Miranda16 Skrevet 11. september 2018 #5681 Skrevet 11. september 2018 Å se henne i "Bloggerne" er som å se maling tørke. 31
Sialove Skrevet 11. september 2018 #5682 Skrevet 11. september 2018 Vi alle har skjønt det, lommeboka er tom så det betyr at frua kun poster reklame og dritt! Pass på leserne dine, de gidder ikke å bli prakka på drittshampo og vaskeri så alt for lenge til 27
Jordbærogfløte Skrevet 11. september 2018 #5683 Skrevet 11. september 2018 25 minutter siden, Sialove skrev: Vi alle har skjønt det, lommeboka er tom så det betyr at frua kun poster reklame og dritt! Pass på leserne dine, de gidder ikke å bli prakka på drittshampo og vaskeri så alt for lenge til Enig! 8
Populært innlegg Pås Skrevet 11. september 2018 Populært innlegg #5684 Skrevet 11. september 2018 Volleliafestivalen, for et sponsesirkus! Takk for meg pilotfrue, orker ikke lese et eneste innlegg av deg mer, noe så oppblåst, overfladisk og lite ekte er det lenge siden, om noen gang, jeg har lest! Lite tips: prøv å finne tilbake til den ekte deg, som skrev ektefølt om barnløshet og prøverør, dette high-society livet kler både deg og piloten dårlig. 52
Moi04 Skrevet 11. september 2018 #5685 Skrevet 11. september 2018 1 time siden, Pås skrev: Volleliafestivalen, for et sponsesirkus! Takk for meg pilotfrue, orker ikke lese et eneste innlegg av deg mer, noe så oppblåst, overfladisk og lite ekte er det lenge siden, om noen gang, jeg har lest! Lite tips: prøv å finne tilbake til den ekte deg, som skrev ektefølt om barnløshet og prøverør, dette high-society livet kler både deg og piloten dårlig. Signerer denne! så er det bare for alle å sende inn dokumentasjon på brudd vedrørende alkoholloven, for er det noe det ikke er mangel på i innlegget så er det hvertfall spons og, ja, nettopp alkohol 🙂 27
Gresshoppa Skrevet 12. september 2018 #5686 Skrevet 12. september 2018 10 timer siden, Pås skrev: Volleliafestivalen, for et sponsesirkus! Takk for meg pilotfrue, orker ikke lese et eneste innlegg av deg mer, noe så oppblåst, overfladisk og lite ekte er det lenge siden, om noen gang, jeg har lest! Lite tips: prøv å finne tilbake til den ekte deg, som skrev ektefølt om barnløshet og prøverør, dette high-society livet kler både deg og piloten dårlig. Dette☝🏼 10
Gjest O.G. Skrevet 12. september 2018 #5687 Skrevet 12. september 2018 13 timer siden, Pås skrev: Volleliafestivalen, for et sponsesirkus! Takk for meg pilotfrue, orker ikke lese et eneste innlegg av deg mer, noe så oppblåst, overfladisk og lite ekte er det lenge siden, om noen gang, jeg har lest! Lite tips: prøv å finne tilbake til den ekte deg, som skrev ektefølt om barnløshet og prøverør, dette high-society livet kler både deg og piloten dårlig. De gjør et godt forsøk da, du må gi dem det.
Nettroll Skrevet 12. september 2018 #5688 Skrevet 12. september 2018 Mulig jeg tar feil, men trodde ikkje det var lov å publisere bilder av alkohol der logoen vises i innlegg som inneholder reklame? Forøvrig er det sikker god butikk å arrangere fest når ALT er sponsa. 12
Donpedro Skrevet 12. september 2018 #5689 Skrevet 12. september 2018 7 minutter siden, Nettroll skrev: Mulig jeg tar feil, men trodde ikkje det var lov å publisere bilder av alkohol der logoen vises i innlegg som inneholder reklame? Det er ikke lov. 7
Nettroll Skrevet 12. september 2018 #5690 Skrevet 12. september 2018 8 minutter siden, Donpedro skrev: Det er ikke lov. Var det jeg trodde. Tenkte å sende en kommentar for å gjøre henne klar over dette, men kommentarfeltet er selvfølgelig stengt. Da håper jeg noen sender inn ei klage til helsedirektoratet. (Har desverre ikke tid til det selv nå) 7
Khloe P.T Skrevet 12. september 2018 #5691 Skrevet 12. september 2018 (endret) Jeg leser vanligvis ikke bloggen, nar bare innom for å se på "Vollenfesivalen" og det ga meg sinnsykt dårlige vibber!!! Her samler "fiffen" seg med både festivalarmbånd, vakter og port - og det er en "vanlig" innflytterfest hos privatpersoner .... Jeg blir seriøst trist av å se hvordan skillene i levekårene til oss nordmenn bare blir større og større. Endret 12. september 2018 av Khloe P.T 38
Malum Skrevet 12. september 2018 #5692 Skrevet 12. september 2018 (endret) 49 minutter siden, Khloe P.T skrev: Jeg leser vanligvis ikke bloggen, nar bare innom for å se på "Vollenfesivalen" og det ga meg sinnsykt dårlige vibber!!! Her samler "fiffen" seg med både festivalarmbånd, vakter og port - og det er en "vanlig" innflytterfest hos privatpersoner .... Jeg blir seriøst trist av å se hvordan skillene i levekårene til oss nordmenn bare blir større og større. Veldig enig med deg. Og at enkelte skal greie å tjene så betydelige summer på noe så lite matnyttig som rosablogging. Det er nesten deprimerende. Endret 12. september 2018 av Malum 31
Birdo Skrevet 12. september 2018 #5693 Skrevet 12. september 2018 3 timer siden, Nettroll skrev: Var det jeg trodde. Tenkte å sende en kommentar for å gjøre henne klar over dette, men kommentarfeltet er selvfølgelig stengt. Da håper jeg noen sender inn ei klage til helsedirektoratet. (Har desverre ikke tid til det selv nå) Gjort😊 Bryte loven er ikke greit.. 16
Sialove Skrevet 12. september 2018 #5694 Skrevet 12. september 2018 Alkoholen hun reklamerer for en vel noe importgreier som søsteren driver med? 2
Gjest xx girl xx Skrevet 12. september 2018 #5695 Skrevet 12. september 2018 Jeg er spent på hvor lenge hun klarer å holde på leserne. Hun pøser hvertfall på med reklame. Jeg har lest bloggen fast. Men nå gidder jeg ikke. Ekstremt forbruk og sjelden nye innlegg. Når det først er nye innlegg er det reklame. Det er ikke rart de kunne ha festival tema når det meste er sponset uansett.
cerruti Skrevet 12. september 2018 #5696 Skrevet 12. september 2018 Får litt Petter&Gunhild-wannabevibber jeg. 21
Tipitapa Skrevet 12. september 2018 #5697 Skrevet 12. september 2018 (endret) Med fare for å virke bitter og misunnelig (noe alle bloggere som mottar kritikk tror det dreier seg om); Noe så harry som den hjemmefestivalen er det lenge siden jeg har sett. Jeg trodde ikke det var mulig å ta det lenger, men pilotparet fortsetter å overbevise meg om at de verken eier klasse eller finesse. Selv om de selv gjerne liker å tro at de hører hjemme blant fiffen. Tror de to har godt av å komme litt ned på jorden igjen... Endret 29. september 2018 av Tipitapa Manglet et ord 24
Inga-pinga Skrevet 12. september 2018 #5698 Skrevet 12. september 2018 1 time siden, Tipitapa skrev: Med fare for å bitter og misunnelig (noe alle bloggere som mottar kritikk tror det dreier seg om); Noe så harry som den hjemmefestivalen er det lenge siden jeg har sett. Jeg trodde ikke det var mulig å ta det lenger, men pilotparet fortsetter å overbevise meg om at de verken eier klasse eller finesse. Selv om de selv gjerne liker å tro at de hører hjemme blant fiffen. Tror de to har gått av å komme litt ned på jorden igjen... Og gjestene som har kledd seg opp i vestkant-kostymer. Det så ut som en parodi, type «Helt perfekt» med Gjertsen. 26
Patriotpaula Skrevet 12. september 2018 #5699 Skrevet 12. september 2018 Meldt henne og innlegget til forbrukertilsynet... Driiiitlei av innlegg som bare er reklame! Hvor er «gamle» pilotfrue som skrev innlegg med mening!? 17
Tipitapa Skrevet 12. september 2018 #5700 Skrevet 12. september 2018 20 minutter siden, Inga-pinga skrev: Og gjestene som har kledd seg opp i vestkant-kostymer. Det så ut som en parodi, type «Helt perfekt» med Gjertsen. Ja, det var virkelig ikke bra, det greiene der... Tror dessverre tilværelsen hennes som topp ti-blogger har gått henne litt vel til hodet. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå