Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Lampefeber skrev (På 22.7.2024 den 20.12):

Pilotfrue er den influenseren jeg har likt minst. Jeg klarer ikke å høre henne snakke -det skal snakkes så tydelig og seint, og jeg makter det ikke. 

Dette fikk meg automatisk til å lese den siste leddsetningen med Julianne sin stemme og måte å snakke på. Grusomt! 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miaiai skrev (48 minutter siden):

Du vet hun tjener godt og mannen også, tror dem klarer seg fint. Mange nok ser jo på dem, da tjener man penger og mannen er jo pilot. Dem lever av akuratt det samma der nede som her hjemme ingen forskjell

Ok takk for at du manspleiner 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (6 timer siden):

Det er da noe alle vet. Har besteforeldre som har kjøpt og solgt i Spania flere ganger, og det fungerer ikke som i Norge.

Ja..vanskelig marked..dyrt og styrete..ikke lett å selge...og ikke med en så høy prisklasse i Albir...ikke der de med mye penger bor. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (4 timer siden):

Ja..vanskelig marked..dyrt og styrete..ikke lett å selge...og ikke med en så høy prisklasse i Albir...ikke der de med mye penger bor. 

Kjæresten til bestefar solgte leiligheten sin i Alicante for en tid siden. Først tok det sin tid å få solgt og fra den omsider ble solgt har det tatt lang tid å få oppgjøret. Har inntrykk av at det er fryktelig mange byråkratiske omveier man må gjennom før alt er i boks når man endelig får solgt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fascinerende  å høre hvor sakte hun prater og hvor mye hun leter etter de rette ordene. At hun er utdannet journalist... Jaja, det var vel bare et fagskole og ikke høgskole:-) Men hun sliter virkelig med å finne ordene ja:-)

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/3/2024 at 11:00 AM, Miaiai said:

Du vet hun tjener godt og mannen også, tror dem klarer seg fint. Mange nok ser jo på dem, da tjener man penger og mannen er jo pilot. Dem lever av akuratt det samma der nede som her hjemme ingen forskjell

der tar du dessverre feil om du tar en titt på proff ser du at hun har en lav lønn og selskapet gikk i minus, pilot jobben er det lett å google seg frem til,,,

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrethe05 skrev (41 minutter siden):

der tar du dessverre feil om du tar en titt på proff ser du at hun har en lav lønn og selskapet gikk i minus, pilot jobben er det lett å google seg frem til,,,

Å hva med og komme med rett opplysning.. for om du gidder og se på proff så gjaldt de tallene for 2022

Så ingen vet enda hva regnskapet for 2023 sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at det de holder på med i Spania er å bruke mest mulig penger hver dag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airam. skrev (2 timer siden):

Det virker som at det de holder på med i Spania er å bruke mest mulig penger hver dag. 

Sååå tacky å holde opp kvitteringer osv 😂😂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (20 minutter siden):

Sååå tacky å holde opp kvitteringer osv 😂😂

Hørres ut som at jeg er misunnelig, men detter jeg ikke.men hva er greia liksom. Virker som de er litt besatte av å handle

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airam. skrev (11 timer siden):

Hørres ut som at jeg er misunnelig, men detter jeg ikke.men hva er greia liksom. Virker som de er litt besatte av å handle

Jeg er misunnelig. Både mannen og jeg tjener godt, men vi har ingen mulighet til å holde på som de gjør. Hadde vært litt godt da. 😅

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/7/2024 at 12:03 PM, elskersommer said:

Å hva med og komme med rett opplysning.. for om du gidder og se på proff så gjaldt de tallene for 2022

Så ingen vet enda hva regnskapet for 2023 sier

helt riktig tallene er fra 2022 og de så jo ikke bra ut.... frist for regnskap er 31.7 så både hun og mannen har ikke levert eller fått i retur....  Fakta i Proff er at tallene fra 2021 til 2022  viser at inntekten gikk kraftig ned og overskudd ble underskudd, så får vi se om de har snudd det eller havner i Luksusfellen,,,,

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Tenker kanskje de satser på at dette nye livet kan gi content som gir mer cash i lomma? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Unodostrez said:

Tenker kanskje de satser på at dette nye livet kan gi content som gir mer cash i lomma? 

Da får hun /de stå på litt 😉 Ikke mye interessant content på hun... Hvis Bade, fanta og sykkel gir cash i lomma skal jaggu jeg atarte opp også🤣😏 Bodd delt i Spania/Norge i 15 år å livet er ikke bare sorgløst her heller. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 8/9/2024 at 12:30 PM, Margrethe05 said:

helt riktig tallene er fra 2022 og de så jo ikke bra ut.... frist for regnskap er 31.7 så både hun og mannen har ikke levert eller fått i retur....  Fakta i Proff er at tallene fra 2021 til 2022  viser at inntekten gikk kraftig ned og overskudd ble underskudd, så får vi se om de har snudd det eller havner i Luksusfellen,,,,

da vat tallene for 2023 på Proff ute, ned i lønn og tre dobblet utgiftene, fortsatt underskudd

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan I all verden får de til alt dette da? En million lønn holder vel ikke til alle de enorme utgiftene og forbruket de to har?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (9 minutter siden):

Hvordan I all verden får de til alt dette da? En million lønn holder vel ikke til alle de enorme utgiftene og forbruket de to har?

De har jo mer enn 1 mill i lønn 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

De har jo mer enn 1 mill i lønn 

Da forstår jeg feil, for hvis hun går i underskudd og bare han har lønn?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...