skruf Skrevet 29. april 2017 #781 Del Skrevet 29. april 2017 2 minutter siden, neiognei skrev: Hva om de bare venter fordi at de er redd for å miste? Alt handler ikke om penger. Kan hende de venter for de vil ikke jinxe noe. Er vel rundt uke 7 man skal på ultralyd når det er prøverør, så mtp at de gikk så tidlig ut forrige gang med å fortelle om graviditeten (med ballonger og det hele i både vg og dagbladet) at de nå avventer til etter den ultralyden. Hadde jeg gjort iallefall. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 29. april 2017 #782 Del Skrevet 29. april 2017 32 minutter siden, neiognei skrev: Hva om de bare venter fordi at de er redd for å miste? Alt handler ikke om penger. Enig. Når vi vet hva som skjedde sist, skulle en tro folk kunne ha bittelitt forståelse for at de kanskje vil vente litt med å dele nyheten denne gangen. Snakk om å tillegge folk de verst tenkelige motiver når det finnes en annen, vel så sannsynlig, forklaring som handler om menneskelig sårbarhet og usikkerhet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 29. april 2017 #783 Del Skrevet 29. april 2017 Når man vet hva som skjedde sist skulle man tro at de holdt kjeft om hele opplegget! 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 29. april 2017 #784 Del Skrevet 29. april 2017 8 minutter siden, Bloggleseren skrev: Enig. Når vi vet hva som skjedde sist, skulle en tro folk kunne ha bittelitt forståelse for at de kanskje vil vente litt med å dele nyheten denne gangen. Snakk om å tillegge folk de verst tenkelige motiver når det finnes en annen, vel så sannsynlig, forklaring som handler om menneskelig sårbarhet og usikkerhet. Jo, jeg er helt enig i dette i utgangspunktet, men når Pilotfrueparet faktisk har gitt dato for innsett osv er det jo åpenbart at de legger opp til at folk skal klikke seg inn. Hadde de ville holdt det privat hadde de holdt alt privat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missblogg Skrevet 29. april 2017 #785 Del Skrevet 29. april 2017 (endret) Akkurat med dette, så tror jeg ikke det handler 100% om klikk/penger. Selv om det selvfølgelig er en effekt som kommer. Hun bestemte seg for å dele innsett og alt fordi det føltes rett der og da, men sa at når det kom til å dele om hun ble gravid eller ikke så kom det an på resultat og når det føltes rett. Så hun har jo aldri sagt at dette skal hun også dele med en gang - heller tvert i mot har hun nevnt flere ganger at det kommer når de er klare. I dag skriver hun at de er snart klare for å dele. Skjønner godt at de tar noen dager for å fordøye positivt eller negativt svar, dele dette med de nærmeste, og kanskje vente litt lenger med tanke på hvordan det gikk sist? Nå er det mye disse to gjør jeg reagerer på, men hun lovet jo aldri denne gang at resultatet kom ut til leserne med en gang. Endret 29. april 2017 av missblogg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 29. april 2017 #786 Del Skrevet 29. april 2017 1 time siden, Aintnofun skrev: Tror du virkelig at hun kun får et barn for pengenes skyld? Det for være grenser. Det er for faen ikke uvanlig å ville ha barn i den alderen. Ærlig talt altså.. Aldri sagt at de får ett barn for penger. De melker prosessen for penger. Ærlig talt altså... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 29. april 2017 #787 Del Skrevet 29. april 2017 Beklager - men er livet virkelig så nitrist at man sitter her og hauser seg opp over manglende oppdatering rundt tredje forsøk? Vel vitende om at det ble mageplask begge de forrige gangene? At bloggere lever av klikk vet dere alle. Merkelig at samtlige av dere er blodfans av andre bloggere, men slakter Julianne. Jeg syns man kan være kritiske til blogging generelt. Å tjene penger på å utlevere seg selv. Vi har bloggere som bruker bloggen for å utlevere ekskjærester, abort, har rene selfiebonanzaen i begravelser og konstant utleverer barna i private situasjoner. Bloggere som får huet og ræva sponset som de ønsker, samtidig som de gjentatte ganger bryter reglene. Jeg har sett samtlige av dere forsvare Sraad, Annebrith, MtM, CBE og ikke minst Høili, så det er veldig rart å sitte her og se dere kritisere Julianne for nøyaktig samme greierne. Nei, de blogger kanskje ikke om prøverørsprosess, men faen heller, de har tråkket langt over grensen gjentatte ganger de også. Så hva med å puste litt med magen og ha forståelse for at selv om dette er inntektskilden til Julianne, så er det også det eneste store som skjer i livet om dagene og derfor noe av det eneste å kanskje kunne blogge om. Jeg sier ikke jeg syns er en god idé, men jeg tror heller ikke hun gjør det utelukkende for klikk. Ha litt troa på folk, da. Og før jeg blir kappa huet av, så gjelder det ikke alle i denne tråden. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 29. april 2017 #788 Del Skrevet 29. april 2017 1 time siden, filifjonka skrev: Når man vet hva som skjedde sist skulle man tro at de holdt kjeft om hele opplegget! Ja, det er jo akkurat det som gjør det sykt. Hadde det holdt kjeft om innsetting og det der også hadde jeg skjønt det. Men vil ha klikk og spekulasjoner. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 29. april 2017 #789 Del Skrevet 29. april 2017 Jeg liker pilotfrua I motsetning til flere andre bloggere, så er hun flink til å skrive. Hun lever et liv som er helt fjernt for meg, men hun drømmer utrolig nok om et liv mer likt mitt :D (mange unger, kjæledyr, stasjonsvogn og hverdagskaos). At hun blogger om prøverørsprosessen synes jeg er flott, det er sikkert mange som har glede av hennes erfaringer. Selv har jeg lært at denne prosessen er langt mindre tidkrevende enn jeg trodde! Det gikk veldig raskt når de skjønte at det var sånn det måtte bli! (Selvsagt fordi de gikk privat, men uansett). At hun delte den negative testen var liksom uten risiko, det var bare trist for de begge. Når hun delte den positive testen, så tenkte jeg at hun burde ungått å male seg inn i et hjørne hvor hun MÅTTE dele så tidlig. Det gikk som det gikk, og det har nok vært hardt på mange måter. Derfor skjønner jeg veldig godt at hun ikke deler noe nå. Er hun gravid, så la henne få se hjerteslag før hun deler. Er hun ikke, så la henne fordøye det selv først. Men det viktigste tenker jeg er å markere at det er en avstand til publikum. Vi er ikke bestevenninnene hennes. Vi har ikke rett på å få vite noe som helst. For min del betyr det null, niks, nada hvorvidt en pilotfrue i Oslo er grytidlig gravid eller ikke. Mitt liv påvirkes ca null av hva den testen sa 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JJBU Skrevet 29. april 2017 #790 Del Skrevet 29. april 2017 41 minutter siden, Marthe75 skrev: Jeg liker pilotfrua I motsetning til flere andre bloggere, så er hun flink til å skrive. Hun lever et liv som er helt fjernt for meg, men hun drømmer utrolig nok om et liv mer likt mitt :D (mange unger, kjæledyr, stasjonsvogn og hverdagskaos). At hun blogger om prøverørsprosessen synes jeg er flott, det er sikkert mange som har glede av hennes erfaringer. Selv har jeg lært at denne prosessen er langt mindre tidkrevende enn jeg trodde! Det gikk veldig raskt når de skjønte at det var sånn det måtte bli! (Selvsagt fordi de gikk privat, men uansett). At hun delte den negative testen var liksom uten risiko, det var bare trist for de begge. Når hun delte den positive testen, så tenkte jeg at hun burde ungått å male seg inn i et hjørne hvor hun MÅTTE dele så tidlig. Det gikk som det gikk, og det har nok vært hardt på mange måter. Derfor skjønner jeg veldig godt at hun ikke deler noe nå. Er hun gravid, så la henne få se hjerteslag før hun deler. Er hun ikke, så la henne fordøye det selv først. Men det viktigste tenker jeg er å markere at det er en avstand til publikum. Vi er ikke bestevenninnene hennes. Vi har ikke rett på å få vite noe som helst. For min del betyr det null, niks, nada hvorvidt en pilotfrue i Oslo er grytidlig gravid eller ikke. Mitt liv påvirkes ca null av hva den testen sa Dette 👏🏻👏🏻👏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 29. april 2017 #791 Del Skrevet 29. april 2017 Hun burde egentlig skrive innleggene når det skjer, og publisere de fire uker etter.. Slik at innlegg om positiv test ville kommet fire uker etter hun egentlig testet positivt. Da ville de fått tid på seg til å fordøye situasjonene, men samtidig dele slik hun ønsker. Tenk den dagen hun føder, så deilig det måtte være da å kunne ha fire uker til å bli kjent med den lille før alle var oppdatert. synes dette var en utrolig god ide. 😂😂 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 29. april 2017 #792 Del Skrevet 29. april 2017 12 minutter siden, ~Mocca~ skrev: Hun burde egentlig skrive innleggene når det skjer, og publisere de fire uker etter.. Slik at innlegg om positiv test ville kommet fire uker etter hun egentlig testet positivt. Da ville de fått tid på seg til å fordøye situasjonene, men samtidig dele slik hun ønsker. Tenk den dagen hun føder, så deilig det måtte være da å kunne ha fire uker til å bli kjent med den lille før alle var oppdatert. synes dette var en utrolig god ide. 😂😂 Nettopp det gjorde bloggeren ønskemamma. Hun blogget om selve prosessen, men forsinket innleggene. Leserne fikk følge henne i forløpet, men i realiteten så var hun 12 uker foran. Så hun viste at det gikk bra over den kritiske fasen. Jeg forstår at folk er kritiske til Julianne sin måte å gjøre dette på. Etter forrige runde med prøverør så gikk hun ut å sa at neste gang så kom de til å holde det privat. Men tydeligvis så er det nettopp dette som får bloggen hennes opp på blogglista og ergo pengene til å rulle inn. Så hun ombestemte seg. Hun la deretter ut et innlegg der hun ville dele likevel, men samtidig så ville hun holde kortene tettere til brystet denne gangen. Sånn som jeg tolket det, og sikkert flere, så ville det si at hun ville være ærlig om at de var igang igjen med prøverør, men hun ville ikke oppgi datoer. Så derfor skurrer det når hun plutselig er åpen om tilbakesetting av egg. Når man vet dato for tilbakesetting så vet man også testdato. Derfor vil nysgjerrigpettere trykke seg inn på bloggen for å se om de har kommet med et resultat. Og det genererer klikk og inntekt. Så det harmonerer ikke helt at hun i det ene øyeblikket sier hun vil holde det mere privat for så å snappe fra gu-stolen. Hun burde ikke sagt noe som helst om hvor de var i forløpet, men heller inkludert leserne etter ultralyd i uke 7 (som er standard på ivf-klinikker) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 30. april 2017 #793 Del Skrevet 30. april 2017 Er jo ikke tvil om at hun er gravid.. De gangene hun ikke har vert gravid har hun jo vert helt knust. Pa bildene hun poster pa bloggen sa straler hun jo i kapp med solen liksom. (har engelsk tastatur) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xx girl xx Skrevet 30. april 2017 #794 Del Skrevet 30. april 2017 6 timer siden, Dragoste skrev: Er jo ikke tvil om at hun er gravid.. De gangene hun ikke har vert gravid har hun jo vert helt knust. Pa bildene hun poster pa bloggen sa straler hun jo i kapp med solen liksom. (har engelsk tastatur) Jeg har lagt merke til det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. mai 2017 #795 Del Skrevet 1. mai 2017 På 29.4.2017 den 20.35, filifjonka skrev: Når man vet hva som skjedde sist skulle man tro at de holdt kjeft om hele opplegget! Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 1. mai 2017 #796 Del Skrevet 1. mai 2017 Flott om hun faktisk er gravid. Det unner jeg henne og mannen 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanne Skrevet 2. mai 2017 #797 Del Skrevet 2. mai 2017 Synes hun virker så krass for tida. Leste i seneste innlegg at hun mener lønnen ikke kommer fra leserne sine. Dette er uttalt i et innlegg der hun forklarer seg etter å ha fått sterk kritikk i kommentarfeltet for å være syrlig mot en annen leser som spurte om navnet hennes på snap. Det er heller ikke dere som betaler ut lønnen min, som mange har presisert å si. Det er Mediehuset Nettavisen. Selvfølgelig er det ikke hver enkelt leser som sender henne lønningskroner, men hun er vel klar over at om hun ikke hadde hatt lesere ville hun heller ikke hatt kontrakt med Nettavisen? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 2. mai 2017 #798 Del Skrevet 2. mai 2017 Hun er tydeligvis IKKE klar over det virker det som... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. mai 2017 #799 Del Skrevet 2. mai 2017 18 minutter siden, Susanne skrev: Synes hun virker så krass for tida. Leste i seneste innlegg at hun mener lønnen ikke kommer fra leserne sine. Dette er uttalt i et innlegg der hun forklarer seg etter å ha fått sterk kritikk i kommentarfeltet for å være syrlig mot en annen leser som spurte om navnet hennes på snap. Det er heller ikke dere som betaler ut lønnen min, som mange har presisert å si. Det er Mediehuset Nettavisen. Selvfølgelig er det ikke hver enkelt leser som sender henne lønningskroner, men hun er vel klar over at om hun ikke hadde hatt lesere ville hun heller ikke hatt kontrakt med Nettavisen? Seriøst? Hun KAN ikke være så tett? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumua Skrevet 2. mai 2017 #800 Del Skrevet 2. mai 2017 Hun virker fryktelig umoden. Får inderlig håpe hun går gjennom en veldig modningsprosess dersom det er barn på vei. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå