Gankeakar Skrevet 4. mai 2017 #821 Skrevet 4. mai 2017 11 timer siden, Pås skrev: He he, stort sett alle bloggere irriterer meg, ikke bare pilotfruen! De er stort sett mennesker med alt for mye fritid som tror fol flest synes det er kjekt å lese om at de har vært hos frisør/negledesigner/ leppefyller! Hva da med de som irriterer seg over bloggerne og skriver side opp og side ned om dem? Er de stort sett mennesker med alt for mye fritid som tror folk flest synes det er kjekt å lese om at de irriterer seg over bloggere? 10
Gjest xx girl xx Skrevet 5. mai 2017 #822 Skrevet 5. mai 2017 Jeg har likt denne bloggen. Helt til nå... For det første kan jeg ikke forstå, hvorfor ene kommentaren min ikke ble publisert! (Bio-oil). Og for det andre kommer det jevnlig innlegg om hvor mye lesere spekulerer osv. Hva venter hun da? Hun har lagt opp til alt selv. Er det rart folk spekulerer når hun legger ut annonse om strekkmerke olje rett etter ett ivf forsøk? Min oppfatning er at en del bloggere fraskriver seg alt ansvar. Fy den som mener noe annet...
Ultiva Skrevet 5. mai 2017 #823 Skrevet 5. mai 2017 (endret) 7 timer siden, xx girl xx skrev: Jeg har likt denne bloggen. Helt til nå... For det første kan jeg ikke forstå, hvorfor ene kommentaren min ikke ble publisert! (Bio-oil). Og for det andre kommer det jevnlig innlegg om hvor mye lesere spekulerer osv. Hva venter hun da? Hun har lagt opp til alt selv. Er det rart folk spekulerer når hun legger ut annonse om strekkmerke olje rett etter ett ivf forsøk? Min oppfatning er at en del bloggere fraskriver seg alt ansvar. Fy den som mener noe annet... Jeg skal innrømme at jeg også syntes dette var en lettbeint og fin blogg å lese før. Hun minnet meg litt om meg selv for ti år siden, minus fillers og extensions. Men den siste tiden har det vært mer tappende enn givende å lese. Hun har dessverre blitt mer arrogant jo høyere opp hun har kommet på listen, og det vimsete ungdommelige har blitt erstattet med stadig mer reklame, selvhøytidelighet og en snikende aversjon mot mange av leserne. Endret 5. mai 2017 av Ultiva 26
Gjest xx girl xx Skrevet 5. mai 2017 #824 Skrevet 5. mai 2017 37 minutter siden, Ultiva skrev: Jeg skal innrømme at jeg også syntes dette var en lettbeint og fin blogg å lese før. Hun minnet meg litt om meg selv for ti år siden. Men den siste tiden har det vært mer tappende enn givende å lese. Hun har dessverre blitt mer arrogant jo høyere opp hun har kommet på listen, og det vimsete ungdommelige har blitt erstattet med stadig mer reklame og en snikende aversjon mot mange av leserne. Enig!
Gjest Squill Skrevet 5. mai 2017 #825 Skrevet 5. mai 2017 Jeg har fått den samme aversjonen mot Pilotfrue som jeg hadde mot ønskemamma da hun var på sitt verste i julekalenderen hun kjørte som handlet om hvorvidt hun var gravid eller ikke. Litt sånne tabloidtendenser: "sjekk om fosteret lever i morgen- kjøp bio oil i dag!" Å ha bloggen som jobb er én ting, men å bruke sitt barns ufødte liv som underholdning og for å få penger- det fatter jeg bare ikke at noen har samvittighet til. Det er en grunnholdning overfor sitt eget barn som jeg aldri vil respektere. Misforstå meg rett- det er helt kurant at hun ønsker å velge selv når hun vil dele nyhetene. Det er en tøff og vanskelig prosess, og jeg skjønner meeeget godt at hun ønsker å trå varsomt. Men derfra til det klikklureriet med "nå har vi bestemt oss", "nå skal dere få vite" kun for å sette inn annonser og håve inn, det viser lite respekt for leserne.
Jolanda Skrevet 5. mai 2017 #826 Skrevet 5. mai 2017 Jeg er helt for at de skal dele det de ønsker og når de ønsker det men jeg synes det er ufint å flere ganger skrive "nå skal dere snart få vite det" og bare fortsette å dra det ut. 18
qtpi Skrevet 5. mai 2017 #827 Skrevet 5. mai 2017 Nå har de oppdatert på instagram. Gikk ikke denne gangen heller. 5
Gjest Gia_ Skrevet 5. mai 2017 #828 Skrevet 5. mai 2017 Triste saker.. håper det funker for de veldig snart!
Riskrem Skrevet 5. mai 2017 #829 Skrevet 5. mai 2017 Nooooo 😭 Så trist. Trodde virkelig hun var gravid denne gangen! 3
Ultiva Skrevet 5. mai 2017 #830 Skrevet 5. mai 2017 (endret) Uff dette var triste nyheter for paret 😔 https://imgur.com/YfvLdL8 Endret 5. mai 2017 av Ultiva 2
Gjest Dragoste Skrevet 5. mai 2017 #831 Skrevet 5. mai 2017 Oj, da tok jeg feil gitt! Hun virker mye sterkere denne gangen, mulig fordi hun har vært igjennom det før. Jeg synes hun gjør rett med å holde mere informasjon for seg så de kan fordøye hele greia, men håper hun holder innsetting og test-dato for seg selv neste gang. Om hun vil vente med å fortelle ting så gjør hun det så mye enklere for seg selv med å ikke fortelle datoer.
Gjest xx girl xx Skrevet 5. mai 2017 #832 Skrevet 5. mai 2017 9 minutter siden, Dragoste skrev: Oj, da tok jeg feil gitt! Hun virker mye sterkere denne gangen, mulig fordi hun har vært igjennom det før. Jeg synes hun gjør rett med å holde mere informasjon for seg så de kan fordøye hele greia, men håper hun holder innsetting og test-dato for seg selv neste gang. Om hun vil vente med å fortelle ting så gjør hun det så mye enklere for seg selv med å ikke fortelle datoer. Det tror jeg er lurt. Og som noen nevnte tidligere i tråden. Så kan hun skrive innleggene. Men vente noen uker med å publisere de. Veldig trist at det ikke gikk!
Puny Skrevet 5. mai 2017 Forfatter #833 Skrevet 5. mai 2017 Veldig trist at det ikke gikk denne gangen heller. Er det sånn at det er lavere sannsynlighet for at det skal gå når man har hatt flere mislykkede forsøk?
Gjest Dragoste Skrevet 5. mai 2017 #834 Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, xx girl xx skrev: Det tror jeg er lurt. Og som noen nevnte tidligere i tråden. Så kan hun skrive innleggene. Men vente noen uker med å publisere de. Veldig trist at det ikke gikk! Jepp, det hadde vært en smart ting å gjøre. Veldig trist at det ikke gikk, føler med henne. Synes litt synd på henne for at hun får så mye kritikk for annonsene osv. hun legger ut nå i prøve-tiden, i en så sårbar periode hun er i.. Samtidig som hun legger opp for det litt selv. Uansett, krysser fingrene for at det går neste gang!
Gjest Dragoste Skrevet 5. mai 2017 #835 Skrevet 5. mai 2017 4 minutter siden, Puny skrev: Veldig trist at det ikke gikk denne gangen heller. Er det sånn at det er lavere sannsynlighet for at det skal gå når man har hatt flere mislykkede forsøk? Hun ble jo gravid på andre forsøk, så tror ikke sannsynligheten er noe lavere.
Puny Skrevet 5. mai 2017 Forfatter #836 Skrevet 5. mai 2017 18 minutter siden, Dragoste skrev: Hun ble jo gravid på andre forsøk, så tror ikke sannsynligheten er noe lavere. Så bra! Liker at jeg lærer litt om ivf av bloggen hennes. Det er noe jeg kan lite om fra før av og gjør at bloggen for øyeblikket skiller seg litt ut fra andre rosabloggere. Håper virkelig det går for dem neste gang... 5
missblogg Skrevet 5. mai 2017 #837 Skrevet 5. mai 2017 Ble oppriktig lei meg på deres vegne! Leser ikke bloggen hennes fast, men håper de får drømmen sin oppfylt og at de får en graviditet og baby ved neste forsøk <3 4
Gjest xx girl xx Skrevet 5. mai 2017 #838 Skrevet 5. mai 2017 2 timer siden, Dragoste skrev: Jepp, det hadde vært en smart ting å gjøre. Veldig trist at det ikke gikk, føler med henne. Synes litt synd på henne for at hun får så mye kritikk for annonsene osv. hun legger ut nå i prøve-tiden, i en så sårbar periode hun er i.. Samtidig som hun legger opp for det litt selv. Uansett, krysser fingrene for at det går neste gang! Men hun har jo lagt opp til det selv. Hun annonserer jo for et typisk gravid produkt. Så klart tror de fleste at hun er gravid da.
Fortunatus Skrevet 9. mai 2017 #840 Skrevet 9. mai 2017 Skal gjennom ivf selv til høsten og får veldig vondt av pilotfrue og mannen. Jeg gir selv opp håpet om at vi skal bli gravide spesielt når jeg ser andre slitere i ivf-gamet. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå