Gjest Sirkustjukk Skrevet 2. mai 2017 #801 Skrevet 2. mai 2017 For nesten håpe hun valgte å svare slik på spørsmålet kun for å få litt fres over kommentarfeltet igjen ellers er hun latterlig hårsår!
Kollontaj Skrevet 2. mai 2017 #802 Skrevet 2. mai 2017 30 minutter siden, pøbelsara skrev: Seriøst? Hun KAN ikke være så tett? Hun tenkte vel at Nettavisen ønsket å sponse en hjemmeværende pilotfrue på vestkanten? Sånn bare for å være snille? Neida, jeg tror hun prøver seg på en liten bløff, tidligere har hun vel skrevet ganske utførlig om hvordan inntekter genereres. 8
Susanne Skrevet 2. mai 2017 #803 Skrevet 2. mai 2017 Hun har kommet med en del uheldige uttalelser den siste tiden (har ikke fulgt henne tidligere - så har ingen belegg for å vite om det er nyoppstått eller "sånn hun er"). Jeg får inntrykk av at det mangler en del ydmykhet hos henne 14
marthes Skrevet 2. mai 2017 #804 Skrevet 2. mai 2017 Tror det er en kombinasjon av at hun ikke forstår og at hun vil ligge på topp på lista. Når hun ikke poster bilder av seg selv skrevende i en stol (ja Fru pilot du vet sånt selger og er ikke redd for å selge det heller!) så må hun komme med noe annet... (jeg unner alle barn som vil ha barn, det er måten hun velger å "selge seg selv på" jeg snakker om). 16
hubbadamen Skrevet 2. mai 2017 #805 Skrevet 2. mai 2017 Kjenner jeg er litt bekymra for om hun har mistet igjen. Forrige gang hadde hun også en kort bloggpsuse i forbindelse med aborten. Huff, ikke noe hyggelig å lure på 🙁.
Susanne Skrevet 2. mai 2017 #806 Skrevet 2. mai 2017 Hun har skrevet et innlegg nå nettopp der hun sier at svaret på om de er blitt gravide eller ikke kommer i løpet av uken. Håper det er en positiv test - må være fryktelig tungt å stå midt i en slik prosess
smalls Skrevet 3. mai 2017 #807 Skrevet 3. mai 2017 Hun er lik de fleste toppbloggere. Gjør alt for å holde seg på topp. At hun sier det kommer svare i løpet av uka om hun er gravid eller ikke er veldig typisk. For da kommer folk til å klikke seg daglig inn på bloggen av ren nysgjerrighet. Så kommer sikkert ikke svare før på søndag. Synes hun virkelig har brukt dette prøvings greiene lenge nå for å holde seg på topp. Så blir jeg litt matt over måten hun kan svare leserne sine på. Uten lesere kunne hun ikke levd av bloggen! Jeg håper dog hun er blitt gravid og ikke må gå igjennom en spontanabort igjen. Det unner jeg henne ikke. 22
lenebu Skrevet 3. mai 2017 #808 Skrevet 3. mai 2017 13 timer siden, Sirkustjukk skrev: For nesten håpe hun valgte å svare slik på spørsmålet kun for å få litt fres over kommentarfeltet igjen ellers er hun latterlig hårsår! Hun lever i en veldig rar verden, der det at noen mente at hun uttrykket seg på en nedlatende måte hauses opp som "så mye drama", som hun nå har "fått nok" av og må "legge bak seg". Tror hun mangler ting å skrive om nå som hun ikke kan skrive om prøverørsprosessen og resultatene. 13
Ultiva Skrevet 3. mai 2017 #809 Skrevet 3. mai 2017 1 minutt siden, lenebu skrev: Hun lever i en veldig rar verden, der det at noen mente at hun uttrykket seg på en nedlatende måte hauses opp som "så mye drama", som hun nå har "fått nok" av og må "legge bak seg". Tror hun mangler ting å skrive om nå som hun ikke kan skrive om prøverørsprosessen og resultatene. Jeg syns hun fremstår som overfølsom og nærtagende, noe som trolig har å gjøre med at hun har vært gjennom flere hormonbehandlinger de siste månedene. Strengt talt så har hun jo heller ikke så mye å fylle livet sitt med, annet enn hunder og skjønnhetsbehandlinger. Når verden er liten så føles små irritasjoner fort som store problemer, hvert fall når hormonene løper løpsk. Det kommer nok til å gå seg til. 22
miagunda Skrevet 3. mai 2017 #810 Skrevet 3. mai 2017 14 timer siden, Susanne skrev: Hun har skrevet et innlegg nå nettopp der hun sier at svaret på om de er blitt gravide eller ikke kommer i løpet av uken. Håper det er en positiv test - må være fryktelig tungt å stå midt i en slik prosess Fryktelig tungt å grave seg til klikk på den måten... 6
Ella1 Skrevet 3. mai 2017 #811 Skrevet 3. mai 2017 På det siste bildet på Instagram fra vennemiddagen i går holder hun en blomsterbukett. Kanskje hun har fått den for at hun er gravid eller er det for at hun nettopp har hatt bursdag? Krysser fingrene for det første 2
Gjest xx girl xx Skrevet 3. mai 2017 #812 Skrevet 3. mai 2017 (endret) Ref innlegget om bio-oil er hun nok gravid. Det kommer stadige hint. Endret 3. mai 2017 av xx girl xx Skriveleif
JJBU Skrevet 3. mai 2017 #814 Skrevet 3. mai 2017 Etter hun i går la ut at hun skulle publisere utfallet i løpet av uka (vil tro dette gir mange klikk daglig) kommer det selvfølgelig en annonse i dag 😂💰💰 Det klirrer i pengekassen 17
Akj Skrevet 3. mai 2017 #815 Skrevet 3. mai 2017 1 time siden, JJBU skrev: Etter hun i går la ut at hun skulle publisere utfallet i løpet av uka (vil tro dette gir mange klikk daglig) kommer det selvfølgelig en annonse i dag 😂💰💰 Det klirrer i pengekassen Hun har jo sagt at nyheten legges ut først på Instagram så om folk klikker seg inn oftere nå så mangler logikken litt hos dem.. 🤔 7
Gjest xx girl xx Skrevet 3. mai 2017 #816 Skrevet 3. mai 2017 Jeg postet en litt kritisk kommentar til produktet bio-oil. Ser ikke ut til at den blir publisert. Hvis den ikke blir det, blir jeg faktisk skuffa. For trodde hun publiserte de fleste kommentarer.
lenebu Skrevet 3. mai 2017 #817 Skrevet 3. mai 2017 (endret) For bare et par dager siden skrev hun at hun kun reklamerer for produkter hun har brukt selv og dermed kan gå god for (http://pilotfrue.blogg.no/1493575704_ukens_sprsml.html). I dag reklamerer hun for et produkt hun sier hun har brukt for første gang i dag (http://pilotfrue.blogg.no/1493819848_oljen_alle_snakker_om.html). Jeg vet ikke med pilotfruen, men jeg må benytte et hudpleieprodukt i mer enn én time før jeg vet om det gir ønsket effekt, og i dette tilfellet er ønsket effekt å forebygge strekkmerker. Hun skriver til og med selv at produktet må brukes i minst tre måneder før det gir resultater. At den har god lukt er ikke ensbetydende med at det har effekten det lover, og at hun dermed kan "gå god" for det per egen definisjon av hvilke produkter hun reklamerer for. Endret 29. september 2017 av lenebu Klarifisering 12
Pås Skrevet 3. mai 2017 #818 Skrevet 3. mai 2017 Jeg venter på at noen skal skrive det her jeg, at hun er gravid altså! Da slipper jeg å gå inn og lese nevrotiske innlegg eller reklame for fake-bunader som hun gjorde sist... jeg unner henne virkelig å bli gravid altså, men tanken på hvor mye hun tjener på annonsene de dagene fansen går rundt og venter på en gladmelding gjør meg ... finner ikke ordet! 20
naivsuper Skrevet 3. mai 2017 #819 Skrevet 3. mai 2017 44 minutter siden, Pås skrev: Jeg venter på at noen skal skrive det her jeg, at hun er gravid altså! Da slipper jeg å gå inn og lese nevrotiske innlegg eller reklame for fake-bunader som hun gjorde sist... jeg unner henne virkelig å bli gravid altså, men tanken på hvor mye hun tjener på annonsene de dagene fansen går rundt og venter på en gladmelding gjør meg ... finner ikke ordet! Det blir helt sikkert skrevet her når hun er gravid. Skjønner ikke hvorfor du faktisk gidder og gå inn å lese de nevrotiske innleggene. Er det fælt for deg å ikke få vite det med en gang det publiseres? Kan du ikke bare slappe av litt? Ta deg en is eller noe? Selv slutta jeg å følge dama for lenge siden, og må få si at "jeg har tatt tiden tilbake" i ekte blogger stil. Freia burde sponse meg. Det virker som om pilotfruen er en dame som irriterer deg og det er derfor du skal sette deg ned og filosofere litt over dagens spørsmål "hvorfor er jeg hakka nødt til å få vite om en ukjent dame som irriterer meg er gravid eller ei"???? Mener ikke å være spydig mot deg, ta det med humor. Det jeg mener er at folk generelt burde slutte å lese blogger hvis den bloggeren gjør/sier ting som irriterer deg. Det blir jo nesten som å gå på besøk til noen man ikke liker. Why? 13
Pås Skrevet 3. mai 2017 #820 Skrevet 3. mai 2017 15 minutter siden, naivsuper skrev: Det blir helt sikkert skrevet her når hun er gravid. Skjønner ikke hvorfor du faktisk gidder og gå inn å lese de nevrotiske innleggene. Er det fælt for deg å ikke få vite det med en gang det publiseres? Kan du ikke bare slappe av litt? Ta deg en is eller noe? Selv slutta jeg å følge dama for lenge siden, og må få si at "jeg har tatt tiden tilbake" i ekte blogger stil. Freia burde sponse meg. Det virker som om pilotfruen er en dame som irriterer deg og det er derfor du skal sette deg ned og filosofere litt over dagens spørsmål "hvorfor er jeg hakka nødt til å få vite om en ukjent dame som irriterer meg er gravid eller ei"???? Mener ikke å være spydig mot deg, ta det med humor. Det jeg mener er at folk generelt burde slutte å lese blogger hvis den bloggeren gjør/sier ting som irriterer deg. Det blir jo nesten som å gå på besøk til noen man ikke liker. Why? He he, stort sett alle bloggere irriterer meg, ikke bare pilotfruen! De er stort sett mennesker med alt for mye fritid som tror fol flest synes det er kjekt å lese om at de har vært hos frisør/negledesigner/ leppefyller! Pilotfruen er kanskje den eneste som vekker mer enn bare irritasjon, hun vekker også min medfølelse i sin iver etter å bli gravid... 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå