MaleneSola Skrevet 12. oktober 2019 #8501 Skrevet 12. oktober 2019 Tipper hun har skrevet siste innlegg selv. 3
lenebu Skrevet 12. oktober 2019 #8502 Skrevet 12. oktober 2019 2 hours ago, MaleneSola said: Tipper hun har skrevet siste innlegg selv. Tviler på at hun hadde giddet å senke så mye tid i bloggen midt oppi den "travle hverdagen". Så gjetter på en snøblind fan hun så muligheten til å kopiere fra. 6
MaleficentAurora Skrevet 12. oktober 2019 #8503 Skrevet 12. oktober 2019 Akkurat nå, lenebu skrev: Tviler på at hun hadde giddet å senke så mye tid i bloggen midt oppi den "travle hverdagen". Så gjetter på en snøblind fan hun så muligheten til å kopiere fra. Akkurat samme tanke satt jeg selv med.. Man ser jo fort hvem som har skrevet inlegget eller ei. 8
Skrottefar Skrevet 12. oktober 2019 #8504 Skrevet 12. oktober 2019 Er visst veldig populært med forsvarstaler blant bloggere, så fort det kommer kritikk ang. innlegg som skaper debatt så kommer det innlegg med forklaringer 😎 9
EmVeeJee Skrevet 13. oktober 2019 #8505 Skrevet 13. oktober 2019 Men altså.... Mulig jeg har gått glipp av dette, men au pairen. J er "hjemmeværende", også Ulrik når han har friperioder. Ungen går i barnehage (full tid?) og skal da hentes av denne au pairen og hun skal være med ungen på ettermiddagen. Hva skal foreldrene gjøre....? Så vidt jeg husker fra barnehagetiden så er det ikke så sabla mange timer mellom henting i barnehage og legging. Eneste jeg kan komme på at gyldig grunn er jobb men det kan jo hun gjøre på dagtid? Den superviktige jobben hennes med pedikyr, spise ute og reklamere for dåseservietter. Jeg kan faktisk ikke fatte å begripe dette jeg. Hva får man unger for hvis man har null tid til de? Eneste tilfellene jeg kan forstå det er hvis J hadde jobbet turnus. (Jeg har selv vært alenemor i turnus og det var virkelig en kabal med barnevakt) 29
Tipitapa Skrevet 13. oktober 2019 #8506 Skrevet 13. oktober 2019 2 minutter siden, EmVeeJee skrev: Men altså.... Mulig jeg har gått glipp av dette, men au pairen. J er "hjemmeværende", også Ulrik når han har friperioder. Ungen går i barnehage (full tid?) og skal da hentes av denne au pairen og hun skal være med ungen på ettermiddagen. Hva skal foreldrene gjøre....? Så vidt jeg husker fra barnehagetiden så er det ikke så sabla mange timer mellom henting i barnehage og legging. Eneste jeg kan komme på at gyldig grunn er jobb men det kan jo hun gjøre på dagtid? Den superviktige jobben hennes med pedikyr, spise ute og reklamere for dåseservietter. Jeg kan faktisk ikke fatte å begripe dette jeg. Hva får man unger for hvis man har null tid til de? Eneste tilfellene jeg kan forstå det er hvis J hadde jobbet turnus. (Jeg har selv vært alenemor i turnus og det var virkelig en kabal med barnevakt) Det er fordi Julianne er en bortskjemt liten pike med en helt fjern virkelighetsoppfatning. Hun proklamerer i et av de nyeste blogginnleggene å ha jobbet veldig «hardt» for å ha kommet dit hun er i dag. Vi andre vet vel at det hjelper godt på vei å være heldig med stefaren... 27
Jordbærogfløte Skrevet 13. oktober 2019 #8507 Skrevet 13. oktober 2019 (endret) Huff! Får ikke akkurat lyst til å kjøpe den ansiktsmasken etter å ha sett bildene i det nyeste innlegget. Men Halloween nærmer seg så det er sikkert noen som biter på 😂. Endret 13. oktober 2019 av Jordbærogfløte 5
Sol Rampelyset Skrevet 13. oktober 2019 #8508 Skrevet 13. oktober 2019 Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og krenkende innlegg og svar til disse. Sol, admin.
Lopploella Skrevet 13. oktober 2019 #8509 Skrevet 13. oktober 2019 Hun kjører repeat på den svarte masken, må jeg si. 😑 8
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 13. oktober 2019 #8510 Skrevet 13. oktober 2019 10 timer siden, Tipitapa skrev: Det er fordi Julianne er en bortskjemt liten pike med en helt fjern virkelighetsoppfatning. Hun proklamerer i et av de nyeste blogginnleggene å ha jobbet veldig «hardt» for å ha kommet dit hun er i dag. Vi andre vet vel at det hjelper godt på vei å være heldig med stefaren... Eller pilotektemannen?
Moongirl Skrevet 13. oktober 2019 #8511 Skrevet 13. oktober 2019 Tror de romantiserer det å ha au-pair, akkurat sånn som de gjorde angående det å få barn... 31
Sol Rampelyset Skrevet 14. oktober 2019 #8512 Skrevet 14. oktober 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Gjest O.G. Skrevet 15. oktober 2019 #8513 Skrevet 15. oktober 2019 På 13.10.2019 den 23.38, Moongirl skrev: Tror de romantiserer det å ha au-pair, akkurat sånn som de gjorde angående det å få barn... Å ha tjenestepike er status, må vite.
Klink Skrevet 15. oktober 2019 #8514 Skrevet 15. oktober 2019 På 12.10.2019 den 21.13, Skrottefar skrev: Er visst veldig populært med forsvarstaler blant bloggere, så fort det kommer kritikk ang. innlegg som skaper debatt så kommer det innlegg med forklaringer 😎 Selvfølgelig vil man forklare seg når noen kommer med kritikk og beskyldninger. Hva er galt med det? Skal de bare ta i mot og legge seg flat hele tiden? Da må man jammen godta mye ufortjent dritt.
Klink Skrevet 15. oktober 2019 #8515 Skrevet 15. oktober 2019 (endret) På 13.10.2019 den 22.06, lillesnøfnugg skrev: Eller pilotektemannen? Hva vet vi om hvor hardt hun har jobbet? Og gjør det noe om hun er heldig og er oppvokst med folk som har penger? Eller er sammen med en mann som har penger? Da er hun vel bare heldig da. Sånn er livet. Hadde jeg en mann med mye penger skulle jeg nytt godene ved det jeg 😊 Endret 15. oktober 2019 av Klink 4
Gjest spaniasol Skrevet 15. oktober 2019 #8516 Skrevet 15. oktober 2019 En kvinne som gifter seg med en mann kun for pengenes skyld fortjener hver krone. (jungelord fra Spaniasol) 😇
TulleJenny Skrevet 15. oktober 2019 #8517 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg begynner å lure litt på om hun lager spørsmålene til ukens spørsmål selv. 😬 25
Oppland Skrevet 15. oktober 2019 #8518 Skrevet 15. oktober 2019 (endret) 19 minutter siden, TulleJenny skrev: Jeg begynner å lure litt på om hun lager spørsmålene til ukens spørsmål selv. 😬 Det har jeg også lurt på, men ikke bare Pilotfrue, lurer på om flere av bloggerne lager noen av spørsmålene selv. 🤔 Endret 15. oktober 2019 av Oppland 17
Nomaden Skrevet 15. oktober 2019 #8519 Skrevet 15. oktober 2019 1 time siden, Oppland skrev: Det har jeg også lurt på, men ikke bare Pilotfrue, lurer på om flere av bloggerne lager noen av spørsmålene selv. 🤔 Ja, for hvem er det som spør hver eneste bidige uke om "hvordan hun har det" ? 20
smalls Skrevet 15. oktober 2019 #8520 Skrevet 15. oktober 2019 (endret) 18 timer siden, Oppland skrev: Det har jeg også lurt på, men ikke bare Pilotfrue, lurer på om flere av bloggerne lager noen av spørsmålene selv. 🤔 Jeg tror de dikter opp noen av spørsmålene selv Endret 16. oktober 2019 av smalls 18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå