Jordbærogfløte Skrevet 8. august 2019 #7861 Skrevet 8. august 2019 7 minutter siden, nicecar skrev: Sikkert clickbait tittel som skulle linkes til «storebror» koppen hun viste frem på ig-story nå nylig🙄 Ja.. 🤔 3
Hummingbird2 Skrevet 8. august 2019 #7862 Skrevet 8. august 2019 https://www.aftenposten.no/norge/i/op1aR7/LO-topp-Jorn-Eggum-vil-avvikle-au-pair-ordningen 14
Vidamarie Skrevet 8. august 2019 #7863 Skrevet 8. august 2019 Au pair ja. Det er vel et forsøk på å fremstå som rik og suksessfull. "Alle" rikingene på vestkanten har det, selvfølgelig må de ha de også. Pluss at det gir klikk på bloggen! Det er så flaut hele dette opplegget deres, flaut og harry. 38
Moongirl Skrevet 8. august 2019 #7864 Skrevet 8. august 2019 (endret) 21 minutter siden, Vidamarie skrev: Au pair ja. Det er vel et forsøk på å fremstå som rik og suksessfull. "Alle" rikingene på vestkanten har det, selvfølgelig må de ha de også. Pluss at det gir klikk på bloggen! Det er så flaut hele dette opplegget deres, flaut og harry. Hjelpes...kan ikke se for meg at det burde være behov for au-pair i den lille familien!! EN unge og har hjelp til det aller meste. Seriøst...klarer man ikke håndtere det alene...vet hun er lat...men, hjelpes.. Får håpe de følger reglene og behandler henne pent da! Har de egen leilighet til henne i huset?🤔 Endret 8. august 2019 av Moongirl 36
vintage Skrevet 8. august 2019 #7865 Skrevet 8. august 2019 (endret) 4 timer siden, Maneo skrev: Jeg skjønner ikke? Skal ikke guttungen gå i barnehage? 🤨 Han blir jo mer aktiv etterhvert, og frua har jo sitt å stå i med til hverdags og fest 😅 Blir hun latere og latere? Endret 8. august 2019 av vintage 21
smalls Skrevet 9. august 2019 #7866 Skrevet 9. august 2019 11 timer siden, Justlooking skrev: Jaja, med vaskehjelp og strykehjelp, assistent og barnehage burde vel der meste vært dekket? Og med au-pair må det bli veldig lite igjen å gjøre? Lurer veldig på hva denne au-pairen skal gjøre?🤔 16
Gjest Gazpacho Skrevet 9. august 2019 #7867 Skrevet 9. august 2019 (endret) 1 time siden, smalls skrev: Lurer veldig på hva denne au-pairen skal gjøre?🤔 Tror vi bare må anse Julianne som en slags Marthe Krogh. Som kun er på stas, og som bruker dagene sine på trening, restaurantlunsjer og skjønnhetssalonger for å holde seg husbond- og instagramvennlig mens barnehagen/au-pairen har barnet og mens hushjelpen, gartneren og kokken steller hjemme. Ikke aner jeg hvordan pilotparet har råd til en slik ordning, men det må jo dryppe rimelig kraftig fra de rike familiene deres. De har jo shoppa hus, båter og biler for 27 millioner de siste årene på tross av samlet årslønn på 2-3 mill. Endret 9. august 2019 av Gazpacho
Gjest Gazpacho Skrevet 9. august 2019 #7869 Skrevet 9. august 2019 20 minutter siden, Snurrepurre skrev: ...wannabe? Wannabe og wannabe... Pilotparet betaler nok ikke for luksuslivet av egne lommer, men når man har rike familier så er det jo sikkert ikke unormalt å bli sponset av dem. Luksuslivet de lever henger hvert fall ikke på greip i forhold til lønnene deres. Julianne er jo også veldig lunken og avslappet i fht bloggingen, spørs hvor lenge hun orker å jobbe noe særlig med den.
vintage Skrevet 9. august 2019 #7870 Skrevet 9. august 2019 4 minutter siden, Gazpacho skrev: Wannabe og wannabe... Pilotparet betaler nok ikke for luksuslivet av egne lommer, men når man har rike familier så er det jo sikkert ikke unormalt å bli sponset av dem. Luksuslivet de lever henger hvert fall ikke på greip i forhold til lønnene deres. Julianne er jo også veldig lunken og avslappet i fht bloggingen, spørs hvor lenge hun orker å jobbe noe særlig med den. Det er noe helt eget med folk som nærmer seg 40 og må ha foreldre/svigerforeldre til å sponse livsstilen. 31
Villroses hage Skrevet 9. august 2019 #7871 Skrevet 9. august 2019 Så stort hus/hage/ungeflokk/dyr at de trenger en tjenerstab, må vite! Med så uvanlig krevende jobber er det lett å forstå, ja. Lurer på hvor gammel denne nye tjeneren er. På alder med pilotfrua, kanskje? Har hun egne barn? "Den følelsen" å kunne kommandere andre folk rundt. 12
MaleficentAurora Skrevet 9. august 2019 #7872 Skrevet 9. august 2019 (endret) Det jeg reagerte mest på var hennes utsagn med at hun savner alene tid med U. Det synes jeg er rart og si med tanken på hvor lenge dem har slitt med og få barn. Og så skal mannen prioteres.. Ønsket hennes om og bli mor har vært så sterkt at hun har ikke skjønt hva det vil innebærer. Og dette med Dubai.. Hun sier at turen ikke er blitt sponset. Men rart er det jo når dem drar i det Dubai er oppe går for debatt. Snedig. Endret 9. august 2019 av Uglesjel 21
Justlooking Skrevet 9. august 2019 #7873 Skrevet 9. august 2019 1 time siden, Gazpacho skrev: Wannabe og wannabe... Pilotparet betaler nok ikke for luksuslivet av egne lommer, men når man har rike familier så er det jo sikkert ikke unormalt å bli sponset av dem. Luksuslivet de lever henger hvert fall ikke på greip i forhold til lønnene deres. Julianne er jo også veldig lunken og avslappet i fht bloggingen, spørs hvor lenge hun orker å jobbe noe særlig med den. De har vel helt ordinære foreldre men hun har en rik stefar. Uansett trist om voksne folk må leve på andre for å ha en ekstravagant livsstil. 17
cerruti Skrevet 9. august 2019 #7874 Skrevet 9. august 2019 (endret) 1 time siden, Justlooking skrev: De har vel helt ordinære foreldre men hun har en rik stefar. Uansett trist om voksne folk må leve på andre for å ha en ekstravagant livsstil. Burde ikke han prioritere ev. egne barn? Gitt at han sponser altså. Dere som spekulerer på hvor pengene kommer fra; husk at det ikke er uvanlig å arve hus/hytte fra besteforeldre feks som kan gi god egenkapital uten at man er «rik.» Endret 9. august 2019 av cerruti 2
Nicco Skrevet 9. august 2019 #7875 Skrevet 9. august 2019 4 timer siden, Gazpacho skrev: Tror vi bare må anse Julianne som en slags Marthe Krogh. Som kun er på stas, og som bruker dagene sine på trening, restaurantlunsjer og skjønnhetssalonger for å holde seg husbond- og instagramvennlig mens barnehagen/au-pairen har barnet og mens hushjelpen, gartneren og kokken steller hjemme. Ikke aner jeg hvordan pilotparet har råd til en slik ordning, men det må jo dryppe rimelig kraftig fra de rike familiene deres. De har jo shoppa hus, båter og biler for 27 millioner de siste årene på tross av samlet årslønn på 2-3 mill. Altså det er ganske ille å beskylde dem for å bruke pengene til familiene sine, de hadde aldri fått lån til både bolig og båt uten egne midler og lån har de! I bank! Er da ingen her som har noen som helst peiling på hva de har av oppsparte midler, aksjeutbytte ol. 5
Gjest CecilieX Skrevet 9. august 2019 #7876 Skrevet 9. august 2019 (endret) 19 timer siden, nicecar skrev: Sikkert clickbait tittel som skulle linkes til «storebror» koppen hun viste frem på ig-story nå nylig🙄 Men siden aupairen er det nye familiemedlemmet, vil det da si at hun blir lillesøster? (sorry, dette er selvfølgelig ikke greit i forhold til den samfunnskritiske linja jeg prøver å ligge på, men åpenbart mangler jeg impulskontroll i dag) Altså, minner bare pilotfrua og mannen på at de stort sett har 100% kontroll på hvordan de presenterer seg selv og at klikkbaiting og provokasjoner gir lesere på kortsiktig basis, men det har også effekt på inntrykket man får av dem som mennesker. Endret 9. august 2019 av CecilieX
MaleficentAurora Skrevet 9. august 2019 #7877 Skrevet 9. august 2019 Spekulasjoner ang økonomien demmes ift arv etc, burde ikke diskuteres når det ikke kan dokumenteres med link eller andre fakta. Det er rett og slett hårreisende og lese enkelte sine kommentarer om hvordan dem har klart og finansiere huset og livet sitt. 6
Justlooking Skrevet 9. august 2019 #7878 Skrevet 9. august 2019 29 minutter siden, cerruti skrev: Burde ikke han prioritere ev. egne barn? Gitt at han sponser altså. Dere som spekulerer på hvor pengene kommer fra; husk at det ikke er uvanlig å arve hus/hytte fra besteforeldre feks som kan gi god egenkapital uten at man er «rik.» Jeg spekulerer ikke. Men det er mange som tror de kommer fra rike familier og ergo lever på dem. Det tror ikke jeg. De har vel heller fått med seg gode prisøkninger ved å kjøpe boliger tidlig og også den de kjøpte sammen. 1
cerruti Skrevet 9. august 2019 #7879 Skrevet 9. august 2019 9 minutter siden, Justlooking skrev: Jeg spekulerer ikke. Men det er mange som tror de kommer fra rike familier og ergo lever på dem. Det tror ikke jeg. De har vel heller fått med seg gode prisøkninger ved å kjøpe boliger tidlig og også den de kjøpte sammen. Nettopp. 2
Gjest Keikolina Skrevet 9. august 2019 #7880 Skrevet 9. august 2019 Stakkars dama kan ikke være frisk når hun ikke engang klarer å vaske sine egne klær. Hun blogger jo knapt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå