Gjest Sausedyret Skrevet 27. januar 2020 #8981 Del Skrevet 27. januar 2020 3 timer siden, Kari-Anne88 skrev: Da jeg (Stine) snakket om det å ikke lenger være i sentrum av eget liv, trakk jeg det frem som en positiv greie. Uansett, jeg kan sikkert roe ned på barnemas i podden Hei Stine, sorry jeg siktet ikke til deg men til pilotfrue! Forstår det var litt krunglete skrevet og beklager for det! Ang podden deres så er det en fin start på mandager (Kanskje dere skal bruke Morgenstemning av Grieg som musikk ref dagens podd?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 27. januar 2020 #8982 Del Skrevet 27. januar 2020 Hei Stine. (Siden man kan kommunisere med deg her 😅) Tror du det er deg/dere hun skal ta opp i neste pod? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradisio1 Skrevet 27. januar 2020 #8983 Del Skrevet 27. januar 2020 2 timer siden, tingi85 skrev: Hei Stine. (Siden man kan kommunisere med deg her 😅) Tror du det er deg/dere hun skal ta opp i neste pod? Har visst gått glipp av noe her, hvem er Stine?😅🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 28. januar 2020 #8984 Del Skrevet 28. januar 2020 17 timer siden, Paradisio1 skrev: Har visst gått glipp av noe her, hvem er Stine?😅🙈 Stine i Kvinneguidens venner. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KGvennStine Skrevet 28. januar 2020 #8985 Del Skrevet 28. januar 2020 På 27.1.2020 den 20.28, tingi85 skrev: Hei Stine. (Siden man kan kommunisere med deg her 😅) Tror du det er deg/dere hun skal ta opp i neste pod? Fåglarna vet 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 29. januar 2020 #8986 Del Skrevet 29. januar 2020 Angående uattalelsene om pilotparet så synes jeg det er trist at de må ta seg selv så høytidelig ved å ta alt så b o k s t a v e l i g. De brukte jo halve podden til å gå i forsvar! Jeg synes de er smålige ved å prate slik de gjorde om personene bak podden Kvinneguidens venner.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 29. januar 2020 #8987 Del Skrevet 29. januar 2020 (endret) 19 timer siden, Kari-Anne88 skrev: Fåglarna vet 😂 Å Neida. De vet ikke hva du heter. Det er Linnea som får gjennomgå 😂 Men igjen, ikke så god samhandling mellom de. Virker som fruen vil rakke ned på henne, mens han prøver å være litt nøytral. Har ikke hørt halvveis ferdig enda da.. Da har jeg hørt ferdig, eller til der hvor de sluttet å snakke om Linnea. Fruen ville ikke bare rakke ned på henne, hun var virkelig ute etter å sverte henne. Ikke så veldig godt forberedt og med en stor forsvarstale, som bare for meg til å lure på hvorfor de egentlig har au pair... Endret 29. januar 2020 av tingi85 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 29. januar 2020 #8988 Del Skrevet 29. januar 2020 1 time siden, Jordbærogfløte skrev: Angående uattalelsene om pilotparet så synes jeg det er trist at de må ta seg selv så høytidelig ved å ta alt så b o k s t a v e l i g. De brukte jo halve podden til å gå i forsvar! Jeg synes de er smålige ved å prate slik de gjorde om personene bak podden Kvinneguidens venner.. De er vel ganske hårsåre for andres meninger angående dem. De er jo veldig overfladiske og materialistiske og jeg skjønner kritikk går hardt inn på dem. Tror de prøver å holde tilbake med stoltheten i behold, men noe frustrasjon slippes ut til lytterne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 29. januar 2020 #8989 Del Skrevet 29. januar 2020 Au pairen vil ifølge PODen, kunne tenke seg å gjeste bloggen. Jeg hadde rett 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 29. januar 2020 #8990 Del Skrevet 29. januar 2020 29 minutter siden, Castor Troy skrev: De er vel ganske hårsåre for andres meninger angående dem. De er jo veldig overfladiske og materialistiske og jeg skjønner kritikk går hardt inn på dem. Tror de prøver å holde tilbake med stoltheten i behold, men noe frustrasjon slippes ut til lytterne. Enig! Det er så tydelig gjennom hvordan de snakker sammen i podden. Det virker som om de har bygget opp en fasade som nærmest har blitt en borg mot omverdenen. Når noen kritiske røster hever stemmen så blir det rystet litt i muren.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 29. januar 2020 #8991 Del Skrevet 29. januar 2020 Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev: Enig! Det er så tydelig gjennom hvordan de snakker sammen i podden. Det virker som om de har bygget opp en fasade som nærmest har blitt en borg mot omverdenen. Når noen kritiske røster hever stemmen så blir det rystet litt i muren.. Jeg hadde mer sansen for dem da det kun var blogg og tv serie. I PODen synes jeg de fremstår merkelige. Jeg ser ingen kjemi eller kjærlighet og respekt mellom dem. De gir hverandre mange slag "under beltestedet" som jeg synes er litt frekt og ufølsomt noen ganger. Men det kan jo hende dette er meg, og dette er deres dynamikk og humor. Virker som de må overbevise hverandre og begge følger seg litt misforstått, særlig Juliane. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. januar 2020 #8992 Del Skrevet 29. januar 2020 39 minutter siden, Castor Troy skrev: Au pairen vil ifølge PODen, kunne tenke seg å gjeste bloggen. Jeg hadde rett 😂 Ifølge PODDEN,sier de nettopp at hun kanskje kunne tenke seg å skrive ett gjesteinnlegg. Ikke akkurat skrevet i stein.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 29. januar 2020 #8993 Del Skrevet 29. januar 2020 Akkurat nå, J.. skrev: Ifølge PODDEN,sier de nettopp at hun kanskje kunne tenke seg å skrive ett gjesteinnlegg. Ikke akkurat skrevet i stein.. LOL, ja det sier litt om at hun er positiv til å ta del i parets bloggverden. MEN, blir heller ikke sjokkert om det ikke blir noe av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susseblass Skrevet 29. januar 2020 #8994 Del Skrevet 29. januar 2020 OMG. Det var en pinlig affære. Pute-podcast på høyt nivå. Det går jo så t r å t t. Ingen humor, høres ut som de leser fra et skjema, veldig stivt. Men altså. Jeg regner med at Linnea-kritikken er et PR-stunt, om ikke, burde de nesten beskyttes mot seg selv. «Husker ikke hva hun heter engang», «Linnea ser sur ut» osv. Fremstår som de ikke forstår en spøk, og iallefall som om de ikke har selvironi. Synes i grunn Kvinneguidens venner var ganske greie med dem jeg. Synes de sank til et betydelig større lavmål. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 29. januar 2020 #8995 Del Skrevet 29. januar 2020 (endret) 1 minutt siden, Susseblass skrev: OMG. Det var en pinlig affære. Pute-podcast på høyt nivå. Det går jo så t r å t t. Ingen humor, høres ut som de leser fra et skjema, veldig stivt. Men altså. Jeg regner med at Linnea-kritikken er et PR-stunt, om ikke, burde de nesten beskyttes mot seg selv. «Husker ikke hva hun heter engang», «Linnea ser sur ut» osv. Fremstår som de ikke forstår en spøk, og iallefall som om de ikke har selvironi. Synes i grunn Kvinneguidens venner var ganske greie med dem jeg. Synes de sank til et betydelig større lavmål. De ble sikkert enige på forhånd om å adressere Linnea saken 1-2 minutter, men det tok litt av. De er vel ikke typene som børster kritikk av skuldrene og ikke tenker mer over det. Det er ikke bare viktig å bli godt likt for dem, men å bli respektert i tillegg. Endret 29. januar 2020 av Castor Troy 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sausedyret Skrevet 29. januar 2020 #8996 Del Skrevet 29. januar 2020 5 minutter siden, Castor Troy skrev: De ble sikkert enige på forhånd om å adressere Linnea saken 1-2 minutter, men det tok litt av. De er vel ikke typene som børster kritikk av skuldrene og ikke tenker mer over det. Det er ikke bare viktig å bli godt likt for dem, men å bli respektert i tillegg. Kanskje jeg er blind og døv men jeg finner ikke denne episoden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 29. januar 2020 #8997 Del Skrevet 29. januar 2020 Akkurat nå, Sausedyret skrev: Kanskje jeg er blind og døv men jeg finner ikke denne episoden? Den ligger ute på spotify og andre steder nå. Mulig den nettopp kom ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. januar 2020 #8998 Del Skrevet 29. januar 2020 (endret) Jeg fikk ikke helt med meg dette i podcasten, men hadde Pilotfrue ikke sagt hvor hun var og bare kommet drita hjem 07:30 en morgen når de hadde en avtale om å lage podden? Er det vanlig når en har barn og avtaler dagen etter? 🤷♀️ Endret 29. januar 2020 av Klink 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 29. januar 2020 #8999 Del Skrevet 29. januar 2020 Har aldri hørt podden hennes. Hven er Linnea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 29. januar 2020 #9000 Del Skrevet 29. januar 2020 Akkurat nå, Regine. skrev: Har aldri hørt podden hennes. Hven er Linnea? Blogger og influencer Linnea Myhre. Hun har en pod som heter kvinneguidens venner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå