Christy89 Skrevet 28. april 2018 #3781 Skrevet 28. april 2018 31 minutter siden, Gunvald skrev: Det er én ting når man vrir hodet sitt en spesiell vei på bilder fordi man er mer fornøyd med en spesiell side. Men når man filmer seg selv og prater, og hele hodet er vridd, da blir det veldig komisk. Synes det ser så merkelig ut hvordan enkelte vrir hodet på bilder, trist at man er så fiksert på sitt eget utseende at man i stedet for å se rett frem heller vil stå med hodet vridd på alle bilder. Det kan da virkelig ikke være så enorme forskjeller på høyre og venstre side. Jeg vrir hodet mitt litt til høyre på bilder. Fordi jeg hater å bli tatt bilde av i profil, men vrir ikke hodet når jeg blir filmet eller filmer meg selv. Det ser nare rart ut 2
Chrisssi Skrevet 28. april 2018 #3782 Skrevet 28. april 2018 Pilotfrue er ei naturlig pen jente, synd hun mener hun trenger all den utvendige staffasjen. Hadde likt å se henne uten kunstige vipper og hår, er sikker på at hun ville vært vakker. Begge virker ekstremt overfladiske og opptatt av fasade, det bikker over i det komiske, det samme gjelder poseringen til frua. 22
kalini Skrevet 29. april 2018 #3783 Skrevet 29. april 2018 På 14.4.2018 den 16.17, Senil skrev: nå er jo håret også fikset. Han reklamerer/har reklamert for slike som flytter hår. Så kan jo hende selvtilitten ikke er helt på topp der. Men med ei så spesiel og vakker kone burde jo selvtilitten hoppet til vers. Selv om jeg sluttet å følge Julianne etter Dubai "uhellet" så synes jeg enda de to virker litt mer "normale" enn de fleste andre bloggere. Og på godt og vondt er Julianne ærlig. hvilket «uhell»?
Gjest Senil Skrevet 29. april 2018 #3784 Skrevet 29. april 2018 1 time siden, kalini skrev: hvilket «uhell»? Utsagn om at hun ikke kunne bry seg om at Arabiske emirater bryter menneskerettighetsloven mm. Ligger nok på bloggen enda. Hun virket med det innlegget pluss unskyldningsinnlegget som en veldig usympatisk person.
Gjest xx girl xx Skrevet 29. april 2018 #3785 Skrevet 29. april 2018 20 timer siden, Chrisssi skrev: Pilotfrue er ei naturlig pen jente, synd hun mener hun trenger all den utvendige staffasjen. Hadde likt å se henne uten kunstige vipper og hår, er sikker på at hun ville vært vakker. Begge virker ekstremt overfladiske og opptatt av fasade, det bikker over i det komiske, det samme gjelder poseringen til frua. Hun har ikke kunstige vipper nå. Hun er MYE penere uten. Men nå liker jeg best naturlig skjønnhet.
Sommerfugl90 Skrevet 29. april 2018 #3786 Skrevet 29. april 2018 Bare jeg som synes det er skummelt at hun sitter i en varm jacuzzi som gravid? Mulig jeg er hysterisk altså, men jeg torde ikke ta varme bad mens jeg var gravid fordi jeg var redd det skulle bli for varmt for babyen i magen 🤔 1
SKE87 Skrevet 29. april 2018 #3787 Skrevet 29. april 2018 7 minutter siden, Sommerfugl90 skrev: Bare jeg som synes det er skummelt at hun sitter i en varm jacuzzi som gravid? Mulig jeg er hysterisk altså, men jeg torde ikke ta varme bad mens jeg var gravid fordi jeg var redd det skulle bli for varmt for babyen i magen 🤔 Ja litt hysterisk. Handler jo bare om å ikke sitte der for lenge 😊 13
nyher Skrevet 29. april 2018 #3788 Skrevet 29. april 2018 16 minutter siden, Sommerfugl90 skrev: Bare jeg som synes det er skummelt at hun sitter i en varm jacuzzi som gravid? Mulig jeg er hysterisk altså, men jeg torde ikke ta varme bad mens jeg var gravid fordi jeg var redd det skulle bli for varmt for babyen i magen 🤔 Ja, du er hysterisk. Null problem å sitte en liten stund. 11
foreveralone Skrevet 29. april 2018 #3789 Skrevet 29. april 2018 "Flaks for deg at Ulrik har holdt snoppen i buksa". På snap. Hvorfor har hun ikke sensurert navnet på hun som skrev dette 🙄 2
nyher Skrevet 29. april 2018 #3790 Skrevet 29. april 2018 34 minutter siden, foreveralone skrev: "Flaks for deg at Ulrik har holdt snoppen i buksa". På snap. Hvorfor har hun ikke sensurert navnet på hun som skrev dette 🙄 Fordi hun ønsker å henge henne ut 8
Glorious Skrevet 29. april 2018 #3791 Skrevet 29. april 2018 1 time siden, Sommerfugl90 skrev: Bare jeg som synes det er skummelt at hun sitter i en varm jacuzzi som gravid? Mulig jeg er hysterisk altså, men jeg torde ikke ta varme bad mens jeg var gravid fordi jeg var redd det skulle bli for varmt for babyen i magen 🤔 Ikke farlig. Folk føder jo i basseng, bor i varme land osv. Min jordmor anbefaler alle gravide en deilig dag på spa, men fraråder de varmeste badstuene. Boblebad har stort sett max 40 grader. Kroppen vil gi beskjed om man blir overopphetet. 4
Gjest xx girl xx Skrevet 29. april 2018 #3792 Skrevet 29. april 2018 54 minutter siden, foreveralone skrev: "Flaks for deg at Ulrik har holdt snoppen i buksa". På snap. Hvorfor har hun ikke sensurert navnet på hun som skrev dette 🙄 Hva er egentlig dette for noe? Hva var poenget med den snappen? Det er direkte ufint å henge ut leserne sine.
Fotballfluen Skrevet 29. april 2018 #3793 Skrevet 29. april 2018 På 21.4.2018 den 12.30, Kollontaj skrev: https://imgur.com/a/Kyd5oC5 Den som synes de ligner må gå til optikeren. Kilde: pilotfrue.blogg.no DB: dailymail.co.uk Eneste trekkene de har felles er skjeggstubbene og delvis hårfargen. Han ligner IKKE på Beckham! 7
Jordbærogfløte Skrevet 29. april 2018 #3794 Skrevet 29. april 2018 (endret) Det jeg presiserte var at jåleriet hans minnet om hvordan D-vid Beckham var tidligere, ikke at han liknet utseendemessig på ham. . . Beckham er i mine øyne flere lysår unna Ulrik når det gjelder utseende, førstnevnte er altså kjekkere. Endret 29. april 2018 av Jordbærogfløte 7
Miss.Wildfox Skrevet 29. april 2018 #3795 Skrevet 29. april 2018 Å være gravid gir ikke fripass til å oppføre deg som ei bitch fra en annen verden. Hormonzilla all you want, men oppfør deg som den seriøse bedriftseieren du ønsker å være utad mener nå jeg. Dette var en helt tullete PM å reagere så kraftig på. 13
smalls Skrevet 29. april 2018 #3796 Skrevet 29. april 2018 33 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Å være gravid gir ikke fripass til å oppføre deg som ei bitch fra en annen verden. Hormonzilla all you want, men oppfør deg som den seriøse bedriftseieren du ønsker å være utad mener nå jeg. Dette var en helt tullete PM å reagere så kraftig på. Hva mener du? 1
Rubella Skrevet 29. april 2018 #3797 Skrevet 29. april 2018 (endret) 10 minutter siden, smalls skrev: Hva mener du? På snapstoryen sin har hun lagt ut screenshot av ei melding hun fikk på facebook messenger fra ei dame som reagerte på noe av innholdet i boka hennes. Navnet til denne damen er ikke sensurert, og dermed lett å søke opp på facebook. Skal sies at det er ei godt voksen dame, og at kommentaren var noe unødvendig - men synes hun overreagerte her. Kommentaren var, direkte sitert: "Du skriver bra og lettfattelig, men en setning bør du virkelig revurdere om du vil skal stå i boka... Nei, det er ikke normalt å gjøre folk gravide uønsket i 2018... At Ulrik er 10 år eldre og har holdt snoppen i buksa....flaks for deg!" Jeg skjønner ikke helt hva den skal bety engang PS: Jeg har ikke lest boka. PPS: Nå finner jeg ikke damen ved å søke etter henne på facebook lenger, så mulig hun har fått mye refs fra Pilotfrue-fans og har gjort profilen utilgjengelig for søk. Endret 29. april 2018 av Rubella 14
Gjest formula Skrevet 29. april 2018 #3798 Skrevet 29. april 2018 51 minutter siden, Rubella skrev: På snapstoryen sin har hun lagt ut screenshot av ei melding hun fikk på facebook messenger fra ei dame som reagerte på noe av innholdet i boka hennes. Navnet til denne damen er ikke sensurert, og dermed lett å søke opp på facebook. Skal sies at det er ei godt voksen dame, og at kommentaren var noe unødvendig - men synes hun overreagerte her. Kommentaren var, direkte sitert: "Du skriver bra og lettfattelig, men en setning bør du virkelig revurdere om du vil skal stå i boka... Nei, det er ikke normalt å gjøre folk gravide uønsket i 2018... At Ulrik er 10 år eldre og har holdt snoppen i buksa....flaks for deg!" Jeg skjønner ikke helt hva den skal bety engang PS: Jeg har ikke lest boka. PPS: Nå finner jeg ikke damen ved å søke etter henne på facebook lenger, så mulig hun har fått mye refs fra Pilotfrue-fans og har gjort profilen utilgjengelig for søk. Hun har nok lært av Anne Brith, hvordan det skal gjøres.
Nussepus Skrevet 29. april 2018 #3799 Skrevet 29. april 2018 3 timer siden, xx girl xx skrev: Hva er egentlig dette for noe? Hva var poenget med den snappen? Det er direkte ufint å henge ut leserne sine. Nå er hun vel ikke akkurat kjent for å være klok og reflektert heller da.... 7
Sommerfugl90 Skrevet 29. april 2018 #3800 Skrevet 29. april 2018 4 timer siden, Glorious skrev: Ikke farlig. Folk føder jo i basseng, bor i varme land osv. Min jordmor anbefaler alle gravide en deilig dag på spa, men fraråder de varmeste badstuene. Boblebad har stort sett max 40 grader. Kroppen vil gi beskjed om man blir overopphetet. 5 timer siden, SKE87 skrev: Ja litt hysterisk. Handler jo bare om å ikke sitte der for lenge 😊 5 timer siden, nyher skrev: Ja, du er hysterisk. Null problem å sitte en liten stund. Haha, og jeg som så vidt turte å dusje magen med varmt vann 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå