VildeS Skrevet 2. mars 2018 #3481 Skrevet 2. mars 2018 Nå ligger rekkehuset på finn, til i underkant av 11 millioner. Pent hus, men en mye mørkere stil enn det nye de har kjøpt. 3
Christy89 Skrevet 2. mars 2018 #3482 Skrevet 2. mars 2018 15 minutter siden, VildeS skrev: Nå ligger rekkehuset på finn, til i underkant av 11 millioner. Pent hus, men en mye mørkere stil enn det nye de har kjøpt. I hvilken kommune?
Rægs Skrevet 2. mars 2018 #3483 Skrevet 2. mars 2018 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=115124236
Gjest O.G. Skrevet 2. mars 2018 #3484 Skrevet 2. mars 2018 På 1.3.2018 den 13.57, marthes skrev: hun kommer helt sikkert til å eksponere barnet, vi kunne jo nesten vært tilstede under unfangelsen (hadde det skjedd ved prøverør), forundrer meg ikke om "vi" og får være tilstede under fødselen og... Den fødselen vil ikke jeg bli med på, hun der som syter og klager bare hun har litt vondt i hodet...
Moongirl Skrevet 2. mars 2018 #3485 Skrevet 2. mars 2018 (endret) 2 timer siden, Rægs skrev: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=115124236 Helt greit rekkehus(så mørke flater!) til en syk pris! Så tett på naboer på alle kanter og trafikkert vei rett attmed. Uff. Hadde funnet noe annet hvis eg hadde hatt så mye penger i hvertfall.. Endret 2. mars 2018 av Moongirl 6
Jordbærogfløte Skrevet 2. mars 2018 #3486 Skrevet 2. mars 2018 Ja, den prisen er høy! Økt med ca 3 mill i verdi på drøye tre år. Hadde det vært lengre unna den forurensede motorveien hadde det vært mer attraktivt. Veldig greit å ha hvert sitt bad hvis man ikke tåler odøren til sin partner. Hun har jo nevnt tidligere at hun ikke vil dele toalett med mannen 😁 9
LeilaS Skrevet 2. mars 2018 #3487 Skrevet 2. mars 2018 3 timer siden, Rægs skrev: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=115124236 For en mørk leilighet, men er vel stilen de likte. De som kjøper kan jo bare male veggene lyse. Litt overpriset leilighet da 2
Jordbærogfløte Skrevet 2. mars 2018 #3488 Skrevet 2. mars 2018 Jeg får Fifty Shades-vibber av de mørke fargene. Jeg tror det vil komme en god del folk på visningene fordi hun er en blogger. 3
Nasken Skrevet 2. mars 2018 #3489 Skrevet 2. mars 2018 Her er det to ting som drar prisen opp: at det er relativt nytt og at det ligger på Vinderen. Her jeg bor får man innflyttingsklar villa for samme pris. Og nei, bor ikke på landet men i en relativt stor by. Dette er grunnen til at vi flyttet fra hovedstaden, vi fikk så utrolig mye for pengene i forhold til Oslo! 5
Viking-girl Skrevet 2. mars 2018 #3490 Skrevet 2. mars 2018 30 minutter siden, Nasken skrev: Her er det to ting som drar prisen opp: at det er relativt nytt og at det ligger på Vinderen. Her jeg bor får man innflyttingsklar villa for samme pris. Og nei, bor ikke på landet men i en relativt stor by. Dette er grunnen til at vi flyttet fra hovedstaden, vi fikk så utrolig mye for pengene i forhold til Oslo! Pluss for at det er 3 soverom og 2 bad. Men 11 mill !! Det er hinsides dyrt. Glad vi slipper sånne priser i denne byen. Kjøpte noe tilsvarende for en tid tilbake, bare mye mer sentralt samtidig skjermet for trafikkstøy og gjennomgangstrafikk. Til og med turstier like utenfor døra. 1
Zoey Skrevet 2. mars 2018 #3491 Skrevet 2. mars 2018 5 timer siden, O.G. skrev: Den fødselen vil ikke jeg bli med på, hun der som syter og klager bare hun har litt vondt i hodet... Jeg tror ikke du kommer til å få tilbud om dét, akkurat 🤣 3
Ohno Skrevet 2. mars 2018 #3492 Skrevet 2. mars 2018 51 minutter siden, Viking-girl skrev: Pluss for at det er 3 soverom og 2 bad. Men 11 mill !! Det er hinsides dyrt. Glad vi slipper sånne priser i denne byen. Kjøpte noe tilsvarende for en tid tilbake, bare mye mer sentralt samtidig skjermet for trafikkstøy og gjennomgangstrafikk. Til og med turstier like utenfor døra. Ser man på prisstatistikken i området, ser man at de har priset seg ekstremt høyt. https://www.finn.no/pulse/pricepersqm?finnkode=115124236. Kvadratmeterpris på nesten 83k når gjennomsnittsprisen ligger på 62k. 4
Jolanda Skrevet 2. mars 2018 #3493 Skrevet 2. mars 2018 3,5 mill prisstigning på 3 år er vel ikke helt realistisk? Eller? 5
TinkaBelli Skrevet 2. mars 2018 #3494 Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, Jolanda said: 3,5 mill prisstigning på 3 år er vel ikke helt realistisk? Eller? Aner ikke. Blir spennende å se hva de får 2
Gjest ti10 Skrevet 2. mars 2018 #3495 Skrevet 2. mars 2018 En ting er at jeg ikke har samme smak som dem, men stusser veldig på bildene fra denne takterrassen. Hadde ikke de fått profesjonell hjelp til styling før bildene til annonsen ble tatt? Hvorfor ser takterrassen ut som de har glemt å rydde etter siste sommerfest? Champagnekjøler, lysestaker, nedsnødde solsenger osv... En ting er at det ser fryktelig rotete ut, men møblene må vel bli ødelagte ..?
Gjest O.G. Skrevet 2. mars 2018 #3496 Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, Zoey skrev: Jeg tror ikke du kommer til å få tilbud om dét, akkurat 🤣 Godt er det.
Bustefisk Skrevet 2. mars 2018 #3497 Skrevet 2. mars 2018 Jeg tviler på at de får den prisen de ønsker.. Jeg bor i et villastrøk, i en enveiskjørt gate som er veldig populær mtp barnefamilier. Langt til nermeste hovedvei, men bussene kjører her så ikke mangel på, eller lang vei til kollektivt. Her går boligene fort opp mot 1 mill over takst fordi gata er så populær. Men rekkehus og små eneboliger i pilotfruens størrelse går ikke for mer enn 7-9 mill... Jeg hadde aldri lagt 11 mill for et rekkehus, spesielt ikke når det er såpass tett i andre naboer. Man får jo en flott enebolig med mer privatliv til samme prisen nesten over alt :S Jeg er født og oppvokst på Oslo vest så jeg er vant til høye boligpriser, men denne hadde jeg sett for meg til rundt 7,5 - 8,5 . Fikk sjokk da jeg så prisen. 5
Bambi1995 Skrevet 2. mars 2018 #3498 Skrevet 2. mars 2018 Syns leiligheten/rekkehuset var fint jeg. Syk pris da - her hadde du fått samme hus for under halve prisen!
lenebu Skrevet 2. mars 2018 #3499 Skrevet 2. mars 2018 (endret) Sykeste boligprisen jeg har sett. Kan få en enebolig med dobbelt areal inkl. hage for et par millioner ekstra (https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=115150486) eller en lekker enebolig for en mindre penge og 30 kvadratmeter mer (https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=114913529) i samme område. Lurer på om hun/de satser på at fansen skal synes det er så stas å bo i samme bolig som de én gang bodde at de er villige til å betale ekstra, eller eventuelt hva det er som gjør at prisen virker så kunstig høy? De har jo ikke selv gjort noen særlig oppussing (de kaller det oppussing av gjesterommet siden de har malt veggene, men boligannonsen presiserer at leiligheten ble "oppusset" i 2014, i.e. det året de kjøpte den), og det virker rart at verdien da har vokst med en halv million per halvår når det ellers i Oslo er "kjøperens marked" om dagen. Tviler på at de får prisantydning, men jeg kan bli overrasket. Endret 2. mars 2018 av lenebu 9
pøbelsara Skrevet 2. mars 2018 #3500 Skrevet 2. mars 2018 Jeg tror også prisen er for høy. Pent hus, men sinnssyk kvm-pris også for Vinderen. Bør ha eksepsjonell utsikt og beliggenhet for å nå slike priser på Vindern. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå