konkelimonke Skrevet 3. februar 2019 #6961 Skrevet 3. februar 2019 (endret) . Endret 29. januar 2020 av konkelimonke 4
Perelandra Skrevet 3. februar 2019 #6962 Skrevet 3. februar 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkende utsagn og svar til dette. Perelandra, mod. 1
Viking-girl Skrevet 3. februar 2019 #6963 Skrevet 3. februar 2019 Faksimile fra dagens VGnett, altså intet sjokk at hun gjorde dette KUN for å sjokkere og provosere! 16
Kollontaj Skrevet 3. februar 2019 #6964 Skrevet 3. februar 2019 Oi. Leser ikke bloggen, men får jo med meg endel i annen media. Spoler over disse på Bloggerne. ☺️ Basert på intervjuet her må jeg si at de fremstår veldig nyrike i stilen og det er ikke positivt ment. 34
lulus Skrevet 3. februar 2019 #6965 Skrevet 3. februar 2019 Veldig kjedelig portrettintervju.. Og ser Ulrik virkelig på seg selv som en influenser? 🤔 33
Nussepus Skrevet 3. februar 2019 #6966 Skrevet 3. februar 2019 Hadde barna mine fremstått slik, så hadde jeg rett og slett blitt flau og følt jeg hadde feilet skikkelig i oppdragelsen💩 33
Gjest ti10 Skrevet 3. februar 2019 #6967 Skrevet 3. februar 2019 25 minutter siden, lulus skrev: Veldig kjedelig portrettintervju.. Og ser Ulrik virkelig på seg selv som en influenser? 🤔 Det med Ulrik som influenser lurte jeg også på. Og menes det i så fall i kraft av egne kanaler eller som Juliannes vedheng?
Orly Skrevet 4. februar 2019 #6968 Skrevet 4. februar 2019 For meg virker han bare opptatt av å fortelle hva de eier og har kjøpt 30
Sialove Skrevet 4. februar 2019 #6971 Skrevet 4. februar 2019 Det er ikke til å tro, hele intervjuet handler kun om materielle ting - hva de har kjøpt seg og eier! Hvem skal dette være interessant og lese for? 31
Populært innlegg J.. Skrevet 4. februar 2019 Populært innlegg #6972 Skrevet 4. februar 2019 17 minutter siden, Sialove skrev: Det er ikke til å tro, hele intervjuet handler kun om materielle ting - hva de har kjøpt seg og eier! Hvem skal dette være interessant og lese for? Neste innbruddstyv 😂 60
Inocybe Skrevet 4. februar 2019 #6973 Skrevet 4. februar 2019 21 minutter siden, Sialove skrev: Det er ikke til å tro, hele intervjuet handler kun om materielle ting - hva de har kjøpt seg og eier! Hvem skal dette være interessant og lese for? De snakker vel om det de selv mener er mest interessant. Det materielle. De virker veldig i utakt med verden utenfor bloggboblen. 19
Gulleplutt Skrevet 4. februar 2019 #6974 Skrevet 4. februar 2019 Dette intervjuet var rett og slett puteflaut. Huff. 28
Blubird Skrevet 4. februar 2019 #6975 Skrevet 4. februar 2019 De oppfører seg som nyrike russere, og det er absolutt ingenting sjarmerende med nyrike russere. Anne Brith oppfører seg akkurat likedan. 35
Gresshoppa Skrevet 4. februar 2019 #6976 Skrevet 4. februar 2019 Har en ting å si/skrive om det intervjuet; 🤦🏼♀️ 12
Perelandra Skrevet 4. februar 2019 #6977 Skrevet 4. februar 2019 Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett, og oppfordring om å legge ut dette. Perelandra, mod.
Gjest Hold the door Skrevet 4. februar 2019 #6978 Skrevet 4. februar 2019 https://pilotfrue.blogg.no/og-na-har-det-skjedd-igjen.html "Jeg trodde man kunne forvente mer av et såpass stort konsern i Norge. Dette er skuffende. Virkelig skuffende." Jeg trodde man kunne forvente mer av mennesker enn at de av fri vilje velger å eksponere barnet sitt på riksdekkende TV og Internett. At de reagerer på andres reklamemisbruk, men ikke sin egen eksponering (som la godt til rette for dette reklamemisbruket, som i følge blogginnlegget ikke er første gangen) er skuffende. Virkelig skuffende.
terteskjell Skrevet 4. februar 2019 #6979 Skrevet 4. februar 2019 31 minutter siden, visningsnamn skrev: https://pilotfrue.blogg.no/og-na-har-det-skjedd-igjen.html "Jeg trodde man kunne forvente mer av et såpass stort konsern i Norge. Dette er skuffende. Virkelig skuffende." Jeg trodde man kunne forvente mer av mennesker enn at de av fri vilje velger å eksponere barnet sitt på riksdekkende TV og Internett. At de reagerer på andres reklamemisbruk, men ikke sin egen eksponering (som la godt til rette for dette reklamemisbruket, som i følge blogginnlegget ikke er første gangen) er skuffende. Virkelig skuffende. Det er så klart ikke greit at ett firma legger ut bilder på den måten men jeg er redd dette er noe vi kommer til og se fremover. Kunne bare disse bloggerne snart forstå at all denne eksponering av barna må ta slutt. De legger ut bilder på bilder og skriker høyt etterpå at bildene er brukt av firmaer.. 15
Gjest Hold the door Skrevet 4. februar 2019 #6980 Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, terteskjell skrev: Det er så klart ikke greit at ett firma legger ut bilder på den måten men jeg er redd dette er noe vi kommer til og se fremover. Kunne bare disse bloggerne snart forstå at all denne eksponering av barna må ta slutt. De legger ut bilder på bilder og skriker høyt etterpå at bildene er brukt av firmaer.. Selvfølgelig ikke, og det er kun det andre firmaet som er ansvarlig for det de gjør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå