Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun får ganske mye hat i kommentarfeltet for bilde. De kommentarene blir vel slettet og brukerne som skrev de blir vel blokkert.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har redigert bildet nå og lagt ut en ny post med en «beklagelse». Som bare gjorde det enda verre. Hun får det bare ikke til.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen følger vel for å se hva hun legger ut neste sikkert. 

jeg trodde jeg hadde sett bunnmål derfra og at lite kunne overraske meg igjen, men denne her var en solid innertier på det mest ubetimelige og ignorante jeg har sett. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11

Noe mer hjernedødt enn det innlegget skal man vel lete lenge etter. Var det noen som sa navlebeskuende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så presterer hun å gjøre seg til et offer for dette når hun får kritikk. Og i stedet for å kommentere rasisme som er hele poenget med BLM så kommenterer hun bare demonstrasjonene. 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Endret av SansaS
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig... Hjelpe meg. Jeg er helt målløs. Jeg kjenner ikke til dama. Er dette en fylleglipp, eller er hun så dum til vanlig?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
43 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Er det mulig... Hjelpe meg. Jeg er helt målløs. Jeg kjenner ikke til dama. Er dette en fylleglipp, eller er hun så dum til vanlig?

Det sistnevnte :vetikke: Og på toppen av det hele så har familien en Au Pair, hvor stereotypisk kan man bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg

Jeg er helt målløs da jeg fikk opp blackouttuesday posten, også skal hun prøve og rette det oppigjen å legger seg i offerrollen. Årets pris går til?🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det er jo litt synd på henne. Hun kan seriøst ikke skjønne dette. Og så ble hun offeret? Kledelig. Ekte influencerllogikk der. :kaklehone: OMg, just don't. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, BethD skrev:

Sykt at sånne mennesker får lov å uttale seg offentlig.

ALLE har rett til å uttale seg. Det er liksom grunnlaget for et moderne demokrati. Det som er fint, er at vi andre har like mye rett til å si at vi mener det som blir sagt er feil, ubetenksomt eller hva har du.  Det er ikke ulovlig å være stappteit. 

At hun velger å kaste seg gråtende i offerposisjon, er en ufin hersketeknikk. Hun kan si og poste hva hun vil - forutsetningen er at hun må tåle at folk ikke er enig og at de motsier henne.

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
44 minutter siden, pøbelsara skrev:

ALLE har rett til å uttale seg. Det er liksom grunnlaget for et moderne demokrati. Det som er fint, er at vi andre har like mye rett til å si at vi mener det som blir sagt er feil, ubetenksomt eller hva har du.  Det er ikke ulovlig å være stappteit. 

At hun velger å kaste seg gråtende i offerposisjon, er en ufin hersketeknikk. Hun kan si og poste hva hun vil - forutsetningen er at hun må tåle at folk ikke er enig og at de motsier henne.

Ja dessverre er det sånn... 

provoserer meg bare så voldsomt at det går an å være så ekstremt dum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...