Sol79 Skrevet 29. januar 2019 #6901 Del Skrevet 29. januar 2019 1 time siden, kjøttkaker skrev: Koselig av moren å si at Ulrik har vært sammen med så mange at hun begynte å rote med navn... Pluss: veldig merkelig scene når PF(husker ikke navnet hennes nå🤪) ammer og moren og Ulrik er der. PF sier noe ala "vil du smake?" til moren? 😳 Morsomste øyeblikket så langt denne sesongen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 30. januar 2019 #6902 Del Skrevet 30. januar 2019 (endret) For det første så var det Ulrik som, spøkefullt, spurte moren sin om hun skulle smake hun også fordi hun kom bort da Julianne ammet. Ryddet for persondebatt. Perelandra, mod. Endret 30. januar 2019 av Perelandra 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Korpsnerden Skrevet 30. januar 2019 Populært innlegg #6903 Del Skrevet 30. januar 2019 I bloggerne fremstår Ulrik som en usikker fjortis som prøver å tøffe seg. Tonen han bruker mot Julianne er ofte lite sjarmerende, og når han prøver å dra vitser på hennes bekostning er det ikke morsomt, bare frekt. Samtidig - Hun kan jo ikke være underkuet når hun fikk ham til å gå i det bryllupsantrekket 🙈 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 30. januar 2019 #6904 Del Skrevet 30. januar 2019 34 minutter siden, Korpsnerden skrev: I bloggerne fremstår Ulrik som en usikker fjortis som prøver å tøffe seg. Tonen han bruker mot Julianne er ofte lite sjarmerende, og når han prøver å dra vitser på hennes bekostning er det ikke morsomt, bare frekt. Samtidig - Hun kan jo ikke være underkuet når hun fikk ham til å gå i det bryllupsantrekket 🙈 😂😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 30. januar 2019 #6905 Del Skrevet 30. januar 2019 Jeg synes dem er flotte mennesker som har en positiv måte og vere på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 30. januar 2019 #6906 Del Skrevet 30. januar 2019 17 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg synes dem er flotte mennesker som har en positiv måte og vere på. Jeg synes du gjentar deg selv i det uendelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 30. januar 2019 #6907 Del Skrevet 30. januar 2019 Synes det var morsomt når foreldrene til Ulrik mener han er glad i å speile seg 😂🙈 de slang også en kommentar om at han faktisk hadde overleppe på et av de gamle bildene, kender synes jeg er litt ufint når de vet hvor store komplekser han har (hatt). 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 30. januar 2019 #6908 Del Skrevet 30. januar 2019 Liker hvordan frua hysjet på piloten sin idag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 30. januar 2019 #6909 Del Skrevet 30. januar 2019 11 minutter siden, Nobile skrev: Synes det var morsomt når foreldrene til Ulrik mener han er glad i å speile seg 😂🙈 de slang også en kommentar om at han faktisk hadde overleppe på et av de gamle bildene, kender synes jeg er litt ufint når de vet hvor store komplekser han har (hatt). Kanskje derfor han har disse kompleksene da. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkaker Skrevet 30. januar 2019 #6910 Del Skrevet 30. januar 2019 (endret) 18 timer siden, Birdo skrev: For det første så var det Ulrik som, spøkefullt, spurte moren sin om hun skulle smake hun også fordi hun kom bort da Julianne ammet. Ryddet for persondebatt. Perelandra, mod. Åå, trodde det var alvor, jeg 🤪 Endret 30. januar 2019 av Perelandra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 30. januar 2019 #6911 Del Skrevet 30. januar 2019 7 timer siden, Korpsnerden skrev: I bloggerne fremstår Ulrik som en usikker fjortis som prøver å tøffe seg. Tonen han bruker mot Julianne er ofte lite sjarmerende, og når han prøver å dra vitser på hennes bekostning er det ikke morsomt, bare frekt. Samtidig - Hun kan jo ikke være underkuet når hun fikk ham til å gå i det bryllupsantrekket 🙈 Tror ikke han hadde noe i mot å gå sånn, kan like godt vært hans idé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 30. januar 2019 #6912 Del Skrevet 30. januar 2019 14 minutter siden, Keikolina skrev: Tror ikke han hadde noe i mot å gå sånn, kan like godt vært hans idé. Vi tenker likt.... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 30. januar 2019 #6913 Del Skrevet 30. januar 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pitofinaa Skrevet 31. januar 2019 #6914 Del Skrevet 31. januar 2019 Podcasten til Pilotfrue og venninnene er noe av det dårligste jeg har hørt!😅 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. januar 2019 #6915 Del Skrevet 31. januar 2019 (endret) 8 timer siden, Pitofinaa skrev: Podcasten til Pilotfrue og venninnene er noe av det dårligste jeg har hørt!😅 Det er jo bare kaffesladder med en mikrofon på bordet.. Bare interessant for de selv 😴 Endret 31. januar 2019 av J.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 31. januar 2019 #6916 Del Skrevet 31. januar 2019 Syns de var veldig søte i dagens episode😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 31. januar 2019 #6917 Del Skrevet 31. januar 2019 På 30.1.2019 den 13.20, Birdo skrev: Kanskje derfor han har disse kompleksene da. Tror ikke et sekund på at han har komplekser. Han er altfor høy på seg selv til det. Det er bare en unnskyldning for at han skal gjøre det legitimt å fikse på utseendet sitt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pitofinaa Skrevet 31. januar 2019 #6918 Del Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, Sol79 skrev: Tror ikke et sekund på at han har komplekser. Han er altfor høy på seg selv til det. Det er bare en unnskyldning for at han skal gjøre det legitimt å fikse på utseendet sitt. Syns han virker ekstremt usikker jeg. De mest usikre som må skryte og oppførr seg som om de er høye på seg selv. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 1. februar 2019 #6919 Del Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Sol79 skrev: Tror ikke et sekund på at han har komplekser. Han er altfor høy på seg selv til det. Det er bare en unnskyldning for at han skal gjøre det legitimt å fikse på utseendet sitt. Jeg tror at det mange opplever som snobberi egentlig bunner i usikkerhet. Det er ikke snobbete å ramse opp bilmodellene man eier, kjøpe toalettmappe fra LV til en baby, ha med seg 400 jakker når man skal til hjemstedet i en uke, bruke et hav av tid og penger på utseendet generelt... «Snobber» trenger ikke gjøre alt dette, men usikre folk med mindreverdskomplekser kan fort finne på å synes det er lurt. Julianne fremstår mye stødigere sånn sett, mener nå jeg. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pitofinaa Skrevet 1. februar 2019 #6920 Del Skrevet 1. februar 2019 10 timer siden, Daisy_B skrev: Jeg tror at det mange opplever som snobberi egentlig bunner i usikkerhet. Det er ikke snobbete å ramse opp bilmodellene man eier, kjøpe toalettmappe fra LV til en baby, ha med seg 400 jakker når man skal til hjemstedet i en uke, bruke et hav av tid og penger på utseendet generelt... «Snobber» trenger ikke gjøre alt dette, men usikre folk med mindreverdskomplekser kan fort finne på å synes det er lurt. Julianne fremstår mye stødigere sånn sett, mener nå jeg. Helt enig! Julianne virker ikke så usikker på seg selv. Det med jakkene til Ulrik CAR et veldig godt eksempel😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå