Julianne tar seg selv i nakken og begynner å produsere bedre innhold til bloggen? Nå er jo Ulrik mye hjemme og kan bidra også, nesten rart om de ikke gir bloggen er ærlig forsøk sammen? Finnes vel ikke mer lettjente penger enn der, selv med annonsetørken.

Jeg regner med at au pairen drar hjem så snart grensene åpnes igjen, for selv om både Julianne og Ulrik fremstår som bedagelige luksusdyr så må vel selv de skjønne at det er en utgift de ikke har råd til nå. Norwegian trues av konkurs og flytrafikk blir det vel neppe noe særlig av før om et års tid 😕

Jeg syns forresten at de vinner mye på å være ærlige i podden om at nå er det en veldig krevende tid for dem. For jeg føler med dem. Det er forferdelig ubehagelig når hovedforsørgeren plutselig står helt eller delvis uten inntekt og man ikke aner når man får jobbe igjen. Jeg ønsker den lille familien alt vel. De har nok bare godt av å bli røsket ut av Hollywood-livsstilen sin, voksne folk bør klare å lage middag, å vaske sitt eget tøy og passe sitt eget barn. Men jeg skjønner at de har det kjipt nå og jeg håper at det snart ordner seg for dem og for oss alle 🤞🤞

Endret av Tannbein
Skrevet
9 minutter siden, Tannbein skrev:

Ja det tror jeg at han er. Jeg hører på podcasten deres hver mandag og de sier at Ulrik er veldig mye hjemme nå pga coronakrisen og at de tidvis blir veldig lei av hverandre. De har jo alltid vært tydelige på at de trenger en del tid vekk fra hverandre 🙈 Han liker å dra og pusse på båten deres. De har også sagt at de har vært i kontakt med banken uten å gå nærmere inn på det og jeg regner med at de har bedt om avdragsfrihet på lånene sine. Det er veldig mange i Norge som har det tøft nå pga permittering og totalt endret økonomi. Trøsten må være at det er veldig mange som gjennomgår det samme nå 😔 Kanskje paret nå etter hvert lærer seg å bli litt mindre materialistiske og merke-kåte? Kanskje de lærer seg å lage mat og å vaske sitt eget tøy? Kanskje Julianne tar seg selv i nakken og begynner å produsere bedre innhold til bloggen? Nå er jo Ulrik mye hjemme og kan bidra også, nesten rart om de ikke gir bloggen er ærlig forsøk sammen? Finnes vel ikke mer lettjente penger enn der, selv med annonsetørken.

Jeg regner med at au pairen drar hjem så snart grensene åpnes igjen, for selv om både Julianne og Ulrik fremstår som bedagelige luksusdyr så må vel selv de skjønne at det er en utgift de ikke har råd til nå. Norwegian trues av konkurs og flytrafikk blir det vel neppe noe særlig av før om et års tid 😕

Jeg syns forresten at de vinner mye på å være ærlige i podden om at nå er det en veldig krevende tid for dem. For jeg føler med dem. Det er forferdelig ubehagelig når hovedforsørgeren plutselig står helt eller delvis uten inntekt og man ikke aner når man får jobbe igjen. Jeg ønsker den lille familien alt vel. De har nok bare godt av å bli røsket ut av Hollywood-livsstilen sin, voksne folk bør klare å lage middag, å vaske sitt eget tøy og passe sitt eget barn. Men jeg skjønner at de har det kjipt nå og jeg håper at det snart ordner seg for dem og for oss alle 🤞🤞

Siden Julianne reklamerer for vaskebyrået som henter skittentøyet, så tror jeg de får det gratis 

• Liker 12
Skrevet

Tipper slike byrå ikke har råd til gratis tjenester lengre, de får nok lite inntjening de også. 

• Liker 14
Skrevet
9 timer siden, Anne 69 skrev:

Siden Julianne reklamerer for vaskebyrået som henter skittentøyet, så tror jeg de får det gratis 

Gratis er vel en sannhet med modifikasjoner. De må skatte av det! 

• Liker 11
Skrevet
På 9.4.2020 den 23.43, Tannbein skrev:

Ulrik er vel ikke hovedforsørgeren? Det er vel bloggeren som tjener mest i huset der

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, Vidamarie skrev:

Ulrik er vel ikke hovedforsørgeren? Det er vel bloggeren som tjener mest i huset der

Riktig.

Skrevet

Helt sykt at en blogger tjener millioner av kr. Bare se på mamma til Michelle..Har aldri hatt en vanlig jobb, men tjener mange millioner 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Takk til pilotfrue som velger å vente med å sende barnet i bhg!! andre bloggere har jo nærmest nedtelling 

Endret av Pasha
  • Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Pasha skrev:

Takk til pilotfrue som velger med å sende barnet i bhg!! andre bloggere har jo nærmest nedtelling 

Hun har au pair til ungen, så skulle bare mangle

• Liker 38
Gjest Finlay
Skrevet
8 minutter siden, Pasha skrev:

Takk til pilotfrue som velger med å sende barnet i bhg!! andre bloggere har jo nærmest nedtelling 

Tipper det sitter et par i Sarpsborg som knapt klarer å vente!🤣

Jeg synes innlegget til Pilotfrue her er ett av hennes bedre faktisk.

Liker at hun nevner savnet av hverdagen hun i utgangspunktet ville ha ferie fra.

Synes det er fint at hun klarer å finne såpass mange positive følger av situasjonen, ikke alle som klarer å se det sånn, blogger eller ei.

Skrevet
Akkurat nå, Finlay skrev:

Tipper det sitter et par i Sarpsborg som knapt klarer å vente!🤣

Jeg synes innlegget til Pilotfrue her er ett av hennes bedre faktisk.

Liker at hun nevner savnet av hverdagen hun i utgangspunktet ville ha ferie fra.

Synes det er fint at hun klarer å finne såpass mange positive følger av situasjonen, ikke alle som klarer å se det sånn, blogger eller ei.

jepp..

de følger jo myndighetenes anbefaling de 😉

• Liker 2
Skrevet (endret)

slettet

Endret av Jafje
Skrevet

Det er tydelig at de er redde for å miste inntekt. Lenge siden hun har hatt så mange blogg innlegg på så kort tid. Ulrik sin jobb et vel ikke trygg i det hele tatt

• Liker 13
Gjest Tannbein
Skrevet
1 time siden, Pasha skrev:

jepp..

de følger jo myndighetenes anbefaling de 😉

Så lenge det gagner fotvbllfrueparet selv ja! De sender barna i barnehagen for det er jo myndighetenes anbefaling. På den annen side så tok de hver sin dag i Oslo sist uke, coronaens norske episenter, for trening, henting av hudpleieprodukter og et møte som var "konfidensielt" 😂 Så fotballfrueparet følger anbefalingene så lenge det gagner dem selv, ellers er alt lov foe dem, så lenge det ikke er eksplisitt forbudt 😊

Når det gjelder Pilotfrue Julianne så syns jeg det er flott at de avventer barnehage, jeg er veldig spent selv på hvordan korona-kurvene ser ut om 2-3 uker. I verste fall så blir det en kjempetopp pga at folk har slappet mye mer av med restriksjonene i påskeferien og pga barnehage- og skolestart. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...