Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest nicecar
Skrevet
10 minutter siden, Blåklokka* skrev:

Tror dere hun er gravid, eller var instastoryen til Ulrik bare for å få klikk på bloggen? Hun står og ser på drikkeflasker, så spør han om hun finner noe som passer, da holder hun fram en med 'storebror' på. Ulrik sier, den var fin. 🤔

Er nok ikke gravid. Er nok en gang kun for å få noen etterlengtede klikk på den døende bloggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var IG-kontoen til piloten åpen igjen😂 Er dette en fast greie han gjør?

• Liker 7
Skrevet
24 minutter siden, Pollen skrev:

Da var IG-kontoen til piloten åpen igjen😂 Er dette en fast greie han gjør?

Jepp.

• Liker 7
Skrevet
3 timer siden, nicecar skrev:

Hun har vel ikke så veldig mye igjen å ‘provosere’ med nå. Alt som kan brukes har blitt brukt, den eneste måten hun kan få overskrifter på nå er hvis hun hevder at hun og mannen har en krise på gang eller noe lignende.

Så flyfrua kommer nok til å dale ned på blogglisten til hun er *poff* borte vekk.

Den største vitsen er at hun hevder at hun «elsker» å blogge når sannheten er at hun utelukkende blogger pga pengene (ref. til at hun prøver å holde seg øverst på blogglisten med reklame og innholdsløse innlegg) og fordi det gjør at hun kan ha en behagelig livsstil uten å gjøre så mye for å få lire i kassa.

Ja, det tror jeg også siden bloggen er så tam og innholdsløs..

• Liker 8
Skrevet (endret)

Paret må tåle å bli omtalt når de stikker seg ut på bloggen og Instagram. De velger selv vinklingen og ordlyden. De kan jo prøve å forklare hvorfor setet er vendt feil vei fordi bilen stod stille pga pakking av bil i en enkel setning. De elsker å se og bli sett, men tør ikke å møte kritiske kommentarer på en fornuftig måte. Julianne tjener penger på annonser og mannen kjører fly for at paret skal opprettholde en overdådig livsstil. Hun prøver å nå leserne med ord som er gjentatt av «ørten» andre bloggere ved tilsvarende annonser. Kjedelig og lite kreativt. Tror bloggen vil miste sin interesseverdi i nær fremtid. Nå prøver de desperat å holde seg inne i varmen med Ulriks gjesteinnlegg, «småprovoseringer» og tilløp til clickbaits à la Anna Rasmussen.. Han kaller enkelte av brukerrne her inne for å ha Robin Hood-tendenser. Skal vi føle oss beæret av det? Hva skal da han kalles ved å skrive diverse gjesteinnlegg der han går til forsvar for ham og fruen?

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. 

Sol, admin.

Gjest loveli
Skrevet (endret)

Det er overraskende for meg at denne bloggen har holdt seg så lenge på topplisten som den har, det er virkelig intet innhold. Null. Nå har jeg aldri slitt med å få barn, og de fleste leserne henger vel igjen fra den tiden hun skapte overskrifter fordi de var åpne om prøvingen.

Men så lurer jeg på, de kjøpte et dyrt hus, har de råd til å beholde det, båt og bil(er) hvis bloggen dør? Har 3 år intensiv blogging og det å ligge øverst på blogglisten + en pilotmann skaffet 20 mill i inntekter (som huset kostet)?

Selv Sophie Elise, som også skriver bøker og fortsatt ligger på bloggtoppen, har ikke i nærheten råd til noe sånt? Hun kjøpte rekkehus på Oslos dårligste østkant....

Hadde de god råd fra før? Eller er denne proviseringen og klickbait-saken fra pilotfrue et forsøk på å kunne beholde huset? Og båten? Og bilene? Og kjøpe LV-vesker?

Endret av loveli
Skrevet

Dette fremstår som en katt og mus-lek, der det blir lagt ut noe som folk "klikker" av, for deretter å ta til motmæle på bloggen. Interessen opprettholdes, blogg får et oppsving - og voila, klingende mynt i kassa.

• Liker 26
Skrevet
2 timer siden, Eveliina skrev:

https://pilotfrue.blogg.no/internettets-selvutnevnte-riddere.html

Kjære pilotfruemannen,

jeg hverken leser blogg eller følger deres kanaler til vanlig, men snublet over dette harrmdirrende innlegget om "de slemme anonyme" som misforstår.

For det første, ingen ville visst noe som helst om barnestolens posisjon, om dere selv ikke valgte å legge ut bilder av mindreårig i offentligheten. 

Dernest, dere er selv ansvarlige for det inntrykket som skapes via det dere selv velger å publisere offentlig. Det burde ikke komme som en overraskelse på noen, spesielt ikke noen som visstnok har figurert i offentligheten i en årrekke, at bilder vil danne sin egen historie. Seere kan ikke tolke inn noe annet i bildet enn hva de faktisk ser.

Det er da i din egen interesse, å lese hva blant annet folk her på KG faktisk ser og oppfatter ut fra hva du og dere har lagt ut i sosial media. Det er sannsynligvis hva de fleste som ser disse bildene egentlig tenker, og oppfatter. 

Selvfølgelig er det ikke gøy å oppleve at andre kan tro at du setter eget barn i fare. All forståelse for det. Men likevel - hvorfor oppfatter folk at du potensielt setter eget barn i fare?

Det burde ikke komme som en overraskelse på noen, at et bilde av en mindreårig hvor det fremstår som om sikkerhetsanbefalninger og råd fra myndighter ikke følges vil ble oppfattet som nettopp det. Om det ikke var narrativet du og dere ønsket å fortelle, så er det faktisk deres eget ansvar å sørge for å ikke publisere bilder som kan gi inntrykk av at mindreårig settes i fare - eller legge ved informasjon som forklarer situasjonen.

Å gå ut med harmdirrende pekefingre og rope om hets, fordi folk på nett bryr seg om ditt barns sikkerhet, blir rett og slett for dumt. 

PS. Enkleste av alt - ikke eksponer mindreårige på nett. 

👏👏👏

• Liker 12
Skrevet
2 timer siden, vintage skrev:

Dette fremstår som en katt og mus-lek, der det blir lagt ut noe som folk "klikker" av, for deretter å ta til motmæle på bloggen. Interessen opprettholdes, blogg får et oppsving - og voila, klingende mynt i kassa.

Nettopp. Disse menneskene vet eksakt hva de holder på med. Og de ler hele veien til banken. For et levebrød! For en tilværelse! Jeg fatter ikke at det finnes mennesker som ønsker å leve sånn. Jeg håper flere og flere får øynene opp for dette bedritne konseptet nå. De får ingen klikk fra meg, i hvert fall.

• Liker 23
Skrevet

🏻😂 Ja nei, jeg skrev et innlegg kl 1 på natten så jeg har ikke jobb, sosialt liv eller noe🤷🏻‍♀️

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, Birdo skrev:

🏻😂 Ja nei, jeg skrev et innlegg kl 1 på natten så jeg har ikke jobb, sosialt liv eller noe🤷🏻‍♀️

Jeg blir alltid så imponert over hvordan bloggerne/bloggerfruemennene som er ute etter «nettrollene» har oversikt over hvor ofte og hvor mye andre er pålogget. 🙌🏻

Det er jo helt vilt at du er pålogget klokken 01 natt til lørdag.  :ironi:

Uansett godt å høre at de fortsatt bruker bakovervendt sete. 

• Liker 22
Gjest nicecar
Skrevet
3 timer siden, Birdo skrev:

Ikke jeg heller som forøvrig er i mammapermisjon 😂 Men hey, vi har blitt kjendiser :smoke:

Skrevet

Håper ingen gir de klikk på bloggen. Bloggen er kjedelig og dårlig. Helt vilt hun enda er på topplisten! De legger opp til det selv og da blir for dumt å sutre over hetsing, nettroll, mammapoliti osv. Hva forventer dere liksom?? Så klart blir folk provosert!

• Liker 21
Skrevet
46 minutter siden, smalls skrev:

Håper ingen gir de klikk på bloggen. Bloggen er kjedelig og dårlig. Helt vilt hun enda er på topplisten! De legger opp til det selv og da blir for dumt å sutre over hetsing, nettroll, mammapoliti osv. Hva forventer dere liksom?? Så klart blir folk provosert!

Greia er jo at de både forventer det, og trenger det, ellers hadde ikke bloggen overlevd. Det er sånn de tjener pengene sine. 

• Liker 11
Gjest hundeeier
Skrevet

Lurer på om de klarer å la vær å dele fra Barnets barnehage? Eller om foreldre får brev om at han ikke skal tas bilde av siden han er barn av “kjendiser“ jeg bare lurer?

Skrevet

Til Ulrik;

Jeg er i full jobb, er aldri pålogget kl 01 på natten og har ingen kjente symptomer på fritidsproblemer 😁.

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...