Curlyme Skrevet 5. desember 2022 #11181 Del Skrevet 5. desember 2022 Hun er en av de kjedligste influensere som finnes. Så prøver de å ro seg unna med å donere gavene nå,hva med å tenke på dette til å starte med. Ipohne til en 2 åring. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 5. desember 2022 #11182 Del Skrevet 5. desember 2022 Godt forsøk på å prøve å få til en julereportasje Julianne😂 Fy fader ass, at de ikke blir flaue! sønnen min får ingen iPhone men han slipper å skjemmes over meg når han blir eldre😁 29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 5. desember 2022 #11183 Del Skrevet 5. desember 2022 I en kommentar til God kveld Norge uttrykker psykolog og professor ved Universitetet i Tromsø, Willy-Tore Mørch (74), bekymring for at influensere som viser fram dyre gaver på sosiale medier vil skape kjøpepress blant deres følgere. – Influensere bør, etter min oppfatning, alltid vurdere nøye om rådene de gir vil få skadelig virkning, enten det er på individ- eller samfunnsplan, sier Mørch til God kveld Norge. https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/virker-som-en-spekulert-manipulativ-handling/15331208/ Uff da han karen her følger nok ikke mange influensere🤣 skape kjøpepress er vel jobben deres. Tviler så sterkt på at influensere flest vurderer nøye noe som helst annet enn hva som er av betydning for egen lommebok. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 5. desember 2022 #11184 Del Skrevet 5. desember 2022 Det er dere som følger med på slike fjaseinfluensere som er skyld i dette. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 5. desember 2022 #11185 Del Skrevet 5. desember 2022 SigridElise skrev (16 minutter siden): Fy fader. Hun prøver å gjøre seg mer attraktiv ved å tilby å stille med ungene i en “julereportasje“ Media ville bare ha en kommentar ikke en reportasje😂 snakk om å bruke ungene. Så grusomt at jeg ikke har ord Men hvorfor skal de stille opp gratis når det ikke er i deres interesse å svare på kritiske spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 5. desember 2022 #11186 Del Skrevet 5. desember 2022 norw skrev (Akkurat nå): Men hvorfor skal de stille opp gratis når det ikke er i deres interesse å svare på kritiske spørsmål? De trenger ikke å stille opp gratis. De må da gjerne ta betalt for å svare på kritikk. Men det var jo ingen som ønsket at hele familien skulle stille opp i en julereportasje 😂😂 det var fruens tilbud🙈 Veldig mange kommenterer kritiske spørsmål uten å ta betalt for å forklare seg, det er dog relativt normalt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 5. desember 2022 #11187 Del Skrevet 5. desember 2022 elskersommer skrev (2 timer siden): Mine to på 19 og 23 år kjøpte seg sine første nye iPhone 14 ny nå.. kjøpt og betalt for egne penger. De har kun hatt brukte til nå. Å gi det til en på 2 år er helt bak mål 2 år enig, men vet og mange mente det var tidelig til en 6 åring (det jeg gjorde) når de er 2 er T.o.m TV no go zone 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 5. desember 2022 #11188 Del Skrevet 5. desember 2022 Jeg er fremdeles litt usikker på om de dro det litt for langt denne gangen og faktisk kjenner på skam, eller om de bare ler hele veien til banken. De balanserer på en veldig tynn line i hvertfall... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bing1 Skrevet 5. desember 2022 #11189 Del Skrevet 5. desember 2022 (endret) Det verste er at folk følger slike pompøse «nobodies». Jeg vet ikke hvem som er mest hjernedød, hun eller han 🤷🏼♀️ Det er vi som holder liv i disse menneskene. Slutt å gi de oppmerksomhet. Endret 5. desember 2022 av Bing1 . 11 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 6. desember 2022 #11190 Del Skrevet 6. desember 2022 Fru Uperfekt skrev (8 timer siden): Nå har bare 1 av mine barn fått nyeste iPhone som første telefon, hvilken tlf kommer an på barnet. Det kommer litt an på hvilken apper de trenger. TikTok er bannlyst og tlf tid er overvåket og tracket til de er myndige. Hvilke apper trenger man med iphone? Aldri hatt iPhone, og har en haug apper.. eller mulig jeg misforsto deg her😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 6. desember 2022 #11191 Del Skrevet 6. desember 2022 Bing1 skrev (4 timer siden): Det verste er at folk følger slike pompøse «nobodies». Jeg vet ikke hvem som er mest hjernedød, hun eller han 🤷🏼♀️ Det er vi som holder liv i disse menneskene. Slutt å gi de oppmerksomhet. Nå avfulgte nærmere 500 siden i går. Jeg håper det er et tegn og konsekvens av dette. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 6. desember 2022 #11192 Del Skrevet 6. desember 2022 Hummingbird2 skrev (6 timer siden): https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/virker-som-en-spekulert-manipulativ-handling/15331208/ De kommer ikke særlig godt ut av denne reportasjen. Skulle til å linke til den selv. Her blir de hudflettet av en SoMe-ekspert i tillegg, som også mener dette er et stunt. De er et griskt og ufyselig par, som Virkelig har funnet hverandre. 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 6. desember 2022 #11193 Del Skrevet 6. desember 2022 Bingo Bongo skrev (5 timer siden): Jeg er fremdeles litt usikker på om de dro det litt for langt denne gangen og faktisk kjenner på skam, eller om de bare ler hele veien til banken. De balanserer på en veldig tynn line i hvertfall... Når det nå kommer frem at da TV2 tok kontakt i forbindelse med kritikken, gav Pilotfrue dem tilbud om intervju med hele familien MOT BETALING er det vel ingen tvil om at alt var kalkulert. Dette er klassisk influencer-strategi. Jeg skjønner ikke for mitt bare liv at de ønsker å fremstille seg som ignorante mennesker for å få publisitet. Det er som å tisse i buksa for å holde seg varm. De får det de vil ha, men følgerne blir negative til dem over tid. Jeg tror dermed at HPH har rett, det er nedadgående kurve. Det virker som de frenetisk spyr ut reklame mens det fortsatt er noe å hente. Ble helt sjokkert over frekvensen på reklameinnlegg. Følgerne får jo nesten bare slike innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 6. desember 2022 #11194 Del Skrevet 6. desember 2022 NordreSving skrev (46 minutter siden): Når det nå kommer frem at da TV2 tok kontakt i forbindelse med kritikken, gav Pilotfrue dem tilbud om intervju med hele familien MOT BETALING er det vel ingen tvil om at alt var kalkulert. Ja jeg er enig i at det var kalkulert, men har de gått for langt denne gangen? Eller er det fremdeles like festlig etter siste medieoppslag og ikke minst avsløringer ang at de ønsker betaling? Eller renner fremdeles pengene inn? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 6. desember 2022 #11195 Del Skrevet 6. desember 2022 Bingo Bongo skrev (1 time siden): Ja jeg er enig i at det var kalkulert, men har de gått for langt denne gangen? Jeg tror og håper på at de kanskje sitter med den følelsen ja. Fra å framstå som et nogenlunde sympatisk par - dog med et hinsides forbruk - har de etablert seg som ufyselige riksklovner en gang for alle. Kritikken hagler, følgerne flykter. Om de så ga 10 000 til Mads Hansens innsamling, bedyrer at de gir bort det ene og det andre, samt starter nytt firma, er det denne saken de blir husket for, lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 6. desember 2022 #11196 Del Skrevet 6. desember 2022 Dere som følger henne. Hvorfor avfølger dere ikke nå? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 6. desember 2022 #11197 Del Skrevet 6. desember 2022 Curlyme skrev (15 minutter siden): Dere som følger henne. Hvorfor avfølger dere ikke nå? Gjør vi ikke det da?😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 6. desember 2022 #11198 Del Skrevet 6. desember 2022 Curlyme skrev (30 minutter siden): Dere som følger henne. Hvorfor avfølger dere ikke nå? Det har tydeligvis vært en del avfølging over en periode, men siste døgn viser en betydelig økning i følgerflukt. Kilde: socialblade.com 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 6. desember 2022 #11199 Del Skrevet 6. desember 2022 Håper med dette at alle som følger denne familien for Gud vet hvilken grunn, slutter med det nå. De sprer hverken juleglede, inspirasjon eller kreativitet. De er to mennesker som forstår minimalt av samfunnet og som tjener godt på å gjøre verden til et litt dårligere sted. 15 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 6. desember 2022 #11200 Del Skrevet 6. desember 2022 Disse menneskene er så ekstremt pretensiøse og pompøse at det blir helt latterlig 😂 Og de ser det ikke selv, engang. Hvis de har et såpass stort og brennende ønske om å fremstå som velstående, så bør de også forsøke å tilegne seg evnen til å være litt diskrét og ha klasse og stil. Men neida, her er det bare å kjøre på og være mest mulig flashy. Det er ingenting i deres økonomiske bilde som tilsier at de skal føre en sånn livsstil som de forsøker å selge inn, og det gjør det bare enda mer tryhard. At influensere bruker barna sine for å tjene penger er ille nok i seg selv, og når det gjøres på denne måten - utelukkende for å provosere og få oppmerksomhet - er det bare helt forkastelig. Måtte de få omgangssyke i julen. De "voksne", altså. 12 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå