Måne1234 Skrevet 1. januar #11821 Del Skrevet 1. januar FruR skrev (2 minutter siden): Er på Mads Hansen sin insta nå og ser det ikke ? Storyen hans på insta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. januar #11822 Del Skrevet 1. januar Inga-pinga skrev (2 timer siden): Skal de flytte utenlands? Hun drømmer hvertfall om det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 1. januar #11823 Del Skrevet 1. januar Må være skamfullt og flaut når ungene skal leveres i barnehagen etter ferien. Hvordan klarer man å se ansatte og andre foreldre i øyene etter å ha ha delt noe sånt!?? 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
røverdatteren Skrevet 1. januar #11824 Del Skrevet 1. januar Tydelig at det var noen som hadde inntatt alkohol igår ut fra alle snappene hun la ut. Så alt før noe ble slettet og det var alt fra brøling til ungene til seksuell humor om barnas leker, MED barna i bakgrunnen🥲 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2. januar #11825 Del Skrevet 2. januar mammams skrev (3 timer siden): Håper Fru Johansen har rett i at reklamebetalingen fra SC ikke kan fortsette, de går dundrende underskudd og om de skal betale stadig flere provoserende influensere penger går jo ikke regnestykket opp. Skjønner ikke hvordan snapchat har råd til og gi ut så mye penger? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjerna80 Skrevet 2. januar #11826 Del Skrevet 2. januar Man får håpe at gamle/nye samarbeidspartnere ikke vil bli assosiert med/tar avstand fra det her. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 2. januar #11827 Del Skrevet 2. januar 15 hours ago, M.H85 said: Er ikke fra Østlandet så har null peiling om dette huset ligger i et dyrt strøk typ Bærum ,Holmenkollen ??😅 MEN et hus til 32 millioner skal iallefall ha stort svømmebasseng i kjelleren!😊 Dette huset er IKKE verdt prisen😱 Så definitivt ikke! Og det viser markedet dem også med all tydelighet. Nå har det ligget ute siden august (!) Hadde de bedt om en anstendig og korrrekt pris hadde de sikkert fått solgt innen nå, må være høye utgifter for dem hver måned slik som renten er nå. Og det er vel knapt et eneste hus i Halden som selges for 32 mill, så hva skal de med så mye penger for huset (som de uansett ikke kommer til å få.) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 2. januar #11828 Del Skrevet 2. januar (endret) Hurra for Mads Hansen som tør å ta opp ting som influenserne gjør! Nå såg eg "blowjob" snappen på storyen hans...hjelpe meg så upassende og flaut!! Her må noen drikke mindre!!! Håper de har fått seg en lærepenge om alkoholbruk! Og hun burde lese sitt innlegg fra 2015 igjen! Endret 2. januar av Moongirl 24 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 2. januar #11829 Del Skrevet 2. januar Finner ikke det Mads Hansen la ut jeg? Ikke sett storbyene til pilot paret heller, men hvis det er sant det dere skriver er jeg mildt sagt sjokkert 🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 2. januar #11830 Del Skrevet 2. januar Sh999 skrev (14 minutter siden): Finner ikke det Mads Hansen la ut jeg? Ikke sett storbyene til pilot paret heller, men hvis det er sant det dere skriver er jeg mildt sagt sjokkert 🫣 https://www.instagram.com/stories/mads_hansen11/ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 2. januar #11831 Del Skrevet 2. januar Sh999 skrev (16 minutter siden): Finner ikke det Mads Hansen la ut jeg? Ikke sett storbyene til pilot paret heller, men hvis det er sant det dere skriver er jeg mildt sagt sjokkert 🫣 https://www.instagram.com/stories/mads_hansen11/3270868029032936626?utm_source=ig_story_item_share&igsh=cTM4cHhoaXhjeHc= 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. januar #11832 Del Skrevet 2. januar Jeg blir meer og mer glad i redaktørstyrte medier. Og Mads Hansen, når de redaktørstyrte mediene overhodet ikke gidder å diskutere den sosiale medie-virkeligheten. Det er en sjuk verden når man kan livnære seg av å være fullstendig hjernedød i some. 25 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. januar #11833 Del Skrevet 2. januar Tråden er ryddet for krenkelser og avsporing. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkestøv Skrevet 2. januar #11834 Del Skrevet 2. januar Det er veldig lenge siden jeg har sett ig/snap, men har hun sluttet å eksponere barna? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
røverdatteren Skrevet 2. januar #11835 Del Skrevet 2. januar Lykkestøv skrev (1 minutt siden): Det er veldig lenge siden jeg har sett ig/snap, men har hun sluttet å eksponere barna? Nei. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2. januar #11836 Del Skrevet 2. januar Lykkestøv skrev (7 minutter siden): Det er veldig lenge siden jeg har sett ig/snap, men har hun sluttet å eksponere barna? Jeg følger henne heller ikke noe særlig. Men de gangene jeg har sett så ser jeg ikke barna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sullamitt Skrevet 2. januar #11837 Del Skrevet 2. januar Lykkestøv skrev (1 time siden): Det er veldig lenge siden jeg har sett ig/snap, men har hun sluttet å eksponere barna? Hun har ikke sluttet, men har drastisk redusert. Jeg merket meg at piloten hadde en økning av eksponering når fruen dempet, men han har også roet seg nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2. januar #11838 Del Skrevet 2. januar Jeg har bare sett ett stillbilde, og da trodde jeg hun tok leken til munnen for å signalisere at hun «sugde energi?» Altså tanket opp kroppen. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Octo Skrevet 3. januar #11839 Del Skrevet 3. januar cerruti skrev (11 timer siden): Jeg har bare sett ett stillbilde, og da trodde jeg hun tok leken til munnen for å signalisere at hun «sugde energi?» Altså tanket opp kroppen. Det var vel det som var meningen, men så ble det oppfattet helt feil. Sånn er det med sosiale medier, man bør tenke seg godt om før man gjør noe dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
however Skrevet 3. januar #11840 Del Skrevet 3. januar cerruti skrev (12 timer siden): Jeg har bare sett ett stillbilde, og da trodde jeg hun tok leken til munnen for å signalisere at hun «sugde energi?» Altså tanket opp kroppen. Nei, det var en hel video der hun ga leken en blowjob.. Ansiktsmimikk, håndbevegelser og slangen inn og ut av munnen. Ikke til å ta feil av. 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå