Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Gazpacho skrev:

Jeg lurer på den generelle hygienen til disse bloggerne som må ha med seg intimvaskservietter og intimparfyme i veskene sine. Dusjer de ikke regelmessig slik som oss andre?

De har nok ikke tid, de er jo såååå travle! Alt det en blogger må gjøre, stakkarene... 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gazpacho
4 minutter siden, DianaV skrev:

De har nok ikke tid, de er jo såååå travle! Alt det en blogger må gjøre, stakkarene... 

Ja Julianne avslørte jo at en hektisk arbeidsdag innebar manikyr, pedikyr, trening og å levere inn en bil for å skifte dekk 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gazpacho skrev:

Jeg lurer på den generelle hygienen til disse bloggerne som må ha med seg intimvaskservietter og intimparfyme i veskene sine. Dusjer de ikke regelmessig slik som oss andre?

...for ikke å snakke om at de må stå opp på natta for å fjerne hard hud på føttene 😅

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Gazpacho skrev:

Ja Julianne avslørte jo at en hektisk arbeidsdag innebar manikyr, pedikyr, trening og å levere inn en bil for å skifte dekk 😂😂

Det kan vel være hektisk det. Levere sønn i barnehagen, pedikyr kl 9 - manikyr kl 10-levere bil kl halv 11-lunsj med venninne kl 12- hente bil kl 1- jobb oppdrag kl 2- hente sønn i barnehagen kl halv 4. Reise hjem, lage middag osvosv. 

Jeg mener ikke at tingene hun gjør er slitsomme, men det kan da være travelt likevel. Mye på planen liksom. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Paradisio skrev:

Da har fru flypilot begynt å reklamere for dåseservietter på instakontoen, hun mener nemlig at vi mødre ikke tar vare på oss selv hvis vi ikke går med en sånn pakke i veska til enhver tid.

Det er ikke det jeg reagerer mest på. Jeg reagerer på at hun legger til at hvis ikke, så kan man ikke ta vare på andre, eller være en god mor.

Med andre ord (når man plukker det fra hverandre): Kjøper du ikke ACO servietter, kan du ikke ta vare deg selv og ikke på barna dine heller.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er hun helt nede på 10. plass ser jeg, så nå kommer det snart en tvetydig overskrift som gjør folk nysgjerrig nok til å klikke.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, vintage skrev:

Men nå er hun helt nede på 10. plass ser jeg, så nå kommer det snart en tvetydig overskrift som gjør folk nysgjerrig nok til å klikke.

Ja, hun tenker nok som det knaker nå..🙄

Endret av Moongirl
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klink skrev:

Det kan vel være hektisk det. Levere sønn i barnehagen, pedikyr kl 9 - manikyr kl 10-levere bil kl halv 11-lunsj med venninne kl 12- hente bil kl 1- jobb oppdrag kl 2- hente sønn i barnehagen kl halv 4. Reise hjem, lage middag osvosv. 

Jeg mener ikke at tingene hun gjør er slitsomme, men det kan da være travelt likevel. Mye på planen liksom. 

Hektisk? Pedikyr, manikyr, lunsj med venninne er vel strengtatt ikke noe hun MÅ gjøre? Hvis det er så forbaskende travelt å stelle seg selv så kan hun faktisk dråppe en av delene.. Hvis man skal sammenligne at folk jobber så er jo det vi andre faktisk bare må gjøre! Kan ikke sammenligne hennes «travle» dager med vi som faktisk jobber og iallefall ikke har tid tid pedikyr og manikyr! Håper bloggen snart går i vasken så hun også får kjenne litt på hva faktisk en travel dag er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
3 timer siden, Klink skrev:

Både manikyr, pedikyr, trening og venninnelunsj ses på som ren luksus for oss vanlige dødelige med småbarn. Det er bare ikke mulig at det å ligge i en lenestol mens hender masseres og negler lakkeres kan påstås å være hektisk arbeid? "De hektiske arbeidsdagene hennes" består tross alt av ting vi andre drømmer om å få lov til å gjøre på fritiden :PJeg hadde aldri hatt samvittighet til å la en ett-åring ha 40 timer lange barnehageuker mens jeg selv drakk kaffe latte med venninner og så tv-serier på Netflix. Jeg syns det rett og slett er litt krise om de får enda et barn som skal oppdras med au pair og iPad, jamfør ønsket hennes om å få et barn til om 1-2 år...

Endret av Gazpacho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gazpacho skrev:

Å gid, så hektisk da gitt :rolleyes:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gazpacho skrev:

Nei, selvfølgelig gjør de ikke det. Hva skal man med en ordentlig dusj når man har disse fantastiske dåseserviettene tilgjengelig? 💁🏻‍♀️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, vintage skrev:

Jurene har hun brukt opp som clickbait, så blir nok et nakenbilde av rumpa eller noe som vi har i vente nå🙊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gazpacho skrev:

Både manikyr, pedikyr, trening og venninnelunsj ses på som ren luksus for oss vanlige dødelige med småbarn. Det er bare ikke mulig at det å ligge i en lenestol mens hender masseres og negler lakkeres kan påstås å være hektisk arbeid? "De hektiske arbeidsdagene hennes" består tross alt av ting vi andre drømmer om å få lov til å gjøre på fritiden :PJeg hadde aldri hatt samvittighet til å la en ett-åring ha 40 timer lange barnehageuker mens jeg selv drakk kaffe latte med venninner og så tv-serier på Netflix. Jeg syns det rett og slett er litt krise om de får enda et barn som skal oppdras med au pair og iPad, jamfør ønsket hennes om å få et barn til om 1-2 år...

3 timer siden, Jeey skrev:

Hektisk? Pedikyr, manikyr, lunsj med venninne er vel strengtatt ikke noe hun MÅ gjøre? Hvis det er så forbaskende travelt å stelle seg selv så kan hun faktisk dråppe en av delene.. Hvis man skal sammenligne at folk jobber så er jo det vi andre faktisk bare må gjøre! Kan ikke sammenligne hennes «travle» dager med vi som faktisk jobber og iallefall ikke har tid tid pedikyr og manikyr! Håper bloggen snart går i vasken så hun også får kjenne litt på hva faktisk en travel dag er!!

Altså dagen kan da vel være travel selv om den er fylt opp med avtaler du gleder deg til? Forskjell på slitsom arbeidsdag og at dagen er travel. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Klink skrev:

Altså dagen kan da vel være travel selv om den er fylt opp med avtaler du gleder deg til? Forskjell på slitsom arbeidsdag og at dagen er travel. 

Men hvis man har det så "travelt", kan man jo spre avtalene ut over uka. F.eks mani/pedi på mandag, venninnelunsj på tirsdag, og dekkskift på onsdag. Slik andre folk med ekte jobb må gjøre for å rekke alt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Era Vulgaris skrev:

Men hvis man har det så "travelt", kan man jo spre avtalene ut over uka. F.eks mani/pedi på mandag, venninnelunsj på tirsdag, og dekkskift på onsdag. Slik andre folk med ekte jobb må gjøre for å rekke alt. 

Men kan vel hende det er andre ting resten av uka da? 

Og det går da vel an å si at dagen er travel uten at det trenger bety noe annet. I morgen har jeg mye og gjøre. Punktum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Milio skrev:

Det er ikke det jeg reagerer mest på. Jeg reagerer på at hun legger til at hvis ikke, så kan man ikke ta vare på andre, eller være en god mor.

Med andre ord (når man plukker det fra hverandre): Kjøper du ikke ACO servietter, kan du ikke ta vare deg selv og ikke på barna dine heller.

Enig i at reklamen var latterlig. Men hun sier ikke at man ikke kan være en god mor om en ikke bruker serviettene. Hun sier at man må ta vare på seg selv så man kan være en god mor. Hun sier ikke at det ene og alene er de serviettene som gjør at man tar vare på seg selv. 

(skal det først kverulere skal jammen jeg også) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, Klink skrev:

Men kan vel hende det er andre ting resten av uka da? 

Og det går da vel an å si at dagen er travel uten at det trenger bety noe annet. I morgen har jeg mye og gjøre. Punktum. 

Da hadde hun nok ramset opp det også.

Har du betalt for å forsvare henne, eller?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Klink skrev:

Enig i at reklamen var latterlig. Men hun sier ikke at man ikke kan være en god mor om en ikke bruker serviettene. Hun sier at man må ta vare på seg selv så man kan være en god mor. Hun sier ikke at det ene og alene er de serviettene som gjør at man tar vare på seg selv. 

(skal det først kverulere skal jammen jeg også) 

Hun sier ikke det nei, men hun hentyder til at man er en ræva mor hvis man ikke løper rundt med dåseservietter. Hele ordleggingen hennes er feil i den reklamen. Skal hun i det hele tatt nå ut til potensielle kjøpere så får hun si noe bedre som appellerer til de som ser storien.

Endret av Paradisio
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Da hadde hun nok ramset opp det også.

Har du betalt for å forsvare henne, eller?

Jepp. Får 1500 kr hvert innlegg jeg skriver noe fint om henne eller forsvarer henne. 🎉🎉

Noen her får vel enda bedre betalt for å finne smålige ting å kritisere andre for. 

Endret av Klink
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...