Justlooking Skrevet 16. januar 2019 #6681 Skrevet 16. januar 2019 46 minutter siden, Macimba skrev: Det kom ikke heldig ut på tv, men reaksjonen er vel ganske normal. Jeg hadde blitt sur om mannen min kræsjet med våre to biler. Og han hadde blitt sur på meg også - men vi kan jo krangle om det uten at «alle» ser og hører det. Han viste frem videofilmen fra overvåkingskameraet så det var ikke en reaksjon der og da. Han valgte selv å filme dette og de har nok sett gjennom filmen før den ble sendt til tv2. De har en nydelig utsikt der de bor da, veldig fin beliggenhet😊 6
Gjest nicecar Skrevet 16. januar 2019 #6682 Skrevet 16. januar 2019 2 timer siden, Justlooking skrev: Han viste frem videofilmen fra overvåkingskameraet så det var ikke en reaksjon der og da. Han valgte selv å filme dette og de har nok sett gjennom filmen før den ble sendt til tv2. De har en nydelig utsikt der de bor da, veldig fin beliggenhet😊 Jeg tror det er underliggende grunner til at han viste frem klippet fra overvåkningskameraet, og det er nok for å påpeke at bopelen overvåkes. Flere bloggere har tidligere fått uønsket besøk fra fans og lignende, bl. a. blogg-roboten CBE.
Viking-girl Skrevet 16. januar 2019 #6683 Skrevet 16. januar 2019 (endret) 1 time siden, nicecar skrev: Jeg tror det er underliggende grunner til at han viste frem klippet fra overvåkningskameraet, og det er nok for å påpeke at bopelen overvåkes. Flere bloggere har tidligere fått uønsket besøk fra fans og lignende, bl. a. blogg-roboten CBE. Ikke rart hun kræsja to biler når de har klemt seg inne bak et gedigent gjerde med kameraovervåking! Skulle tro det bodde kongelige der 😂😂 Hva SKAL de med den svære porten?? Er da mer enn nok med kamera og alarm. Håper han kræsjer selv en dag! Endret 16. januar 2019 av Viking-girl 14
smalls Skrevet 16. januar 2019 #6684 Skrevet 16. januar 2019 Ulrikk er så vanvittig klein!! Kleint at han skryter av dyre biler, dyr LV toalettmappe osv. Er visst veldig viktig å få det frem. Tror han folk blir sjalue eller? Lurer på hva han hadde gjort om han mistet jobben eller gikk mye ned i lønn? Hadde vel gått langt ned i kjelleren. Virker som money og fame har gått helt til hodet på denne mannen. Julianne er bittelitt bedre 39
J.. Skrevet 16. januar 2019 #6685 Skrevet 16. januar 2019 6 minutter siden, smalls skrev: Ulrikk er så vanvittig klein!! Kleint at han skryter av dyre biler, dyr LV toalettmappe osv. Er visst veldig viktig å få det frem. Tror han folk blir sjalue eller? Lurer på hva han hadde gjort om han mistet jobben eller gikk mye ned i lønn? Hadde vel gått langt ned i kjelleren. Virker som money og fame har gått helt til hodet på denne mannen. Julianne er bittelitt bedre Julianne tjener mer enn han,så hadde vel klart seg fint. Noen nevnte tidligere at piloter tjener ca 1mill i året,å det er ikke vanvittig høy lønn egentlig.. 11
Unika Skrevet 16. januar 2019 #6686 Skrevet 16. januar 2019 Har sett bloggerne og synes virkelig ikke de er så ille, jeg. Men hvis man tenker at absolutt alt de sier er med største alvor så blir det kanskje litt kleint.. De har neppe noe større forbruk enn andre folk med lignende lønninger. 4
Pås Skrevet 16. januar 2019 #6687 Skrevet 16. januar 2019 15 minutter siden, Unika skrev: Har sett bloggerne og synes virkelig ikke de er så ille, jeg. Men hvis man tenker at absolutt alt de sier er med største alvor så blir det kanskje litt kleint.. De har neppe noe større forbruk enn andre folk med lignende lønninger. Jo! Vi tjener mye mer enn pilotfrueparet og har et helt annet forbruk, regner med at det gjelder flere enn oss! 25
smalls Skrevet 16. januar 2019 #6688 Skrevet 16. januar 2019 36 minutter siden, J.. skrev: Julianne tjener mer enn han,så hadde vel klart seg fint. Noen nevnte tidligere at piloter tjener ca 1mill i året,å det er ikke vanvittig høy lønn egentlig.. Da snur jeg på det da. Lurer på hva han hadde gjort om Julianne mistet jobben eller gikk mye ned i lønn? 2
Sialove Skrevet 16. januar 2019 #6689 Skrevet 16. januar 2019 (endret) De som har mye penger, er ikke de som flasher rundt med Hermes armbånd, må snakke om alt de eier og har hele tiden. Det er null klasse over de to, lyser ny-«rike» av de. Det er en skikkelig fasade som jeg er sikker på de betaler dyyyyre dommer for i måneden i gjeld! Ryddet for persondebatt. Perelandra, mod. Endret 17. januar 2019 av Perelandra 25
galmamma Skrevet 16. januar 2019 #6690 Skrevet 16. januar 2019 12 timer siden, Mousj skrev: Jeg trodde en gang at hun var en lykkejeger som fant en staut og jordnær fyr fra Måløy. Men utviklingen har ikke gått til Ulriks fordel. Han har tatt helt av! Måtte få beskjed på sykehus om å legge ned kamera da han ikke forstod selv hvor upassende det var, sminkes som en jente ved en hver event, toalettveskegreia var jo bare til å stappe fjeset godt inn i en pute av, men jeg syntes det tok kaka i dag. Da han stakk et helt mimikkløst ansikt opp i kamera, og dret henne skikkelig ut som "rævva sjåfør" fordi hun hadde vært ani bil 1 med bil 2, så var det ikke bare lite solidarisk, men nesten skummelt. Virket rett og slett ikke helt god. Hun derimot, har vokst på å bli mamma. VELDIG viktig å få med seg hvilke type biler det var.. Bare sånn at alle fikk med seg hvor dyre de er... OMG 15
Gjest BethD Skrevet 16. januar 2019 #6691 Skrevet 16. januar 2019 Kjenner virkelig jeg får kronisk Sahara tilstander i nedre region av han der fyren.
Sol79 Skrevet 16. januar 2019 #6692 Skrevet 16. januar 2019 For en uspiselig type. Så det samme på helsestasjonen som under fødselen, det er han som skal snakke. Jeg hadde aldri godtatt mannen min å være så nedlatende mot meg som hun gjør. Foreldrene hennes må være stolte av svingersønnen.. 25
Lidis88 Skrevet 16. januar 2019 #6693 Skrevet 16. januar 2019 Det er mange her som ikke syns Ulrik er deres type, jeg syns heller ikke han er min type - men så er han heller ikke det. Å omtale han som "uspiselig" er ikke særlig pent. Folk er forskjellige, og vi har forskjellig smak. 4
kvinneguide Skrevet 16. januar 2019 #6694 Skrevet 16. januar 2019 14 minutter siden, Sol79 skrev: For en uspiselig type. Så det samme på helsestasjonen som under fødselen, det er han som skal snakke. Jeg hadde aldri godtatt mannen min å være så nedlatende mot meg som hun gjør. Foreldrene hennes må være stolte av svingersønnen.. Men det så ut som et rent skuespill, for å skape litt drama
Temperance Skrevet 16. januar 2019 #6695 Skrevet 16. januar 2019 18 minutter siden, Lidis88 skrev: Det er mange her som ikke syns Ulrik er deres type, jeg syns heller ikke han er min type - men så er han heller ikke det. Å omtale han som "uspiselig" er ikke særlig pent. Folk er forskjellige, og vi har forskjellig smak. Lov å si han er uspiselig, dersom det er min/andres mening. Han velger selv hvordan han vil fremstå og han nyter tydeligvis å være en offentlig person, så da får han tåle å bli omtalt med negative karakteristikker. 10
Sol79 Skrevet 16. januar 2019 #6696 Skrevet 16. januar 2019 49 minutter siden, Lidis88 skrev: Det er mange her som ikke syns Ulrik er deres type, jeg syns heller ikke han er min type - men så er han heller ikke det. Å omtale han som "uspiselig" er ikke særlig pent. Folk er forskjellige, og vi har forskjellig smak. Han omtaler ikke kona si særlig pent heller. 15
Crêpes Skrevet 16. januar 2019 #6697 Skrevet 16. januar 2019 Jeg syntes ikke helt noe om å ta med kameraene på helsestasjonen🙄 27
J.. Skrevet 16. januar 2019 #6698 Skrevet 16. januar 2019 25 minutter siden, Crêpes skrev: Jeg syntes ikke helt noe om å ta med kameraene på helsestasjonen🙄 Tenkte det samme.. 7
Elhaym Skrevet 16. januar 2019 #6699 Skrevet 16. januar 2019 Helsestasjonbesøket var da ikke så ille? At det ble filmet var ille, men oppførselen deres der var vel helt ok? 1
Sol79 Skrevet 16. januar 2019 #6700 Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, Takida skrev: Helsestasjonbesøket var da ikke så ille? At det ble filmet var ille, men oppførselen deres der var vel helt ok? Mor slipper jo knapt til fordi far skal snakke. Akkurat som med jordmødrene under fødselen. 24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå