Gjest Lagerbestilling Skrevet 2. februar 2019 #6941 Skrevet 2. februar 2019 (endret) 7 minutter siden, J.. skrev: Merket meg akkurat det samme.. Han virker så ekkel og nedlatende mot henne. Enig. Det var jo også han som bestemte hva slags skrifttype hun skulle ha på tatoveringen sin. En slik livslang avgjørelse bør hun faktisk ta 100 % selv. Endret 2. februar 2019 av Lagerbestilling
Rubella Skrevet 2. februar 2019 #6942 Skrevet 2. februar 2019 2 timer siden, Lagerbestilling skrev: Han virker veldig overfladisk og bestemmende. Jeg ble litt overrasket når jeg så han i Bloggerne, for det er veldig tydelig at det er han som bestemmer det aller meste. Og han virker rett og slett ekstremt opptatt av klær, smykker og sko. Her virker Julianne MYE mer laidback. På photoshoot med dem to og sønnen så kritiserte Ulrik Julianne for at hun brukte en (nydelig) buksedress som hun hadde brukt en gang før. Tenk å være så blåst! I tillegg sa han noe sånt som "husker du hva som skjedde når vi var på Vixen awards i 2017, da ble det spontanabort". Så sosialt klønete.... Jeg så faktisk den episoden helt tilfeldig på TV da jeg satt kattevakt hos noen naboer (hihi). Reagerte også på hans reaksjon på antrekket hennes. Det er noe creepy over fyren, klarer ikke helt sette fingeren på det. 25
Gjest Lagerbestilling Skrevet 2. februar 2019 #6943 Skrevet 2. februar 2019 (endret) Jeg syns også at det var merkelig at Ulrik var med på promoteringsbildene til Bloggerne. Ingen av de andre sine ektemenn/samboere var med på bildet, ikke engang Lars Kristian Eriksen som er fulltidsansatt i konas bloggbedrift. Ulrik tar MYE plass. Endret 2. februar 2019 av Lagerbestilling
Gjest Lagerbestilling Skrevet 2. februar 2019 #6944 Skrevet 2. februar 2019 (endret) Og så syns jeg det er så teit at Ulrik holder på med hårtransplantasjon, restylane og botox. Han er en godt voksen kar med en solid utdannelse og han burde ha mer selvtillit enn å holde på med sånt tull. Han hadde sett langt barskere ut om han lot seg eldes med verdighet. Og det samme gjelder også alle disse rosabloggsnuppene. Det lyser usikkerhet og misnøye av alt dette falske. Og Julianne som har holdt på med "forebyggende botox" siden hun var 18, det blir bare så utrolig dumt... Endret 2. februar 2019 av Lagerbestilling
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. februar 2019 #6945 Skrevet 2. februar 2019 (endret) 7 minutter siden, Lagerbestilling skrev: Ulrik tar MYE plass. Hvem vei, kanskje han KREVER mye plass. Synes også det er noe rart med ham, som andre sier, vanskelig å sette fingeren på noe spesifikt. Det toppet seg med denne toalettveska, skal mye til for at jeg får hakeslepp, men her ramla haka ned til skrittet mitt. Sier det meste om fyren, samme i VG+ også, han er dominerende i intervjuet. Men som jeg også leste her i tråden, bare at han gikk i tights i bryllupet, gjør at han kanskje ikke er så sjef allikevel 🤣 Var bilde fra bryllupet, og gud hjelpe meg, for et antrekk han hadde da. Tidligere synes jeg han virket søt og ganske omtenksom, men det skjedde vel noe da han fikk hus i Vollen og stor yacht på brygga. Endret 2. februar 2019 av Dævendøtte skrivefeil
TulleJenny Skrevet 2. februar 2019 #6946 Skrevet 2. februar 2019 1 time siden, Dævendøtte skrev: Hvem vei, kanskje han KREVER mye plass. Synes også det er noe rart med ham, som andre sier, vanskelig å sette fingeren på noe spesifikt. Det toppet seg med denne toalettveska, skal mye til for at jeg får hakeslepp, men her ramla haka ned til skrittet mitt. Sier det meste om fyren, samme i VG+ også, han er dominerende i intervjuet. Men som jeg også leste her i tråden, bare at han gikk i tights i bryllupet, gjør at han kanskje ikke er så sjef allikevel 🤣 Var bilde fra bryllupet, og gud hjelpe meg, for et antrekk han hadde da. Tidligere synes jeg han virket søt og ganske omtenksom, men det skjedde vel noe da han fikk hus i Vollen og stor yacht på brygga. Av det inntrykket jeg har av han så tror jeg faktisk ikke han hadde noe i mot å gå i tights i bryllupet 😂 23
FotbaIlflua Skrevet 2. februar 2019 #6947 Skrevet 2. februar 2019 3 timer siden, TheTeen skrev: Ulrik er litt skummel. Hvor har man han egentlig? Når han fremstår sånn på kamera (og man ser jo at han virkelig studerer seg selv og gjør seg til) hvordan er han av da? Hvor kontrollerende er han på hjemmebane når kameraene ikke er der for å fange opp og forevige alt? Syntes Juliane virker fryktelig kontrollert. Bare måten hu prater på rundt han (svak og tynn stemme) , hva hun sier og gjør. Han er borte å pirker og bestemmer hele tiden og tar generelt mye plass. Kan være jeg som over analyserer men det blinker i varsellamper🙄 Se på bryllupsantrekket hans. Ingen kontrollerende mann ville stilt opp i hvite damethights i sitt eget bryllup. Men ja, skjønner hva du mener, det er noe ubestemmelig merkelig med ham. 11
J.. Skrevet 2. februar 2019 #6948 Skrevet 2. februar 2019 4 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Se på bryllupsantrekket hans. Ingen kontrollerende mann ville stilt opp i hvite damethights i sitt eget bryllup. Men ja, skjønner hva du mener, det er noe ubestemmelig merkelig med ham. Trodde vi hadde kommet lenger enn denne tragiske macho kulturen. Thigts eller ei - han er kontrollerende. 21
Jordbærogfløte Skrevet 2. februar 2019 #6949 Skrevet 2. februar 2019 Også har han overnappet brynene sine. Ikke pent! 17
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. februar 2019 #6950 Skrevet 2. februar 2019 2 timer siden, TulleJenny skrev: Av det inntrykket jeg har av han så tror jeg faktisk ikke han hadde noe i mot å gå i tights i bryllupet 😂 🤣🤣🤣
Hallo1234 Skrevet 2. februar 2019 #6951 Skrevet 2. februar 2019 (endret) 10 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Også har han overnappet brynene sine. Ikke pent! . Endret 3. februar 2019 av Hallo1234 12
GhostHug Skrevet 2. februar 2019 #6952 Skrevet 2. februar 2019 (endret) Shit for et oppriktig ufyselig intervju. Kjenner jeg blir fysisk kvalm. – Mange tror at vi bruker så mye penger, men vi gjør jo ikke det. Vi får stort sett alt vi trenger, sier hun. Klær, sminke, garderobeløsninger, barnevogner, klesvask og middag levert på døren, hårklipp og bilseter. Paret får alt sponset. Endret 2. februar 2019 av Twinkle~ 28
Birdo Skrevet 2. februar 2019 #6953 Skrevet 2. februar 2019 Her var det mitt mye drøyt nå syns jeg. Man må faktisk ikke skrive alt man tenker. 8 timer siden, Lagerbestilling skrev: Enig. Det var jo også han som bestemte hva slags skrifttype hun skulle ha på tatoveringen sin. En slik livslang avgjørelse bør hun faktisk ta 100 % selv. Sånn som jeg tolket det, så stor hun mellom to typer og han ble bedt om å hjelpe? Jeg kan også finne på å spørre mannen min om hvilken han liker, om jeg står mellom to valg. Den han valgte var mye finere enn den andre også, helt enkel og pen - som hun tidligere sa hun ville ha. 6
Justlooking Skrevet 2. februar 2019 #6954 Skrevet 2. februar 2019 1 time siden, Hallo1234 skrev: Ingenting er naturlig med han. Googler du han får du opp et bildet av han med håret gredd bakover og i pilotskjorte,Der har han andre tenner en han har nå for å si det mildt🙄Tennene han har nå ligner jo på gebiss, men han er vel fornøyd.Er jo opp til en selv hva en vil gjøre med sitt eget utseende og mangler vel ikke på å få ting sponset ...😝 Ville aldri kjent han igjen fra det bildet ... 3
Gjest wildfig Skrevet 2. februar 2019 #6955 Skrevet 2. februar 2019 Jeg synes bare han virker svært usikker. Derav alt fokuset på merkevare og stil, og ikke minst nedlatende holdning. Blitt verre jo mer bloggen har tatt av. Føler Julianne prøver å støtte mannen sin. Hun er jo den som kommer best ut av dette. Jordnær og selvsikker, mens han tar igjen tapt ungdom eller noe i den dur.
terteskjell Skrevet 2. februar 2019 #6956 Skrevet 2. februar 2019 10 timer siden, Lagerbestilling skrev: Han virker veldig overfladisk og bestemmende. Jeg ble litt overrasket når jeg så han i Bloggerne, for det er veldig tydelig at det er han som bestemmer det aller meste. Og han virker rett og slett ekstremt opptatt av klær, smykker og sko. Her virker Julianne MYE mer laidback. På photoshoot med dem to og sønnen så kritiserte Ulrik Julianne for at hun brukte en (nydelig) buksedress som hun hadde brukt en gang før. Tenk å være så blåst! I tillegg sa han noe sånt som "husker du hva som skjedde når vi var på Vixen awards i 2017, da ble det spontanabort". Så sosialt klønete.... Jeg reagerte på samme måte. Hadde faktisk blitt kjempe skuffet og lei meg om min mann hadde sagt dette til meg. 13
konkelimonke Skrevet 3. februar 2019 #6957 Skrevet 3. februar 2019 (endret) . Endret 29. januar 2020 av konkelimonke 13
Jordbærogfløte Skrevet 3. februar 2019 #6958 Skrevet 3. februar 2019 Ulrik vil ha i pose og sekk; konge i lufta og konge på landjorda 😂 5
Vipser Skrevet 3. februar 2019 #6959 Skrevet 3. februar 2019 38 minutter siden, konkelimonke skrev: Menerjeg leste ett sted at u var den eneste av alle mennene til bloggerne som hadde egen kontrakt? Husker ikke hvor jeg leste det, men jeg tenker jo det er bare pga hans oppmerksomhetsbehov! Så vidt jeg husker så har det vel ikke vært noen dager filming der hun har vært alene hjemme? Han har vel det for å frikjøpes fra jobben som pilot under filming. Alle de andre mennene har vel jobber som gjør at de uansett er til stede. 🤷♀️ 5
Gjest Lagerbestilling Skrevet 3. februar 2019 #6960 Skrevet 3. februar 2019 4 minutter siden, Vipser skrev: Han har vel det for å frikjøpes fra jobben som pilot under filming. Alle de andre mennene har vel jobber som gjør at de uansett er til stede. 🤷♀️ Men i all verden, hvorfor skal andre piloter måtte jobbe (farlig) overtid for å frikjøpe Ulrik til å være med i Julianne sitt realityprogram? Nei vi får da tro at han fikk kontrakt av andre grunner enn for å få fri fra jobben... Han har ikke mer enn 20 k følgere på Instagram og de fleste er jo pga hvem han er gift med, så spesielt poppis er han jo ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå