J.. Skrevet 14. februar 2019 #7081 Del Skrevet 14. februar 2019 Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev: Om den ikke er sponset, fikk kjøpet i hvert fall sendetid på Bloggerne.. All denne flashingen er dødsharry. Men,dette gildet går jo ikke utover noen andre enn de selv. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 14. februar 2019 #7082 Del Skrevet 14. februar 2019 3 timer siden, J.. skrev: All denne flashingen er dødsharry. Men,dette gildet går jo ikke utover noen andre enn de selv. Enig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2019 #7083 Del Skrevet 14. februar 2019 Syns det er litt trist at disse bloggmammaene virker så isolert.. Ukens spørsmål hvor noen lurer på om hun og X er med på babysang/svømming men nei,de trives best hjemme. Det finnes jo så mange fine tilbud for foreldre med barn under 1 år! Trillegrupper,barselgrupper osv.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 14. februar 2019 #7084 Del Skrevet 14. februar 2019 7 timer siden, veskefab skrev: Jeg kommer ikke over båtkjøpet jeg. Ennå en ny båt som sikkert er større enn den forrige. Og en god del dyrerere Skriver av på firmaet vettu, får den billigere da 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 14. februar 2019 #7085 Del Skrevet 14. februar 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Vi minner om at det ikke er tillatt å omtale barn ved navn, hverken deres virkelige eller kallenavn. Sitat * Brukerdebatt eller persondebatt. Brukerdebatt er det å diskutere en bruker eller på andre måter legge opp til debatt rundt andre brukere på forumet. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden, og vi tillater heller ikke kallenavn på barn. Les mer her om regelen. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegvetikkehelt Skrevet 14. februar 2019 #7086 Del Skrevet 14. februar 2019 Er det samme båten som de kjøpte på bloggerne? Eller er det en ny en? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veskefab Skrevet 14. februar 2019 #7087 Del Skrevet 14. februar 2019 Det er en ny en 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 14. februar 2019 #7088 Del Skrevet 14. februar 2019 Den eneste befaringen jeg har med denne dama er lesing om bryllupet deres. Og det var virkelig priceless. Sjeldent ledd så mye av tights før Og nå dukker pilotfruen opp på Facebook-feed og reklamerer for noe hårgreier. Med hvit gjennomsiktig bluse. At ingen så brystvortene og vurderte klesskift 🤣 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 15. februar 2019 #7089 Del Skrevet 15. februar 2019 Så mye de viser frem av status- og «penisforlengere».. Det ene skal liksom toppe det andre 🙈 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 15. februar 2019 #7090 Del Skrevet 15. februar 2019 13 timer siden, veskefab skrev: Det er en ny en Enda en??? Har de da kjøpt to nye båter etter de ble tre? Hjelpes! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. februar 2019 #7091 Del Skrevet 15. februar 2019 Julianne og Ulrik skal få lov til å kjøpe meg en splitter ny Mini Clubman og forære meg den i gave på Bloggerne. Da hadde pengene deres gjort en bra gjerning i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 15. februar 2019 #7092 Del Skrevet 15. februar 2019 2 minutter siden, O.G. skrev: Julianne og Ulrik skal få lov til å kjøpe meg en splitter ny Mini Clubman og forære meg den i gave på Bloggerne. Da hadde pengene deres gjort en bra gjerning i tillegg. 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 15. februar 2019 #7093 Del Skrevet 15. februar 2019 14 timer siden, veskefab skrev: Det er en ny en Det må være den de kjøpte i Bloggerne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. februar 2019 #7094 Del Skrevet 15. februar 2019 1 time siden, Jordbærogfløte skrev: 😂 Jeg mener det. Siden de liker å sløse, kan de sløse på en god sak i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 15. februar 2019 #7095 Del Skrevet 15. februar 2019 12 minutter siden, O.G. skrev: Jeg mener det. Siden de liker å sløse, kan de sløse på en god sak i stedet. 👍🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veskefab Skrevet 15. februar 2019 #7096 Del Skrevet 15. februar 2019 Nei den er helt ny, de hentet den på kaia i Oslo i går kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 15. februar 2019 #7097 Del Skrevet 15. februar 2019 Men herregud da, er det deres penger de bruker? Ikke? Nei, da trenger dere vel ikke å bry dere heller🤷🏻♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 15. februar 2019 #7098 Del Skrevet 15. februar 2019 8 timer siden, O.G. skrev: Julianne og Ulrik skal få lov til å kjøpe meg en splitter ny Mini Clubman og forære meg den i gave på Bloggerne. Da hadde pengene deres gjort en bra gjerning i tillegg. Akkurat den episoden skulle jeg prioritert å se. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. februar 2019 #7099 Del Skrevet 15. februar 2019 2 timer siden, Unika skrev: Akkurat den episoden skulle jeg prioritert å se. Det hadde blitt tidenes episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 15. februar 2019 #7100 Del Skrevet 15. februar 2019 Ryddet for brukerangrep og svar til dette. Monstrum, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå